PROLOG

93 8 29
                                    

Hello ,hejunia witam w nowej książce!
Ten prolog będzie baaaaaaaardzo obszerny. Zupełnie inaczej niż w mojej drugiej książce,wyjaśnie wszystko po kolei co i jak.
Przedstawię obie drużyny i opiszę bohaterów ale zanim zaczniemy wrzuce wam za chwile cinematiki z Overwach i z Team Fortress 2(bo ta książka też o tej grze będzie)

To zapraszam do oglądania...


Jak nie chcecie to nie musicie oglądać ale raczej zalecam.

To zaczynajmy...

*O CZYM BĘDZIE KSIĄŻKA *

W kwestii historii tooo będzie raczej taka moja wersja .Niektóre rzeczy pozmieniam niektóre zostawie.

Załóżmy że była jeszcze jedna wojna z omnikami ,a Overwach po tej wojnie nie został rozwiązany jak przed laty .Główna baza Overwach znajduje się w stanie NowyJork.W bazie mieszka zaledwie garstka agentów należących do głównego składu Overwach. Reszta jest rozrzucona po całym świecie i spotykają się z innymi tylko na ważne misję.W bazie mieszka: D.va(czyt. Diwa) ,Hanzo ,Luciano(czyt. Lusio)
,Mei (czyt.Mej) ,Genji (czyt.Gendżi) ,
Junkrat (czyt. Dżunkrat) ,McCree(czyt.MakKree) ,
Mercy (czyt. Mersi) ,Reaper (czyt.Riper) ,Wieprzu ,Żołnierz76 ,
Sombra ,Widowmaker (czyt. Łidołmejker) ,Winston (czyt.Łinston)
Zaria oraz jedna z głównych bohaterów Tracer (czyt.Trejser) .
Overwach pracuje dla organizacji rządzącej światem o nazwie Szpon.
Po pewnym czasie ,po zakończeniu drugiej wojny z omnikami,pojawia się
tajemnicza rebelia o nazwie Team Fortress 2, chcąca obalić szpon.W Overwach zaczynają się zastanawiać czemu atakują szpon,po pewnym czasie dochodzą do zaskakującego wniosku...

No także tyle ze wstępu do historii teraz pora na przedstawienie drużyn...

*OVERWACH *

No to skoro już w miarę wiecie co to jest Overwach to pora przedstawić bohaterów należących do głównego składu. A i jeszcze zanim zacznę ,tak jeszcze trochę bardziej powiem czym jest organizacja Overwach.
Overwach jest to organizacja założona podczas pierwszego kryzysu omnicznego (pierwszej wojny z omnikami),która miała bronić i służyć ludziom. (A no, a omniki to roboty tudzież maszyny które zbuntowały się przeciwko ludziom i zaczęły ich atakować.) No i jeszcze tych bohaterów których wymieniłam u góry,to jest ten główny skład,bo ogólnie to jest ich 23😐.A chyba ciężko byłoby opisać 23 postacie.

* bohaterowie Overwach*

*D.VA

VA

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
The cavalry's here!.../Overwach ,TF2 ❤\ ZAWIESZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz