Χαιι τι κάνετε;;;
Τελείωσε ο αγιασμος και ο Διευθυντής άρχισε να λέει σε ποια αίθουσα θα πάει το κάθε τμήμα. Και τότε θυμηθηκα τον τύπο γύρισα το κεφάλι μου και είδαν τύπο να πλησιάζει ωχχ όχι...
Άρχισα να τρεχω όσο πιό γρήγορα μπορώ όλοι με κοιτουσαν ερωτηματικα.
Γαμωτο πρέπει να προλαβω όσο πιό γρήγορα μπορώ κοιταξα το ρόλοι στο χέρι μου και έδειχνε πως είχα 10 δευτερόλεπτα πριν πεθάνει..
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1 ακουστηκε ένας πυροβολισμος και εκείνην την στιγμή εσμπρωξα τον άντρα πιο πέρα και η σφαίρα τον πέρασε ξυστα στο χέρι του.
Όλοι οι μαθητές τρομαξαν και άρχισαν να φωναζουν και να ουρλιαζουν οι Καθηγητές κοκαλοσαν μαζί με τον Διευθυντή.
Εγώ κοιταξα προς το μέρος όπου ήρθε ο πυροβολισμος και εκείνος ο άντρας δεν ήταν πια.
Ο άντρας που εσωσα σηκωθηκε και με κοιταξε έντονα τότε άρχισε να σκουπιζεται.
Τότε έρχεται ο Διευθυντής με τον αδερφό μου.
" Είστε καλά κυριε εσείς Δεσποινίς;;; " ρώτησε ανυσηχος ο Διευθυντής
" Ναι είμαι καλά! " απάντησε ο άντρας.
" Ναιι! " είπα εγώ
" Τι ακριβώς έγινε;;; " ρώτησε ο Διευθυντής
" Έτσι όπως ερχομουν εδώ βλέπω αυτήν την νεαρή να τρέχει προς τα εμένα και με ρίχνει κάτω!!! " απανταει
" Γιατί το κανατε αυτό;;; " με ρώτησε ο Διευθυντής
" Γ-για να του σωσω την ζωή βλέπετε κάποιος πήγε να τον σκοτώσει!! " λέω εγώ
" Αυτό αποκλείεται θα σας παρακαλούσα να μην μου λέτε ψέματα!! "
" Μα εγω δεν λέω.." πήγα να διαμαρτυρηθω αλλά με διέκοψε ο άντρας.
" Σας παρακαλώ μην την μαλωσετε έχει δίκιο με έσωσε βλέπετε;; " λέει και δείχνει το χέρι του
" Σας ζητώ συγνώμη " μου λέει ο Διευθυντής
" Δεν χρειάζεται να ζητατε συγνωμη " είπα
" Λοιπόν θα ήθελα να ερθετε μαζί μου κυριε να σας περιποιηθουμε το χέρι σας και εσείς παιδιά στις γραμμές σας!!! "
" Μα δεν χρειάζεται " απανταει ο άντρας
" Όχι χρειάζεται λοιπόν ας πάμε αλλά πριν από αυτό να ανακοινωσω στα παιδιά για τις αίθουσες τους περιμεντε λίγο " είπε και πήγε στην θέση του όπως κι εμείς.
Μας είπε που είναι το κάθε τμήμα και φυγαμε στις τάξεις μας.
Μπαινω στην δικιά μου τάξη και βλέπω μέσα τα παιδιά να κάθονται και ξαφνικά όλα με κοιτουσαν. Αυτό είναι πολύ αβολο.
Πήγα και εκατσα στο θρανιο μπροστά στην μέση 3 σειρά ενώ πηγαινα να κατσω όλοι είχαν καρφωμενα τα μάτια τους πάνω μου και ακουγα σχόλια.
Τότε μπαίνει ο καθηγητής και όλοι σηκωνομαστε για να τον καλησοριζουμε και μας κάνει νόημα να κατσουμε τότε με βλέπει.
" Εσείς είστε που σωσατε τον άντρα προηγούμενος;;; "
" Ν-Ναιι "
" Σας είμαστε πολύ ευγνωμων αυτός ο άντρας είναι ο αρχηγός του σώματος αυτής της πόλης "
Εγώ εμεινα ποιος είναι λέει;;; έκανα κάτι τέτοιο ακόμα κι εγώ μενω με αυτούς που σωζω κάποιες φορές.
Μια φορά είχα σώσει έναν πολύ πλούσιο άντρα...πφφ...τέλος πάντων.
Όλοι με κοιτουσαν και αμέσως άρχισαν τα σχόλια για μένα αντε πάλι τα ίδια...
" Χμμ επειδή τον έσωσε θα νομίζει ότι είναι και κάποια " ακουστικε μια φωνή
" Σσσ θα σε ακούσει " είπε μια άλλη
" Μα αυτό θέλω μωρη άλλωστε τώρα που έσωσε κάποιον τόσο αξιο θα νομίζει ότι είναι και κάποια " ξανά είπε η πρώτη φωνή.
" Θα παρακαλούσα κομμενα τα σχόλια για την συμμαθητρια σας!! " λέει δυνατά ο καθηγητής αλλά επειδή εγώ δεν ενιωθα καλά με αυτό που είπε του πείρα την άδεια να παω τουαλετα.
Βγήκα έξω και αναστεναξα πήγα στην τουαλετα και επλινα το πρόσωπο μου. Δεν με πολύ νοιαζει τι λένε για μένα. Ας με λένε ηληθια, βλαμμενη, τέρας και οτιδήποτε άλλο ότι θέλουν αλλά όχι αυτό όχι ότι κάνω δήθεν ότι σωζω ζωές αυτό παραπαει.
Βγηκα από την τουαλετα και τότε είδα έναν άντρα να με κοιταζει επίμονα δεν έδωσα και πολύ σημασία και προχώρησα προς την τάξη μου.
Αλλά αυτός με ακολουθούσε τι στο καλό. Πρέπει να κάνω κάτι για να του ξεφυγω. Τότε αρχισα να τρεχω όπως κι αυτός και εκει βρήκα ενα σημείο και κρυφτηκα πριν με δει σταμάτησε λίγο πιο πέρα και άρχισε να βριζει.
Πειρε κάποιον τηλέφωνο " Ναι...Γεια σας.....ναι ναι ξέρω...πρέπει να την βρω....την βρήκα...αλλά.....την..εχασα κύριε...Σ-Συγνώμη.....θα την βρω και θα σας στην φερω το υποσχομαι..... " το κλείνει και φεύγει.
Εμεινα για εμένα μιλούσε τώρα;;;; και που να με πάει θεε μου που έχω μπλεξει και δεν το ξέρω ούτε εγώ η ίδια εεε???
Με έπιασε πανικός πως θα την γλιτωσω τώρα....φοβάμαι.....πρέπει να το πω στον αδερφό μου αλλά στο διάλειμμα γιατί τώρα έχω μάθημα.
Χειι τι μου κανετε πως είστε ελπίζω να σας αρεσει
τα λεμε
YOU ARE READING
20 Minutes Before The End
AcciónΗ Εσμεράλντα είναι μια χαρισματική 17 κοπέλα. Το χάρισμα της; Να προβλέπει το επόμενο θύμα ακουγεται ανατριχιαστικό αλλά χάρις αυτό το χάρισμα μπορεί να σώσει ζωές. Όταν βλέπει ένα όραμα τον τρόπο που πέθανε το θύμα και ποιός το έκανε. Τα οράματα...