KADANGI ČIA ŽMONĖS/BŪSIMOS LLAMOS PASIMETA TARP SAVĘS IR VISO KITO, KAS APLINK, PAAIŠKINSIU VISĄ KONKURSO EIGĄ.
PIRMIAUSIA BUS PASKELBTOS NOMINACIJOS. VIENOS YRA INDIVIDUALIOS, KITOS - GRUPINĖS. T.Y., INDIVIDUALIOSE GRUPĖSE Į KITĄ ETAPĄ BUS IŠRINKTI 3 ŽMONĖS, O GRUPINĖSE - 6. INDIVIDUALIOJE GRUPĖJE LAIMĖS 1 NAUJOJI LLAMA, GRUPINĖJE - NET 3! GRUPINĖJE NOMINACIJOJE NEREIKIA NOMINUOTI TAM TKROS GRUPĖS/PAŽĮSTAMŲ ŽMONIŲ. TIESIOG GRUPINĖJE NOMINACIJOJE YRA DAUGIAU KANDIDATŲ IR DAUGIAU LAIMĖTOJŲ! GALBŪT TAI PAINU, BET SUPRASIT. KAŽKADA.
NOMINUOTI ŽMONES GALIMA TAG'INANT JUOS PO TAM TIKRA NOMINACIJA. ŽMOGŲ GALIMA TAG'INTI IR PO KELIOMIS NOMINACIJOMIS, JEI JIS TINKA. PERSPĖJU: BLOGŲ LLAMŲ, KURIOS TAG'INS TĄ PATĮ ŽMOGŲ TOJE PAČIOJE DALYJE DAUG KARTŲ, BALSAI BUS ANULIUOTI.
PRAĖJUS PIRMAM ETAPUI (BALSAVIMO LAIKAS BUS NURODYTAS), PAGAL TAG'Ų SKAIČIŲ IRRRRR LLAMŲ KOMISIJOS NUOMONĘ BUS IŠRINKTI ŽMONĖS, KURIE PATEKO Į KITĄ ETAPĄ.
TADA, PO JŲ VARDAIS, NORĖDAMI ATIDUOTI SAVO BALSĄ, TURĖSITE PARAŠYTI ,,L''. GALIMA BALSUOTI UŽ KELIS TOJE NOMINACIJOJE. IR VĖL NEGALIMA RAŠYTI KELIS KARTUS.
DALYVAUJANT TAM TIKROSE NOMINACIJOSE REIKĖS ATLIKTI DARBĄ, PVZ.: VIRŠELIŲ GURU LLAMA NOMINACIJOJE, TAPUS VIENU IŠ 3 KANDIDATŲ, TEKTŲ Į LLAMŲ E. PAŠTĄ ATSIŲSTI SAVO KURTĄ VIRŠELĮ, O VISOS DETALĖS BŪTŲ ATSKLEISTOS PRIVAČIOSE ŽINUTĖSE.
IŠRINKUS NUGALĖTOJUS, JIE BUS VIEŠAI PRIIMTI Į LLAMA ORDINĄ IR TAPS KILMINGOMIS LLAMOMIS.
P A B A I G A.
P.S. DAR GAL KOKĮ ŽENKLIUKĄ DUODIM ,,AŠ LLAMA'', O GAL LABIAU ĮKVEPIANTĮ.
O GAL IR NEDUOSIM.
-AUKŠČIAUSIASIS LLAMA
VOUS LISEZ
GAWN_17/2
AléatoireGAWN_17/2 - 2017 METŲ ANTRO PUSMEČIO GERIAUSIŲ ACCOUNT WATTPAD'E NOMINACIJOS.