Kazananlar & Genel Kurgu

129 20 27
                                    

Yeniden merhaba! Ben Cielo (@ozlemunal98) İlk öncelikle bütün kullanıcılardan ve bu yarışmanın sonucunu bekleyenlerden özür dileriz. Çok aksilik yaşadık ve bir süre hesapla ilgilenemedik. Ancak merak etmeyin, bu süreyi oldukça iyi telafi etmeyi düşünüyoruz! Yeniden kusura bakmayın! Ve beklenen o an! Aksiyon yarışmamızın kazananları belli oldu. Şimdi size ilk iki ismi açıklayacağım.

Aksiyon yarışmasının birincisi, @DenizMeyRa Savaş'ın Lordları kitabı oldu. Tebrikler! Lütfen bize özel mesajlardan ulaş. Tanıtım videosu ve röportaj ödülün için bazı sorularımız olacak :)

İkinci ise CrescentMW 'in Siyah Melodi kitabı oldu! Lütfen bize özel mesajlardan ulaş. Röportaj yapma hakkı kazandın!

İKİNCİ HAFTANIN YARIŞMASI: Genel Kurgu

Şartlar;

☆ Jürilerin ve Ünlü Ruh Saksıları hesabını takip etmelisiniz.

☆Herhangi bir okuma sınırı koymadık. Genel Kurgu kategorisine sahip olan her hikaye yarışmaya katılabilir.

☆ Her bölümü +18 olan hikayeleri kabul etmiyoruz.

Alımlar, bu bölümün yorumlarından alınıyor. Özelden veya başka bölümün yorumlarından alım yok.

2. Hafta'nın yarışma tarih çizelgesi;

5 Ekim 2017 Başladı: Alımlar.
9 Ekim 2017 Kapandı:Alımlar.
11 Ekim 2017 Açıklandı: Sonuçlar

💎Diğer kategorilerin tarih çizelgesine bakmak isterseniz,TARİH PROGRAMI adlı bölümümüzü okuyabilirsiniz.

Ödül: Kitap tanıtım videosu ve yazarla yapılacak bir röportaj.

İkinciye ise röpörtaj ödülü veriyoruz.

Değerlendirme neye göre yapılıyor?

Kapak:
Kurgu:
İmla ve noktalama:
Anlatım tarzı:

Jurilerimiz;

@ozlemunal98 @SerapKutur bayanhissiz_1905 @Serenayenyz

💎Eleştiri, Kapak Tasarım, Manşet ve Röportaj kitaplarımız için hesaba bir göz atmayı unutmayın :)

Görüşmek üzere! :)

ÜRS - Rekabet Günü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin