1.fejezet - A kezdetek

117 8 0
                                    

Név: Connie Wilson
Életkor: 16
Személyleírás: Hosszú, barna, egyenes haj, vékony testalkat
Kedvenc étel: Hamburger
Kedvenc szín: Fekete és magenta
---------------------------------------------------Nagyjából ennyi lenne rövid bemutatkozásom.
2 hete költöztünk Lewisburgból New Yorkba. Még szoknom kell a teljesen új környezetet, a zajos várost, az új iskolát. Öt új barátnőm van, köztük négyen négyesikrek. Alena, Bianca, Christina és Nicole a négyesikrek, Zelda pedig az ötödik barátnőm. Ők öten voltak az elsők,  akik azonnal lerohantak ahogy beléptem az osztályterembe.
Az osztályunkba jár egy nagyon helyes fiú, Shane King.

Éppen ebédeltünk. Vittem az ételt a tálcámon. Éppen helyet akartam foglalni új barátnőim mellett, amikor hirtelen neki mentem valaminek. Pontosabban valakinek. Minden leborult a tálcámról. Nyúltam a földre,  hogy felszedjem, ami még menthető ez pedig a sültkrumpli volt. Valaki segített nekem. Felnéztem. Egy fiú volt. Rám mosolygott. Azt szögezzük le, nagyon szép mosolya van. Szép fiú. Sötétbarna haj, sötétbarna szem, erőteljes testalkat. Amikor felszedtük az összes sültkrumplit, bemutatkoztunk egymásnak.
-Szia, Shane vagyok. Shane King. -mondta. Kellemes, lágy, ugyanakkor mély hangja van. - Biztos te vagy az új lány.
-Szia, iiii...gen,  én... én vagyok.
-Örvendek a szerencsének. Hogy hívnak?
-Én... Én Con... Connie Wil... Wilson vagyok. Connie Wilson.
-Látom, összebarátkoztál a négyesikrekkel. Nagyon jófej lányok. Zelda meg segítőkész, ő az osztályelső. Nekem is mindig segít. Én nem vagyok valami jó tanuló. Látod azt a lányt? - Rámutatott egy szőke, két oldalt fonott hajú lányra. Vele volt három másik lány. - Ő ott Cienna Colton. Az iskola leggazdagabb és legnépszerűbb lánya. Helyes lánynak néz ki, de valójában nagyon aljas. Magáénak hiszi az iskolát. Nagyon befolyásos lány, a tankerület képviselőinek az elnöke az apja. Az igazgató fél attól, hogy bezáratja Cienna apja az iskolát, ha bármelyik tanár megsérti vagy megbántja. Csak testnevelésből négyes. Nagyon lusta. De a többi tantárgyból ötös. Ha valaki a bizalmába férkőzik és összebarátkozik vele, az apja őt is védeni fogja. Minden lány vágya, hogy összebarátkozhasson vele.
Ekkor Cienna felállt a helyéről. Felénk közelített. Nagyon lenézően tekintett rám.
-Szevasz, újonc. Cienna Colton vagyok, személyesen. Biztos örülsz, hogy megismerhettél. Mindenki örül neki. Ahogy elnézlek, rád férne néhány szépségápolási tanács. A stílusodról viszont ne is beszéljünk.
-Mi a baj a stílusommal? - kérdeztem meglepődve.
-Hát... Eléggé divatja múlt.
-Pedig nálunk falun is mindenki követte a divatot.
-Aha, csak hogy ebben az iskolában én vagyok a divat diktátor. Én mondom meg, mi a dögös és mi nem.

Pár hét múlva az első óra előtt Cienna félre hívott.
-Drága Connie. Megismerkedtél Shane-nel. Ezzel még nem is lenne gond. De az már minden határon túl tesz, hogy megpróbálsz kettőnk közé férkőzni!
Ekkor egy világ dőlt össze bennem. Leblokkoltam. Csak néztem előre, egyenesen a semmibe. Shane és Cienna együtt vannak?  De mióta? És ha együtt vannak, akkor Shane miért muatta be nekem úgy, mintha félnem kellene tőle? Semmit sem értettem. Az nap éjjel nem aludtam. Maximálisan beleestem Shane-be. Minden nap rajta gondolkodtam. Erre megtudom ezt Ciennától. Fhúú!!!! Miért pont Shane?  Miért pont őt kellett kinéznem magamnak? MIÉRT??!! Ekkor kitört belőlem a sírás.
A következő hetekben távol tartotta tőlem Cienna Shane-t. Rájuk sem nézhettem. De egyszer, amikor Cienna éppen nem figyelt és száját Shane szájának nyomta, odanéztem. Shane-en látszott, hogy ezt Cienna akarata ellenére teszi vele. E gondolatnál kicsit megkönnyebbültem. Shane nem szereti Ciennát. És ez a lényeg.

Balesetből beleestemWo Geschichten leben. Entdecke jetzt