Jaden , onu ilk gördüğüm an kafam çok karışmıştı , sanki bu sahneyi daha önce yaşamış gibiydim hem de bir çok kez.
Hatta başka şeylerde yaşamıştım . Bunu hissediyordum en azından. Onu gördüğümden beri tüylerim diken diken olmuştu. Jaden ' ın konuşması beni derin düşüncelerimin arasından çıkardı.
-Gidiyoruz Sally zaman geldi .
-Nereye gidiyoruz ? Ne zamanı tanrım Jaden burda ne oluyor ?
Hatırlamıyor musun cidden ? Patron uyarmıştı ama bu kadar olacağını tahmin etmemiştim .onca anıyı unutabileceğini tahmin etmemiştim .O ADA yı unutabileceğini hiç tahmin etmemiştim .
ADA bu kelime beni ürpertmeye yetmişti . Aklıma bir kaç kesit geldi . Koca bir arena , robotlar , kan , parçalanmış robot bedenleri ama yine de neyin zamanı gelmişti . Bunu bir türlü çözemedim .
-Ne zamanından bahs ediyorsun Jaden?
-Tabi ki de dövüş zamanı tatlım . dedi ve göz kırpıp sırıttı .
Tanrım bu adam ne dövüşünden bahs ediyordu . Jaden birden kolumu tutup beni sürüklemeye başladı . Ben kolumu çekmeye çalışınca bileğimi öyle bir sıktı ki çığlık attım . Bu sefer saçımı tuttu ve beni sürükledi ciddi anlamda sürükledi , yerde sürünüyordum ve canım çok yanıyordu.
-Jaden çabuk bırak beni !
- Kapa çeneni Sally , sadece işimi zorlaştırıyorsun.
Dedi ve sert bir şekilde saçımı çekti ben de boş durmayıp pantolonumun cebinden tornavida yı alıp bacağına sapladım . Bir küfür savurup saçımı bıraktı .Tornavida yı bacağından çıkarıp elinde salladı.
- Demek oyun istiyorsun tatlım , beni buna sen zorladın.
Hemen ayağa kalktım .Jaden üstüme doğru yürümeye başlamıştı bile . Biraz oyundan zarar gelmez di değil mi ? Yani en azından ben böyle düşünüyordum .
Jaden suratıma doğru yumruğunu savurdu. Hemen kafamı eğdim ve yarasına tekme attım . Biraz homurdandı, sonra karnıma tekme atmaya çalışınca bir ters takla attım. Ben ters takla attım. En son beden dersinden kalmamak için hocaya yalvarıyordum . Sonra kafama doğru gelen bir ayak fark ettim ve eğildim .
Ne zaman bu kadar çevik ve hızlı olmuştum ? Daha sonra sıçradım ve kafasına bir tekme attım. Şu an bedencinin burda olmasını diliyorum . Dostum bunu ben mi yaptım.
Bir kaç tekme ve yumruktan sonra bir araba sesi duydum .Kapı açılınca büyük bir şok yaşadım . Bizim ekibin hepsi arabanım içindeydi .Emma ya döndüm .
-Emma orda ne yapıyorsun ? Çabuk in şu arabadan !
-Üzgünüm Sally ama zaman geldi .
- Tanrım bu ne böyle ? Sabahtan beri zaman geldi, zaman geldi .Ne zamanı geldi ? Biri bana anlatsın yoksa çıldırıcam .
- Zaten bunu biliyorsun Sally . Hepimiz ilk başta anlamadık ama sonra fark ettik zaten biliyorduk .
- Şimdi de Emma gizemli konuşmalar yapmaya başladı. Kıza bir şey mi içirdiniz ha ?!
-Sakin ol tatlım gidince hatırlarsın nasıl olsa .Dedi Jaden
Sonra pantolonunun arkasına uzandı ve bir şey çıkardı. Yanlış görmediysem bu bir şok cihazıydı. Sonra cihazı kaldırdı ve bana dönüp konuşmaya başladı , bedenim elektirikle sarsılmadan önce duyduğum son cümle şuydu .
- Ama şimdi uyku vakti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《ADA》
FantasySally hayatı bir yalan üzerine kurulmuş , geçmişi yalan , geleceği bulanık bir kız. Geçmişi öğrenmek ve geleceği aydınlatmak için gerçekliğe uzanan heycanlı ve fantastik bir yola giriyor . Dostları sayesinde bu yolda ilerleyip sonu görebilecek mi...