Part 9

2.1K 92 6
                                    

PART9

Beberapa hari berlalu.. kami jalan2 pigi pulau.. trus sy update lah di fb, kami tgh bersuka ria.. bermesra mesraan tp sy saja ja mau balas perbuatan si Jess. Sebelum ni kan dia selalu post2 gambar drg bersyg2.. siap dia kontrol lg fb si Phan. Letak Married drg dua lah. Jd sy ni yg mcm menumpang kasih konon.. ni semua cadangan kazen sy yg gila tu, dia suru balas balik sama si Jess. Balas juga sama si Phan. Laju oh si Jess like.. dia update2 juga di fb dia SLUT lah.. banyak lah.. sy buat2 tdk nmpk ja.. sy ganti gambar wasap si Phan muka kami dua naah tambah panas si Jess..

Balik suda kami dr pulau, malam tu lps dinner si Phan teriak2 bercall.. sy rasa drg bergaduh la ni.. pasal sy ka? Haha sorry la Jess sy bilang sambil tgk muka si Jess di fb. Sy geram btl tgk muka dia, sy tekan2 tu screen hp sy mcm sy rasa sy sdg picit muka dia haha.. puas hati sy.. jam 11 mlm tu, si Phan bercall lg dia bilang bab* punya sund*l, jalang betul.. ko balik skrg dia bilang.. puk*ma ko sna.. jual puk* ko di sana dia cakap.. aii kenapa ni dlm hati sy tp bukan urusan sy peduli la kamu sy bilang.. trus sy tgk fb, adadadahhh gambar si Jess berpeluk2 sma lelaki kena kiss2 tu pipi dia, sy rasa mcm di club ba dia ni ada gelas botol arak semua di meja.. baju putih dia nmpk lg bra dia tu, ada 4 gmbr dia post.. every women deserve better life dia bilang tu caption gmbr dia.. baaa ni kali la ko Jess sy ckp dlm hati, mgkin dia sengaja mau umpan si Phan balik ba ni pi tmpt dia.. ada lg video dia kena tag, uiyoo sy bilang guyangan maut.. rancakkk.. yala pmpuan muda pula tu, baru 22 tahun.. putih cantik lg.. trus dlm hati sy ko pregnnt btl2 ka jg ni haha.. mgkin baru2 la kan blm nmpk perut baru buncit2 ja..

Mengamuk si Phan, dia bilang sy mau antam btl muka si Jess ni klu dia dpn2 sy.. sy amp*t ko smpai kuyak puk* ko dia bilang. Omg dlm hati sy teruk nya ko ni gila sakit otak punya lelaki.. bgtu ka klu sakit hati 😂 nasib bkn sy yg ko ckp bgtu klu tdk sy tukul2 ko punya burung jadi2an tu smpai hancur dlm hati sy haha.. pagi tu, si Phan ckp mau balik johor.. sy ok ja pigi la sy bilang, sy biasa suda hidup tdk berlaki ni sy cakap trus dia tumbuk tu pintu.. di sana buat sy jd gila, ko pun sama dia bilang trus sy tekan2 hp ja senyum2.. dia bilang sepa lg ko msg tu, ko jgn buat hal bole ka.. sy mcm mau mampus suda ni serabut sma kamu dua dia bilang. Padan muka dlm hati sy, pandai2 la ba ko urus takkan sy mau urus utk ko sy bilang.. trus dia cakap jgn smpai sy rogol ko aa.. cuba sy cakap, ko nmpk tu pisau di dapur sy bilang.. sy bkn si Jess ko mau cakap mcm tu.. sy lain dia lain, ko ingat sy teringin mau tgk ko punya tu sy ckp.. trus dia hampas tu gelas, pecah.. sy bilang aii mahal tu sy beli, 5 ringgit tu gelas ko bayar tu.. trus dia cakap ko ingat sy tdk mampu ka bayar 5 ringgit, 50 ringgit 1 gelas pun sy mampu bayar dia cakap.. ba bayar la jgn ko ckp ja sy bilang trus dia ckp pi ambil di dompet sy, sy btl2 berdiri.. sy jalan mau ambil, dia bilang ko ambil 5 ringgit ja sbb ko bilang harga dia 5 ringgit kan.. ketawa sy paluii punya lelaki sy bilang, trus dia pun ikut ketawa haha.. soott..

Balik suda si Phan, keja ba juga kan.. yg awal bulan 7, dia msg sy.. dia bilang si Jess suda kasi tggl dia.. ada bf dia cina, sy cakap tahniah ja.. trus kami tdk berhubung sy tdk tau apa kejadian suda sama drg.. fb pun suda si Jess unfriend sy.. sejak dr tu si Phan mmg selalu suda keluar pi minum dgn kwn2 dia.. mcm tdk terurus suda dia.. lain suda gaya dia, satu hari tu sy try2 la pi buka fb si Phan.. dia tgh berchat.. sy baca ja la berjalan tu chat drg.. kesian dia kena tipu si Jess bilang.. trus si Phan ckp sy terpaksa buat bgni.. sy berdebar2 mau tau story lebih lanjut drg.. sy pi baca la manatau dia delete nnti.. sekali jatuh air mata sy, sekali lg sy kena tipu.. drg masih sama2.. tdk guna punya lelaki sy bilang.. dia ckp sama si jess dia sma sy sbb fikir anak ja.. dia tiada perasaan suda sma sy dia cakap..

Hancur hati sy untuk kesekian kalinya. Hidup sy mcm biasa la, pi zumba malam2.. keluar dgn kwn, dgn anak.. smpai la satu hari tu sy msg si Phan. Sy bilang sy sdg urus permohonan cerai.. sy harap ko kasi lepas la sy.. sy simpan semua bukti dia ada pmpuan lain semua bukti dia tipu sy dan sebagainya.. dia cakap dia tdk akan lepaskan sy, dia tdk akan lepaskan si Jess juga dia bilang.. jd sy nekad ni kali mau buat gila.. supaya dia kasi lepas sy..

Sy buat fb palsu, kazen sy la tu yg tlg sy.. kami berchat2 konon.. trus tu bf pura2 sy konon post2 lg di fb sy.. marah si Phan, dia p baca tu chat.. dia call sy, dia msg2 mau gila suda dia tdk kena reply.. apa tdk, dia terbaca ba semua kazen sy ni p chat pun yg bikin geli haha.. ayat kazen sy, i remember our first kiss haha wekk mau muntah sy haha.. dear sy rindu mau peluk ko la.. sy rindu belaian ko la.. mcm2 dia chat konon..

Si Phan balik sini, dia smpai ruma ja trus kami bergaduh.. dia naik tgn dgn sy hari tu.. dia tampar sy.. sy balas la balik sy pukul2 dia sy kasi lepas semua apa yg sy simpan selama ni dlm hati.. sy bilang ko ingat sy tdk tau ko tipu sy.. sy buat permohonan cerai esok, ngam la ko balik.. ko pukul lg sy, ada bukti lg tmpt sy psl ko curang sy bilang.. trus sy keluar sy lari dr rumah.. tu anak2 sy duii ba sy nangis2 teringat.. sy nekad suda sy bilang, sy pi jmpa mentua sy.. sy kasi cerita semua.. mentua sy support jg sy, dia bilang walaupun kamu tdk sama2 suda nnti tu cucu tetap cucu dia, sy tetap anak dia.. sedihnya sy.. bgs ba mentua sy ni.. syg btl sama sy.. mentua sy kasi nasihat si Phan suru kasi lepas sy jgn seksa bgtu.. smpai mentua sy mau tlg sy urus cerai.. mengamuk si Phan.. dia bilang klu sy kasi tggl dia, dia mati. Mentua sy bilang klu bgtu ko pinda kerja sini kasi tggl tu pmpuan ko..

Akhirnya akun si Phan kasi tggl si Jess tp blm la dia dpt pindah sini bkn senang tu mau pindah.. cuma dia masih cuti lg sy pun tdk tau mcm mana smpai dia kena tindakan.. dia mcm tdk terurus sudah sy kesian jg tp mmg sy tiada hati suda sama dia.. mau bersama pun sy tiada nafsu.. sy tdk mau kena penyakit sbb dia ganti2 mencelup 😂 si Jess pula hari2 call sy tp sy tdk perna jwb.. dia msg2 marah2 sy jg.. dia masih menagih kasih dgn si Phan.. si Phan pula mengejar sy..

Sy blm lagi kurus mcm yg kamu harapkan, masih chubby lg sy.. masih sdg mencuba utk jd lebih baik.. smpai saat ni kami blm bercerai sbb si Phan tdk mau bekerjasama.. masih dia menagih cinta.. haha, si Jess perna beberapa kali dia cubaan mau bunuh diri.. berapa kali dia masuk hosp gara2 stress di buang begitu ja.. sy tgk si Phan, sorry dlm hati sy.. sy mmg mau cerai ni dr ko.. sy kesian jg sbb dia kasi tggl si Jess, sy pun dia tdk dpt haha..

Habis kisah yang tu ~

Yang sy tau.. skrg si Jess ada sudah teman tp mesra, selalu sy nmpk di post di instagram. Pasal anak yg dia kandung tu sy tdk tau la apa cerita.. Si Phan pun ada cuba2 contact dia balik, si Jess layan juga cuma si Phan la jadi lelaki simpanan si Jess haha.. hari2 dia makan hati sama si Jess.. sy macam ni la hidup bahagia tanpa lelaki yang bernama suami tapi masih lagi status isteri orang sbb blm lg di lepaskan.. tergantung tanpa tali.. si Phan skrg kejar si Jess, kejar sy tapi dua2 dia tdk dapat.. itu lah orang ckp jangan tamak.. semoga semua kawan2 bahagia, yang lelaki tu kalau suda kawin.. mohon jgn sakiti isteri.. setia lah besar pengorbanan isteri.. ingat lah saat2 susah siapa di samping kamu.. time senang sikit lupa diri..

Thank you yg baca perkongsian sy, yang bagi semangat.. thanks jg yg kecam sy.. mgkin penceritaan sy tdk mantap haha.. apa yg sy ingat ja sy taip, yg sy tdk ingat sy tdk la taip tu la bnyk part terskip.. sy baca komen2 kamu..

The end..

ISTERI YANG GEMUK By Cikgu Mimi (Syahmimi Ismail)Where stories live. Discover now