GOLGE AVCISI

595 17 2
                                    

Clary Isabell I beklememisti Hodg eger kimse onla konusmasi gerekti ama o uzun ve karisik koridorda kaybolmustu sonra bjr odanin kapisini acik buldu kapibaraliydi kapiyi yavasca acti icerdeki Jace di ama Clary nin geldiginder haveri yoktu Jace o sirada yatagina uzanmisti uyumadigi belliydi Clary buyuk bir ihtimalle dusunuyordur diye dusundu ardindan sessizce onu izlemeye basladi Clary nin aklina o sirada cok enterasan sorular geliyoru...

*acaba sevgilisi varmiydi ya da hoslandigi biri*

*Clary nin evini nerden biliyordu

*neden bu kadar soguktu

ve birsuru sorular ama bu sorularin en ilginci acaba sevgilisi varmiydi Clary kapiya yaslanmis bunlari dusunjrken Jace gozlerini acmis ve Clary yi gordugune cokda sevinmis gibi durmuyordu Clary sorulari dusunurken bunlarin hicbirini fark etmemisti Jace yine mi sen burasi benim odam gormuy

omusun diye Clary ye seslenmesiyle Clary irkildi sey pardon diye kekeledi ben Hoga u ariyodum onun odasi nerde diye sordu Jace seni ona Isabell goturmicekmiydi onerde diye sinirlendi Clary , bana revirde beklememi soyle... Jace lafini boldu ama sen dinlemedin diye ekledi Clary njn cumlesine Clary basini salladi dudagini issirarak Jace t-shirt unu giyerken Isabelli en basindan laf dknlememen konusunda uyarmaliydim dedi.Clary daha fazla tahammul edemedi ve yeter artik alti ustu sikildi abartma diye sinirlendi.Jace burasi senin eglence parkin degil git baska yerde kendini eylendir kucuk dedi bu Clary yi cileden cikarmaya getmisti beni sen buraya getirdin ayrica ben kucuk degilkm diye bagirdi bagirmalara Isabell kostu noluyor burada dedi sonra Jace e kotu kotu bakarak biraz kibar olsan nolur o bizim misafirimiz ayrica su aralar pisikolojiside yerinde degil normal bkr hayattan hic tankmzdigi kisiler ve ona gore fazlasiyla cilginca biyer dedi Clary Isabell den once firladi hizli adimlarla ilerlerken ben pazar gunu 18 yasima giricem diye bagirdi Isabell Clary yi yi yatistiramican I anlayinca Hoga un yanina goturmeye karar verdi orda unuturdu Hoga un odasina girdiklerinde Jace ve Alec de ordaydi Hoga Jace e kiziyordu Alec de onayliyordu olaylar cok karisikti Isabell Hoga diye seslendi Hoga un odasi cok buyuk ve cok garipti heryerde kitap vardi ve kiiiclar albumler vs.  Hoga Clary ye hosgeldin Clary dedi ama Clary etrafi incelemekten duymamisti bile sonra Hoga Clary kitaplari seviyorsun demek bu cok iyi dedi Clary bunu duymustu evet efendim diye onayladi gel buraya otur dedi Hoga Clary ye koltuk kadifemsi siyah guzel ve raht birkoltuktu oturunca ici e kacmisti sanki koltugun.Hoga sana bir kac soru sorucam Clary dedi ve Clary nin bardagina cay doldurdu Clary dinliyorum der gibi basini sallladi.Hoga basladi siz geldiginizde bende tam Jace e sana muhur yaptigi icin kiziyordum dedi Clary muhur dediginiz sey bumu dedi Hoga bunu onyladi Clary ardindan annem dovme yaptirmama izin vermiyo acikcasi keske yapmisken annemin goremicegi biyere yapsaydiniz dedi bu Hoga u guldurmustu Hoga un guldugunu ilkkez goren Alec Isabell ve Jace sasirmislardi.Hoga ama ben ona bunu icin kizmiyordum bj muhurler insanlara yapilamaz dedi Clary bu beni oldururmu diye sordu Hoga evet oldurebilrdi zaten isin ilginc kismida olmemen dedi . Jace Hoga a o bizi gorebiliyor muhur onu iyilestiriyor ve bir iblisin konusmasini duyabiliyor o bir insan olamaz dedi hoca haklisin Jace evet Clary sen nesin diye sordu Clary sasirmisti annem bu gune kadar benim insan oldugumu soylemisti yani hic bir fikrim yok dedi.Am bunlarin hepsinin bir a ciklamasi olmaliydi.Hoga Clary nin bilinc altini okumayi denedi ellerini Clary nin basina koydu ama olmuyordu Clary nin bilic altinda bir engel vardi hemde cok guclu bir engel bu engeli kim koydu nasil koydurdu bilmoyolardi ama tek emin olduklari sey Clary nin bir golge avcisi kani tasidigi.Hoga ona annesini sordu Clary anlatmaya basladien son olarak annesinin adinin Jocelen Fray oldugunu soyledi Hoga cok sasirmisti ama Clary neden bu kadarsasirdigini anlamamisti Hoga 2 dakikaligina izin istedi onlardan ve kutuphanenin ust bolumune cikip birseyler en aramaya basladi o arada Clary Jace den telefonunu kullanip kullanamicani sordu Jase izin vermisti Clary hemen Louk u aradi Louk beni birdaha arama Clary deyip kapatti telefonu , Clary beyninden vurulmusa donmustu sonra ardindan Simon I aradi Simon telefonu actiginda benim Simon Clary dedigi anda Simon cumleleri ardi ardina siraladi.

Nerdesin sen Clary ariyorum telefonun kapali eve gidiyorum ev darma daginik hirsiz girmis sen ortalarda yoksu aklimi kacircaktim diye bitirdi.

Clary eve hirsiz falan girmedi iblis girdi ayrica telefonum bozuldu deyince Simon iblis derken diye bagirdi Clary ben insan degilmisim ayrica annem gercekten resim yapmaya gitmemis olma olasiligida var ibliste insanlarin goremedigi bir seytan bek... dedigi andada Alec telefonu sinirle elinden cekti ve kapatti Alec sinirliydi Clary ye bagirdi enstitu nun yerinide tarif etseydin diye. Jace Clary yi cok sasirtan bir sekilde Clary yi savundu ve dediki ona boyle bagirmaya hakkin yok ayrica Clary nin zihnine o engeli koyan o sevgilisi olabilir dedi Clary hemen araya girdi;

hey hey hey Simon benim sevgilm degil dedi o arada Jace cevapladi peki onun bundan haberi varmi diye Clary hic birsey diyemedi araya Hoga girdi Jace hakli olabilir annesi engeli koynasi icin onu tutmus olabilir dedi ve albumu acti clary resimdekini gorunce bu bj annem diye kekeledi ardindan ama annem boyle giyinmezki yani sizin gibi co garip yanindakide Louk dedi Hoga demek annen Jocelen ama annen oysa baban olamaz tanrim dedi baban Valertine olmali dedi annen benim ogrencimdi Valentine da onlar en iyleriydi annen o elma bahcesine hic gitmedi aslinda eve olucam saldiriyi hissetti ve seni korumak icin o mektubu yazdi.

Clary:su Valentine iblisin fisildadigimi ama o benim babamsa na... dedi ve bayildi Jace in kucagina bayilmisti Jace onu kucakladigi gibi revire goturdu Hoga ona dayaniklilik muhru yaptiktan sonra uyandi vucudu o kadar seyi bir anda kaldiramamisti uyandiginda basinda Hoga vardi.

AVCILAR:ILK KARSILASMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin