Jungkook terus menendang pintu itu dengan kasar.
"Tn Jungkook!...."
__________
Dush!
Satu tumbukan dilayang ke arah muka kacak Jaebum. Hujung bibir nya itu yang sudah terluka dengan tumbukan padu Jungkook itu di sentuh.
"Lepaskan yeoja tu Lee Jaebum.." kata Jungkook dengan amarah nya.
Rambut Jihyo ditarik kuat Jaebum apabila gadis itu hendak melarikan diri.
"Arghhh!! "
"Hey.. Perempuan kau nak pergi mana?... Nak lari?.. Huh.."
"Dan.. Tn Jungkook tak payah nak masuk campur dengan urusan saya.. Dan saya dah beli dia.. Apa salahnya kalau saya yang 'test' dia dulu sebelum dijadikan pelacur..."
"Kau cakap apa?.. Jangan nak masuk campur.. Hey.. separuh hasil dari kelab ni hasil duit aku yang kau pinjam jugak.. Dan kau belum bayar lagi hutang kau tu dekat aku.." kata Jungkook dengan senyum sinis.
"Lepaskan perempuan tu.. Jaebum-ah atau Semua yang kau ada jadi hak aku.. Dan hutang kau akan lunas bila kau serahkan perempuan tu dekat aku.. Jaebum-ah.. "bisik jungkook kepada Jaebum.
"Gila betul..." Gumam Jaebum dengan senyuman yang dibuat².
"Jadi macam mana?😏" senyum jungkook. sinis.
"Ok aku akan lepaskan perempuan ni.. Dan juga kau lepas ni tak boleh jejak kaki dekat kelab aku lagi jeon jungkook sebab hutang aku kat kau dh lunas.. " kata Jaebum terus berlalu dari situ.
"Terima kasih encik... Sebab dah selamatkan saya... Dan saya nak minta maaf... Wajah encik dah terluka disebabkan saya.. Enci-"
"Pakai pakaian kau cepat.. Aku akan hantar kau pulang.." pintas Jungkook dengan memandang Jihyo. Dingin.
"Encik pakaian saya dah koyak..."
"So, kau nak aku bagi baju aku ni dekat kau huh.. Perempuan.."
"Takkan saya nak pakai pakaian tak cukup kain tu?...😢" Jawab Jihyo.
"Dah tu jer pakaian yang ada pakai jelah!.." jerit Jungkook. Geram.
"Nae.." Takut jihyo.
_
_________
"Kat mana rumah kau?..." Tanya Jungkook yang masih fokus dengan memandunya.
"Encik... Boleh turunkan jer saya dekat simpang tu.. Sebab rumah saya dekat jer dari situ..." tipu Jihyo.
"Mmm..."
Skip...
Sesampai sahaja dihadapan persimpangan itu.. Jihyo terus keluar dari kereta yang berjenama BMW jungkook itu..
"Hati-hati dekat jalan yer encik.. Sekali lagi saya nak berterima kasih sangat kat encik..." kata Jihyo dengan senyuman manis.
"Sama² dan kau juga berhutang dengan aku perempuan.. Sebab kau muka kacak aku ni dah terluka dengan tumbukan Si bongok Jaebum tu 😑"
"Bwoya... Encik saya takde duit nak bayar hutang encik tu.." kejut Jihyo.
"Aku tak cakap pun yang kau kena bayar hutang tu dengan duit...😑" geram Jungkook. (rasa nak cekik pun ada 😅)
"Habis tu?... Encik nak saya bayar dengan ap- ya!... Encik saya belum habis cakap lagi lah!!!" jerit Jihyo apabila melihat kereta jungkook sudah pun pergi.
To be continued...
Vote and comment.
Syaz rasa start 06 dan Selainnya akan ada kekejaman yang luar biasa guys 😌
Ok seperti biasa..
.
.
.
.
.35 vote|Update
.
.
.
.
.
.
Hambar? Bosan? Terlalu pendek?Tetapi yang yini memang timbul 👉Typo dimerata tempat 👈
Maafkan syaz sebab lambat update.. Syaz sibuk dengan Mak su syaz yang baru jer pulang dari mekah..