#74

627 59 13
                                    

Korean yg cantik semua buat plastic surgery??

Asal kpop idol yg muka cantik sikit je..cakap plastik . Cam cibai je .. asal cantik je ckp plastik . Habistu kau ingat korean ni xde ke muka cantik,sial? Sama gak ngn malaysian . Ade yg cantik...ade yg hodoh..kenape xde org ckp yg orang malaysia yg cantik tu bukan plastik?? Malaysia pun buat pembedahan plastik jgk lah wehh!! Xde sekor pon yg berani ckp malaysia yg muka cantik tu x buat plastik . Aku bukan ckp semua okay..aku ckp ADE . Tgk je korean yg muka hodoh .. terus kutuk.. " ni mesti tak buat pembedahan plastik nih " . Ape ke sial?? Okay..kita ckp psl idol pulak..idol..dia masuk satu syarikat..dia ade impian dia..kebanyakan idol ni bukan kaya...so,kau ingat dia buat pembedahan plastik dulu ke baru nak gi audition? Kalau kena reject camne? Cuba kau fikir lah sial! Aku bukan ckp yg korean TAKDE yg buat pembedahan plastik..tapi masalah skrg,semua yg cantik kau kate plastik . Sial pe? fikir2 lah sial . Haters ni mmg x reti nak jaga perasaan seseorang kpoper . Yg dia tahu kutuk2 je . Ape dia dapat??! Tak dapat pape pun lah sial! Kau dapat Dosa je lah sial!! Kalau aku kutuk kau..kau pun ckp..ayat cliche.. "aku ni ciptaan tuhan kau tahu tak" . Habistu? Kau kutuk idols and korean tu bukan ciptaan tuhan ke sial?? Kesialan yg banyak . Kpopers know their bias very well . Diorang tahu yg bias diorang x buat plastic surgery . How?? Jangan tanye kenape . Hanya kpopers sebenar yg phm maksud author . Author dah tak tahu nak buat haters ni berhenti mcm mana . Guys, kalau ade cadangan2 utk hentikan haters mcm mana komen yer .dont forget to votes Stay tuned..!

FAKTA KPOP FANS Where stories live. Discover now