Kazananlar & Aksiyon

137 18 10
                                    

Yeniden merhaba! Ben Pandora (Serenayenyz) Mizah yarışmamızın kazananları belli oldu. İlk iki ismi açıklayacağım.

Mizah yarışmasının birincisi, Açlığın sembolü; Fames kitabı ile nazifemrt oldu. Tebrikler Nazife. Lütfen bize özel mesajlardan ulaş. Tanıtım videosu ve röpörtaj ödülün için bazı sorularımız olacak :)

İkinci ise; İstanbul adlı kitap ile bestdeli oldu. İrem, lütfen bize özel mesajlardan ulaş. Röpörtaj yapma hakkı kazandın. :)

İKİNCİ HAFTANIN YARIŞMASI: AKSİYON

Şartlar;

☆ Jurilerin ve Ünlü ruh saksıları hesabını takip etmelisiniz.

☆Herhangi bir okuma sınırı koymadık. Aksiyon kategorisine sahip olan her hikaye yarışmaya katılabilir.

☆ Her bölümü +18 olan hikayeleri kabul etmiyoruz.

Alımlar, bu bölümün yorumlarından alınıyor. Özelden veya başka bölümün yorumlarından alım yok.

2. Hafta'nın yarışma tarih çizelgesi;

12 eylül 2017 Başladı:Alımlar.
17 eylül 2017 Kapandı:Alımlar.
19 eylül 2017 Açıklandı:Sonuçlar

ALIMLAR KAPANMIŞTIR.

💎Diğer kategorilerin tarih çizelgesine bakmak isterseniz,TARİH PROGRAMI adlı bölümümüzü okuyabilirsiniz.

Ödül: Kitap tanıtım videosu ve yazarla yapılacak bir röportaj.

İkinciye ise röpörtaj ödülü veriyoruz.

Değerlendirme neye göre yapılıyor?

Kapak:
Kurgu:
İmla ve noktalama:
Anlatım tarzı:

Jurilerimiz;

bayanhissiz_1905
SerapKutur
MerveYa9murYesil
Serenayenyz
ozlemunal98

💎Eleştri, kapak tasarım, manşet ve röpörtaj kitaplarımız için hesaba bir göz atmayı unutmayın :)

Görüşmek üzere! :)

ÜRS - Rekabet Günü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin