AVCILAR:ILK KARSILASMA

1.5K 40 8
                                    

Clary o gun dalgindi yolda yururken ayagiyla bir mesrubat kutusunu tekmeliyordu sonra omzunda bir el hissetti o el simon inindi simon clary nin telefonu kapali oldugu icin sinirliydi. Saatlerdir sana ulasmaya calisiyorum diye cikisti.Clary aldirmadi bile Simon sordu neyin var senin yine noldu diye ama Clary ilgisizce annem le tartistim yine dedi sonra Clary ve Simon bir banka oturdu ve anlatmaya basladi.

Kucuklugumden beri anneme babami soruyorum ama annem hic cevap vermedi simdiye kadar dun onu bencillikle ve gecimsizlikle sucladim 1 saat kadar kavga ettik sabah kalktigimda benle konusmuyodu diye bitirdi.

Simon onu teselli etmeye c alisti kucuklugunden beri annen hep boyledir biraz soguk buna alismis olman lazimdi dedi.Ardindan telefonu caldi bu arkadasi keven di telefonu uzgun bir sekilde kapatti.Clary hemen ardindan konustu seni provalara cagriyor degilmi diye Simon isteksizce basini salladi.Ardindan banka yayilan kitaplarini topladi ve gitti. Clary eve gitmek icin kalkti dar bir sokakta yururken cigliklari duydu ve cigliklarin geldigi yere dogru kosmaya basladi.Siyah deri bi ceket siyah pantolaon giymis kapson takmis sar sacli sari ve kahverengi arasi renkti cocugun gozleri elinde seffaf bi kilic vardi nerde diye soruyodu durmadan bir adama sonra sari sacli cocuk seffaf kilici adamin kalbine sapladi ve birden ceset yok oldu.Clary gordukleri karsisinda o kadar korkmustuki istemsizce ciglik atti.sari sacli cocuk parlak gozleriyle kiza bakti saskin oldugu her halinden belliydi Clary arkasina bakmadan kacti eve girdiginde nefes nefeseydi annesi ortalikta yoktu sonra televizyonun uzerinde bir not buldu Clary notta tam olarak su yaziyordu :

Clary dun konustuklarimizda haklisin neyse simdi baska bir sey soylicem seni cok aradim ama telefonun kapaliydi ben 1 haftaligina Louk un sehir disindaki elma bahcesine gidiyorum orda biraz resim yapicam ilham gelmesi umuduyla gidiyorum aslinda birde birza kafami toplamak istiyorum farkindayim bu aralar kavgalarimiz baya artti ikimizinde bir sure dusunmeye ihtiyacimiz var bir seye ihtiyacin olursa louk a haber verebilirsin benim evde olamam dan faydalanarak kurallari ezmemeye dikkat et hala tam  10:00da evde olman lazim seni seviyorum.

Jocelen Fray

Clary bir ic cektikten sonra cantasini koltuga birakti

Clary nin annesi ressamdi Louk ise annesinin en yakin arkadasiydi Clary onu yillardir tanirdi .

Annesi evde degildi ve Clary ilk dakikadan basini belaya sokmayi basarmisdi sonucta bir cinayete tanik olmusdu bunu ne Louk a nede Simon a anlatabilirdi onlarinda basini belaya sokamazdi ayrica ortada ceset bile yoktu inanmazlardi yine ilgi cekmek icin yaptigini dusunurlerdioff aklindan cikaramiyordu hem korkuyor hemde bir yandan sari sacli cocugun ne kadar yakisikli oldugunu dusunuyordu sonra bir silkinde o bir cinayete tanik olmusdu cocugun yakisikloligini dusunemzdi bunlari dusunurke uyuya kalmis sabah uyandiginda kapi caliyordu ve sanirim bu Simon in calisiydi delge bakmaya gerek bile duymadi.Clary kapiyi actiginda Simon yine kapiyi gec actigi icin soyleniyordu ama Clary nin cokta umrunda degildi sonra Simon dediki nasil unutursun bugun cafede calicamizi izlemeye gelicene soz vermistin annen aradi beni seni yanliz birakmicakmisim hadi hazirlan gidiyoruz  birazdan program var ve ben gurubun solisti olarak hala burdayim hadi Clary sallanma Simon cumleleri ardi ardina siralarken Clary umursamazca kahvesini yudumluyordu ardindan 2 dakika bekle hazirlaniyim geliyorum dedi. salona geri dondugunde simon beklemekten sikilmisti cafe ye gittiklerinde herkes Simon I bekliyodu Simon sahneye cikti Clary elindeki telefonuyla ugrasirken birden dun gordugu cocugu gorur gibi oldu sonra kafasini kaldirdiginda bir bakti karsisinda o cocuk sonra bidaha baktiginda cocuk yoktu bunlar gercekten hic ama hic normal degildi sonra kapiya dogru baktiginda onu gordu birdaha ve artik kendine hakim olamadi ve sarisi cocugun pesinden gitti cocuk onu bekliyo gibiydi duvara yaslanmis bir sekilde cok seksi duruyodu sonra Clary benden ne istiyosun diye ustune yurudu cocugun jace bu kadarini beklemiyodu heyheyhey asil sen benden ne istiyosun sakin olsana dedi Clary sen bir katilsin dedi Jace sen beni gorebiliyomusun dedi ve bu Clary yi sinirlendirmisti cikisti Clary kor degilim herhalde diye 17 yasimdayim aklim gayet basimda Jace saskinligin verdigi bir ses tonuyla sen bir fani degilsin dedi bu Clary nin kafasini karistirmisti insan degilsem neyim peki diye sordu Jace onu bende bilmiyorum dedi Clary ah sen hastahaneden kacmis bir delisin sen hastasin diye bagirdi Jace I Clary disinda kimse goremiyordu yoldan gecenler onun deli oldugunu sandi sonra Clary nin telefonu caldi arayan Simon di Jace sevgilin ariyo baksana diye fisildadi Clary o benimsevgilm degil diye sinirlendi Jace onun bundan haberi varmi diye sordu Clary bu konusmadan rahatsiz olmus gibi basini iki yana salladi ve arkasina bakmadan cafeye dogru kostu Simon nerdeydin seni cok merak ettim dedi Clary Simon I gecistirmrk icin hava almaya cikmistim dedi . Eve gittiginde her yer darma daginikti.Clary arkasina baktiginda az daha ona saldiricak olan bir iblis gordu mutfaga kostu bir bicak aldi ve onu Jace in yaptigi gibi iblisin kalbine sapladi ama fayda etmefi Clary kacarken ayagi takildi ve dustu dogrulmaya calisirken boynunda iblisin pencesini hissetti .

AVCILAR:ILK KARSILASMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin