Ketten is kihívtak, szóval gondoltam egybe csinálom meg.
Köszönöm szépen a kihívást RyuuAnn -nak és almatroll nak.Szabályzat:
- jelöld meg, aki kihívott
- írd ki a szabályzatot
- csináld meg három napon belül
- adj egy címet a bejegyzésnek
- ossz meg 10 tényt magadról
- mondj egy viccet
- írj egy kis spoilert az egyik könyveből
- jelölj meg 28 embert (én valószínűleg kevesebbet fogok)10 tény:
- Lassan egy éve vagyok már fent Wattpadon.
- A legjobb barátnőmmel két napja ünnepeltük az "évfordulónkat".
- Cosplayezni fogok! 😍
- Mostanában nem tettem új részt a KnSN-ból.
- Amit nagyon röstellek,
- de a maximalizmusom miatt mindig kitöröltem amit addig megírtam.
- De talán végre sikült előállnom egy jó ötlettel.
- Mostanában nem rajzoltam.
- Belekezdtem egy új könyvsorozatba.
- És egyből beleolvastam az utolsó kötet végébe, hogy megtudjam, mi lesz a shippemmel.Viccem:
Felszáll a vonatra egy úr és a felesége. Találnak egy kabint, amiben csak egy ember ül. Kisvártatva a férj kimegy a kabinból, a másik férfi meg utána, és megszólítja:
- Ne haragudjon meg, uram, de az Ön felesége rettentően ronda. Én plasztikai sebész vagyok, és mindössze 300.000 forintért csodaszéppé tudom varázsolni.
Visszakérdez a férj:
- 300.000-ért? A vadász 80.000-ért lelövi.Spoiler a könyvből:
"A fegyver halkan suhant át a köd homályos karjai közt. Már nem volt menekvés. A fiúban nem is tudatosult, a fájdalom, mikor a kés átmetszette a torkát.
Teste tompa puffanással csapódott a nedves, mohaborította földhöz, amit vérének vörös foltjai festettek csúffá. Szemei előbb tágra nyíltak, megpillatva gyilkosának körvonalát, s miután ajkai szerelmének nevét formázták, végleg kihunyt benne a szikra.
Talán a sors ironiája, hogy ő, aki annyi ember életét vette el, most ilyen csúf halált halt. Ő, aki a dicső harc reményében hagyta el családját, és költözött a Hiishi családhoz, most itt, az Isten háta mögötti kis erdőben, felderítés közben hull a porba. Milyen, de milyen ironikus.
Utolsó szavai ott lebegtek az átláthatatlan köd ölelésében, s talán gyilkosa is hallotta a szerelmes szívének utolsó lehelletét, mert még egyet ernyedt testébe rúgott, mielőtt végleg magára hagyta volna.
"Yumira... " Ismételgette a szomorú szél."No, én nem hiszem, hogy 28 embert ki tudok hívni, csak párat.
ESTÁS LEYENDO
Díjak/Kihívások
De TodoMár szerintem ideje volt egy ilyet csinálnom, ugyanis vannak olyanok (köztük én is), akiket kicsit zavar, ha ilyen díjakkal/kihívásokkal kell félbeszakítani a könyveket és az olvasó történetet várna, de csak díjat/kihívást kap.