AILESI

512 21 5
                                    

Hoga Clary ye aliesini anlatmaya baslamisti:

Bak Clary annen de babanda cok iyi birer golge avcilariydi annen babana babanda annene cok asikti evlendiler sonrabir ogullarinin oldugunu duydum ardindanda bir kizlarinin yani senin ama baban kupanin etkisine kapilmisti irkini genisletmek istiyordu bunun icin yapmadigi sey kalmadi hatta kendine iblis kani asiliyip iblisleri cagirmanin yolunu buldu ama annene sana abine herzaman cok deger verdi sizi cok sevdi ama annen babanin bunlari yapmasina dayanamayip kupayi ve seni alip kacti abin annen kacmadan 1 ay once olmustu vucudu o kadar direncsizdiki dayanamadi dogdugu andan beri hastaydi zaten baban yillarca annenle seni aradi ama bulamadi annen saklanmanin en guzel yolunu bulmustu zeki kadindi ama her seye ragmen annen babani cok sevdi baban da anneni mm sonra baban kupayi bulamiyinca babanin bu is icin kurdugu guruptaki golge avcilari ona dusman oldu ve knu tehdit etmeye basladilar babanda gorunen o ki kurtulmak icin evini yakti ve bir erkege ait ceset bulundu herkezi ben dahil herkezi inandirdi buna baban eger gercekten yasiyorsa merkezden kimse annene dokunmaya bile cesaret edemez babandan her kez korkar buyuk bir ihtimallikle baban anneni yanina almistir annene bir sey olamaz ama anneni merkeze karsi gelenler yada babana dusman olanlar kacirdiysa annen coktan oldurulmustur.

Clary duyduklari karsinda nefez alamaz hale gelmisti.kendini toparladi ve ennesine ailesine dair bir seyler hatirlamaya calisti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AVCILAR:ILK KARSILASMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin