Köszönöm szépen a kihívást Sun-Yung-sannak! 😍😍
Nos, tehát ez egy spoiler-írós kihívás, ahol egy meglévő vagy készülő könyvemről kell spoilert írni. Nem tudom eldönteni, melyik legyen, de nem akarok kitolni azokkal, akik esetleg olvassák valamelyik sztorimat és nem szeretik, ha lelövik a poénokat, szóval talán célszerűbb lenne egy tervezettről írnom (holott tudom, van vagy 2 folytatásra váró történetem).
Na, vágjunk bele! 😄1. A címén még jócskán gondolkozom, de az Ai wa Itai ka? felé hajlok, ami azt jelenti; a szerelem fáj?
2. A főszereplő egy vidéki lány lesz, aki felköltözik Tokióba. Ezt a lányt Shiyomi-nak hívják.
3. A történetben továbbá főszerepet kap még két srác, akik szöges ellentetjei egymásnak.
4. Egyikük nagyon menő és népszerű, éltanuló és sportoló, a lányok kedvence, s természetesen nagyon jóképű is.
5. Másikuk egy csendesebb, visszahúzódó fiú, aki imád olvasni és vannak otaku beütései. Megtud őrülni az irodalomért és a költészetért, de emellett elég tág az érdeklődési köre, ezért jól ki lehet vele jönni. Viszont csendesnek tűnő természete miatt nem igazán vannak barátai, pedig rengeteget tud beszélni. Ja, és meleg.
6. Kivételesen egyszerű iskolai sztori lesz, mindenféle fantasy beütés nélkül, szóval szurkoljatok, hogy sikerüljön! 🤗
7. Mindhárom főszerpelőnek elég érdekes múltja van, mindőjük valamilyen súlyt cipel a hátán.
8. Shiyomi korábban interneten keresztül ismerkedett meg egy lánnyal, akivel később nagyon jó barátok lettek, s mikor Shiyomi Tokióba költözik, kiderül, hogy osztálytársak lesznek.
9. Shiyomi egy ismert light novel író.
10. Félreértés ne essék, a csendesebb fiúnak nem a másik srác fog bejönni.Szerintem ennyi elég is lenne, remélem ha belekezdek sokatoknak elnyeri majd a tetszését! 😊😊 Persze, szerintem akkor kezdek bele, ha befejeztem az AoT-os fanfictionöm. Ami kicsit később lesz.
Még egyszer köszönöm a kihívást, kihívottjaim;
YOU ARE READING
Díjak/Kihívások
RandomMár szerintem ideje volt egy ilyet csinálnom, ugyanis vannak olyanok (köztük én is), akiket kicsit zavar, ha ilyen díjakkal/kihívásokkal kell félbeszakítani a könyveket és az olvasó történetet várna, de csak díjat/kihívást kap.