PA-8

94 18 139
                                    

Evet, yine sizin sevmediğiniz sorularla karşınızdayım fhvdfhfj.

<3<3<3<3<3<3<3<3

1- Soyu tükenmekte olan bir hayvan, soyu tükenmekte olan bir bitkiyle besleniyorsa ne yapmalı?


2- Eğer bir kaplumbağanın kabuğu yoksa çıplak mıdır yoksa evsiz midir? (Lütfen ikisi de demeyiniz hrıugfhg)


3- Vejetaryenler hayvan şeklinde krakerler yiyebilirler mi?


4- Neden tadilat gören dükkanlar mallarını ucuza satarlar? 'Tadilattasın sen paraya ihtiyacın var be adam' demezler mi?


5- İçinde kırılabilecek eşyaların bulunduğu kolilerin üstünde neden 'kırılacak' yazar? Kolidekiler eninde sonunda kırılır mı? Acaba bu, yazıyı yazan kişinin 'Heh işte ben dememiş miydim!' türünden ben her şeyi bilirim egosunun bir tatmini midir?


6- Neden öğrenciler ilköğretimin 5. sınıfına kadar öğretmene 'öğretmenim' diye seslenirken 6. sınıfta bir anda 'hocam' diye seslenmeye başlarlar?


7- Neden aksiyon filmlerinde saatli bomba veya mekanizma kurup iyiliği, güzelliği temsil eden oyuncuya ikinci bir şans tanınır da, aynı şans kötü oyuncuya tanınmaz ve direk kafasına kurşun yer? Bu durumda kötü karakterin daha insaflı olduğu ortaya çıkmaz mı?


8- Neden bütün buzdolabı reklamlarında çilek ve bütün balık öğesi kullanılır?




Kocaman kocaman kocaman öptüüümm 

Piç AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin