"Cepatlah sikit jalan tu lembab betul...😒" kata Pn park dengan menolak Jihyo untuk berjalan dengan cepat.
"Arghh.. Sakit.. Omma"
Sesampai sahaja di hadapan kelab itu. Dengan kasarnya pn park menarik sebelah tangan Jihyo membawa masuk ke dalam kelab malam milik kawannya itu.
"Jadi ini ker perempuan yang kau cakap tu... Cantik aku suka
...😏" kata ??? dengan senyuman miangnya. Setiap inci tubuh Jihyo dipandang."Omma tolong jangan buat jihyo macam ni..." rayu Jihyo. Tangan ??? yang cuba menyentuhnya itu ditepis.
"Kau merayu dengan cara apa sekalipun dekat aku. aku tak kisah yang aku kisah D.U.I.T" kata Puan park dengan senyuman sinisnya.
"Jadi berapa kau nak bagi?.. Kalau boleh up sikit.. Aku perlukan duit sekarang ni.."
Skip...
"hey.. Lepas lah... jangan sentuh saya.. Lepas.. " Kedua tangan jihyo yang dipegang oleh orang suruhan Jaebum (kawan kepada pn park) itu cuba untuk dilepaskan.
"Seolhyun bawa dia masuk dan tukar baju dia yang besar sangat aka takde test tu cepat... sakit mata aku tengok.." arah Jaebum kepada seorang pekerja perempuan itu.
"Baik puan..." Setelah Mina pergi dari situ seolhyun terus membawa Jihyo masuk ke dalam bilik.
"Awak kena pakai pakaian ni.. Maaflah mungkin awak tak selesa bila pakai pakaian yang seksi...tapi terpaksa lah jugak... Btw Jihyo panggil saya seolhyun.." kata Seolhyun dengan senyum tipis.
"Seolhyun tolong saya keluar dari sini..."
"Jihyo saya tak boleh nak buat apa-apa, dulu... Saya macam awak jugak.. Tapi kalau Ji-"
Tuk! Tuk! Tuk!
"Seolhyun ada pelanggan awak kat luar tu.. "
"Kejap! Nanti aku datang... Jihyo pergi pakai pakaian ni cepat nanti si Jaebum tu marah pulak... Seolhyun keluar dulu..."
________
"Ma...Pa.. Jungkook nak keluar kejap.." kata Jungkook yang baru turun tangga itu.
"Nak pergi mana pulak tu.. Tak habis-habis nak keluar malam dengan kawan² kamu tu.. Lepas tu dh balik nanti ah.. Mabuk.." kata pn jeon sambil bercekak pinggang.
"Betul apa cakap mama kamu tu jungkook.."kata Tn jeon pulak.
"Tengok lah.. Nanti.." balas Jungkook tanpa menghiraukan Tn dan Pn Jeon.
"Cuba tengok tu anak awak aigo... suka sangat sakitkan hati saya ni" kata Pn jeon.
"Jungkook pun anak awak jugak 😌"
__________
"Arghh... Sakit.." pipi Jihyo ditampar kuat oleh Jaebum.
"Kan aku dah cakap pakai baju ni... Tak reti bahasa betul kau ni kan... Kau nak aku ker yang tolong pakai kan ker haaa!!.. " Jerit Jaebum, pipi Jihyo ditampar lagi 😢.
"Hiks.. Hiks.. Saya tak nak tolong saya merayu sangat tolong lepaskan saya encik..."
"Ehh... Kau dengar sini erk... Omma kau yang bodoh sangat tu dah jual kau dekat aku tau jadi sekarang ni kau dh jadi hak milik aku..."
Jaebum terus merentap baju blouse jihyo sehingga koyak.
__________
"Jungkook kau nak kemana?" tanya Jimin.
"Aku nak ke tandas jap.." Jungkook terus pergi dari situ.
"Ok.. Jangan lama-lama nanti aku rindu.." Gurau Jimin.
"Ok.. Sambung balik cerita.. Gila lah bro sepatutnya kau 'makan' lah die dulu ni tak lepas kan jer macam tu..." ujar Taehyung sambil memeluk perempuan duduk diatas pehanya itu.
"Aku nak 'makan' yeoja dah expired tu?.. hell no! Baik aku 'makan' kau jer Tae.." Balas Jimin.
"Bab* ahh.. Kau ingat aku gay ker apa?...😑"
"Lek ah.. Aku main-main jelah... tu pun nak marah si alien ni.."
"Sebab aku bukan namja yang boleh di bawa main.."
Skip...
Jungkook yang hendak pergi ke tandas itu terhenti apabila terdengar suara seseorang menjerit.
"Lepas.. Saya tak nak lah!! Tolong!!.. Lepaskan saya... Argghhh!! "
"Shuh.. Takde sapa yang akan tolong kau sayang..."
Pap!
Jungkook terus menendang pintu itu dengan kasar.
"Tn Jungkook!...."
To be Continued...
Vote and comment.
30 vote| Update