A trecut o săptămână de când nu am mai dat pe la facultate,ppt să jur că e mai bine acasă ,mi-am găsit de lucru ,deseori stau în pat și citesc sau ascult muzică.
*Ding*Dong*
-Cine mama dracului e? murmur eu supărată
Deschid ușa și în fața mea stau 2 super modele *hahaha ce glumă bună* erau vecini mei .
-Hei ,ce faci? zise doctorul intrând în casă poftiți de mine ,iar eu mă țineam după ei până în living.
-Ăă..bine. Da ce-i cu voi aici? întreb nedumerită
-Ne vizităm vecina sexy. zise și Max
-Aha.
-Da ce-i cu tine de nu ai fost la școală? întreabă doctorul
-Păi...cred că știi deja.
-Ah..da,e din cauza popularilor, nu? se bagă și Max
Aprob din cap. După 2 ore de stat și de vorbit, băieți au hotărât să plece.
Era seară. M-am îmbrăcat cu o bluză neagră cu un craniu desenat pe ea ,apoi mi-am tras o pereche de blugi negri elastici, la machiaj am folosit tuș negru cu rimel ,puțin fard rozaliu iar pentru buze am folosit un ruj negru. Mi-am luat o mască desenată cu un craniu din ai cărei ochi ieșau sânge. Am ieșit pe ușă nu înainte de a mă încălța cu bocanci mei negri și am pornit către ... Către cine oare ?!
Am ajuns la poarta acestuia și am sunat, ușa se deschise după puțin timp și un băiat blond cu părul puțin umed și îmbrăcat cu un halat, ceea ce îmi întărește planu.
-Cine e? strigă el cu o voce răgușită
-Iubitule eu sunt? zic cu o voce dulce
-Cine? strigă el din nou.
Nu îi mai răspund și mă reped în brațele lui îl duc în casă și mă uit la el:
-Eu. zic și îmi dau masca jos
-Nu...nu te cunosc.
-Poate că ar trebui să-ți reamintești de fata căreia i-ai stricat telefonul și după ai și bătut-o.
-Ahh..tu ,ce dracu? Ce cauți aici?
-Ce nu am voie să vin la iubitul meu coleg de liceu în vizită? întreb cu sarcasm
-Ăă...nu! îmi răspunde hotărât
-Atunci ar trebui. spun și îi bag cuțitul în abdomen zâmbind continui. Sau poate nu.
L-am înjunghit de mai multe ori apoi am plecat nu înainte să îmi șterg urmele. Înainte de a ieși din casă mi-am băgat râsul malefic și am închis ușa. Eram puțin gărăbita ca mica curvă să nu se pună la somn adică următoarea mea victimă*hahaha*. Nu era departe casa Amaliei.
Am intrat pe gemul ce era deschis și eram sigură că acolo era camera curvei.
-Bună Amalia.
-Ce? Ce dracu cauți aici? Vrei să sun la poliție?
-Sună drăgă că nu mă supăr.
-O să sun. Își scoate telefonul de sub pernă și formează numărul.
Îi smulg telefon din mână:
-Nu te grăbi încă.
-Ohh...ba da târfă. Ce nu ți-a ajuns bătaia și mai vrei? Se chem pe cineva să-ți sară în ajutor? Un prinț ?
-Nu mersi scumpo. Se pare că tu o să ai nevoie de ajutor. Cum termin de spus îi înfig cuțitul în burtă îl răsucesc și apoi zâmbesc malefic. Satisfăcută privesc cum sângele curge pe așternuturile albe cu flori roși.
-Îți place? De ce te zbați scumpo? Nu-ți place? Târfa dă din cam negativ. Nu ? Off..știi nici mie nu îmi plăcea când tu mă batjocoreai și mă băteai la facultate în fața a sute de oameni. Păcat că pe mine nu mă vede nimeni.
Îndrept cuțitul spre gât și il înfig sângele sarind pe fața mea. Telefonu meu sunând...rahat e...
CITEȘTI
Criminala
Teen FictionUn sigur lucru dorește Emma: RĂZBUNARE Pe toți cei care au umilit-o .