All I ask of you (4)

84 7 5
                                    

M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare. Parca imi trântise cineva o tigaie in cap. Am deschis ochii, iar lumina mi se părea orbitoare.

"Neața, rază de soare!"

Era Jace. Stătea pe fotoliul de lângă patul meu si ținea in mâini un pahar cu apă si o pastilă.

"Ce-i asta?" am intrebat, arătănd spre pastila.

"Ajută la durerea ta de cap." mi-a răspuns.

"De unde ştii că mă doare capul?"

"Aseara...ți-ai făcut de cap cu Ben. Bănuiesc că nu iți mai aduci aminte." a spus.

Mi-am...mi-am facut de cap? Ce inseamna asta? Nu cred ca va puteti imagina cate definitii avea locutiunea verbala "a-si face de cap".

Nu ma credeti? Foarte bine. Fac o lista:

#1. a da o petrecere

#2. a face striptease in fata fratelui mai mic al lui Jace

#3. a ma imbata

#4. a alerga dezbracata prin cartier (nu, nu sunt mandra de unele parti ale trecutului meu)

#5. a ma droga

#6. a merge intr-un bar de lesbiene si a participa la un concurs de karaoke

#7. a juca 7 minute in rai cu un grup de motociclisti

#8. a petrece o noapte in inchisoare

#9. a merge sa intot (pentru ca nu stiu sa inot!!)

#10. ....bine, chiar nu mai vreau sa continui

"Cum adica 'mi-am facut de cap'?" m-am decis sa intreb.

"Ben ti-a oferit o sticla de sampanie. Apoi mici paharele de vodka. Apoi alte paharele de tequila." a spus, cu maxilarul inclestat.

"Oh..."

Deci era varianta #3. Dar daca am baut atat de mult...

"Jace...cred ca-"

Dar n-am apucat sa termin propozitia. M-am aplecat si mi-am varsat stomacul pe covor.

Jace a facut o fata dezgustata. "Ma duc sa caut un mop."

                        ~☆~♥~☆~

"Katherine, draga, arati groaznic! Ce s-a intamplat?" a intrebat Barbara.

Luam micul dejun si, in timp ce toti ceilalti erau imbracati decent, eu purtam un tricou si pantaloni de pijama, iar parul meu era nepieptanat.

Hey, nu ma judecati. Avusesem o dimineata ingrozitoare. Inca ma durea capul.

M-am uitat la Jace, care era in capatul celalalt al mesei--eu stateam intre Leah si mama--sperand sa ma scoata din asta.

S-a uitat confuz la mine pentru o secunda. Apoi a realizat ce vroiam de la el.

"Umm...Kat a avut o noapte salbatica." a spus.

Asta a sunat gresit. Oh, Doamne, in mainile cui mi-am lasat viata?

Barbara, mama si cam toti ceilalti de la masa s-au oprit din mancat pentru a se holba la mine.

"Da. Cand am ajuns acasa, ea era in pijamale si am crezut ca facea un fel de ritual vodoo. Dar mi-a spus ca facea doar karaoke." a continuat Jace.

Am rasuflat usurata.

"A fost atat de jenant. Cand l-am vazut, m-am speriat atat de tare incat am aruncat peria din mana, pe care o foloseam drept microfon, si am tipat.....mdap....ok, ce-ar fi sa vorbim despre noaptea voastra. Cum v-ati distrat in oras?"

All I ask of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum