Dilarayla sabah kalkmıştık. Kahvaltı edip hazırlanmaya başladık.Ben kuaför gibi olduğum için saçlarımızı ben yapcaktım. Çok abartılı şekilde yapmıycaktım. İkimizde üstümzü giydikten sonra saçlarımızı yaptım. Son olarak ayakkabılarımızı giyip dışarı çıkıcaktık. Sonra dilarayı birisi aradı o da kuzeniymiş. Ve buralarda evi varmış onu çağırıyordu(temelli olarak). Sonra gözlerime bakmadan odasına çıktı. Ne yaptığını anlamamıştım. On dakika sonra bavuluya aşağı indi ve 'kendine iyi teşekkür ederim her şey için' dedi ve gitti. Şaşırmıştım. Temelli olarak gitmişti. Ama bundan sonra gelirse asla kabul etmiyecektim onu. Bende direk Lavimin evine gittim. Çok güzel olmuştu.Partinin başlamasına az kalmıştı.Meriç ve Emir gelmişti. Çok güzeldi meriç.Yani yakışıklıydı. Ona çok kızdındım. Yanıma doğru gelceğini biliyodum. Ve dediğim gibi oldu. Bana doğru gelirken ben konuşmak istemediğim için yukarı tuvalete çıktım. Makyajımı tazeledim. Kendime baktım. Fotoğraf çekildim. Sonra Öykünün odasına gittim. Biraz oturdum sonra aşağı indim. Morelim çok bozuktu. Yüzümü hep astım ta kii Selin gelene kadaar. Giydiği elbiseyi ve yaptığı makyaj beni benden almıştı. Hiç güleceğim yoktu. Baya güldüm. Sonra partiye bir çocuk gelmişti. Çok sempatikti ve tarzı çok güzeldi. Öyküyü öptü. Demekki tanıyodu. Hemen çocuğun yanına gittim. Kaçıramazdım. Kafamın dağılması lazımdı. Çocuk ilk gittiğimde bakakaldı. Ve gözgöze bir dakika boyunca bakıştık.
— Oo merhaba güzellik
— Bu ne hız gerçi ben yanına gelmiştim dimi
Salağım nolcak ki. Bana güzellik demişti. Hımm kafamda planlar oluşuyordu. Yanına oturmuştum. Adı Tuna'ydı. Meriçi kıskandırmalımıydım? Ama ya kıskanmassa? Kafamda deli sorular.. Benden 1 yaş büyükmüş. Abi dicekmişim bide. Ama gülüşü çok tatlıydı. Sonra parti iyice başlamıştı. Beni dansa kaldırdı. Kafam biraz güzeldi. Biz kalkınca Meriçin bize baktığını farkettim ve Tunaya sarıldım. Sonra Selin Meriçi kaldırıp yanımıza getirdi. Meriç sinirli gözüküyodu. Kıskanmışnıudı acaba? Sonra yerimize oturduk. İyice içki içince sarhoş oldum. Parti bitmeden Tuna beni kucağına alıp partiden çıkarıp evime getirirken canım pasta çekti. Saat gece 1di. Bu saatte de pasta bulamazdık. Sonra Tuna benim için bi pastanenin camını kırıp çikolatalı pastayı aldı. Alarm çalıyodu. Kapının önüne para bıraktı ve hızlıca ordan uzaklaştık. Evime doğru gittik. Bana kahve yaptı içtim ayılmıştım. Sonra pastayı yedik. Sonra pizza söyledik. Onu da yedik. Hayatımızı anlattık. Saat gece 6 olmuştu. Gitmek için hazırlanıyordu. Bende gitme dedim. Israr ettim. Sonra bi odayı ona ayarladık burda kaldık. Gece beni uyku tutmadı. Napsam bilemedim. Yanına gittim . Kapısı aralıktı. Oda uyumamış telefona bakıyodu. Sonra aralıktan beni gördü. Ben geriye kaçtım ve güldüm. Sonra "gel buraya" dedi. Utandım. Odama doğru giderken birden beni kucağına alıp odaya götürdü. Yatağa bıraktı. Çok kötü gülüyorduk. Sonra gece boyunca oturduk. Bana dans kareografisi öğretti. Bütün gece dans ettik. Çok terlemiştik. Odama gidip duş aldım. Saat 10 du. Uyumadık kahvaltı ettik. Dışarı gezmeye çıkıcaktık. Hemen bi kombin yaptım.Dışarı çıktıktan sonra ben ilk olarak alışveriş yapmak istedim. Tunada kabul etti. Sonra kendimizi AVMde bulduk.Saatlerce benim için kıyafet denedik. Hiç sıkılmamıştı. Hoşuna gitmişti. Her ay yapalım bunu demişti. Sonra ona kıyafat seçip denemesi için eline verdim. Hepsi çok yakışmıştı. Hepsini aldık. Sonra acıktık ve Burger Kinge gittik. Hamburger yedikten sonra milkshakelerimizi alıp gezindik. Sonra Gratise girdim. Tuna da geldi. Ruj denerken bana çok dikkatli bakıyordu. Sonra elimdeki ruju alıp kendi dudaklarına sürmeye çalıştı.Çok komik duruyordu hemen fotoğrafını çektim. Gratistende 250 tl lik alışveriş yaptıktan sonra sinemaya gittik. Korku filmi seçmiştik.Popcornlarımızı alıp filmin başlamasını bekledik. Film başladıktan sonra herkes çığlık atmaya başladı. bende dahil. Çok korkunçtu ve Tuna korktuğumu anlayıp sarıldı. Filmin yarısında çıktım. Çok korktum. Tuna geldi. Sonra birdaha asla korku filmine girmem dedim. Sonra eve gittik ve biraz kitap okuduktan sonra eve gitmem lazım dedi.ONa 1 gündeçok alışmıştım. Ama evine gitmesi lazımdı. Sarıldık ve evine gitti. Gitti ama hem mesaj hemde görüntülü konuşuyorduk. Çok kafa dengi birisiydi. Sırdaşımdı. Meriçi anlattıktan sonra kıskandırsammı diye sordum . Sen bilirsin ne istersen yapabiliriz demişti. Sonra birden zil çaldı. Kapıyı açtım ve karşımda Meriç. Açtığım gibi yüzüne kapıyı kapadım. Ne yapıcağımı bilmiyodum çünkü.'Aç şukapıyı Ada' diyip duruyodu. Açmıycam diyemedim. Çünkü elim ayağıma karışmıltı. Sonra birden 'O çocuk kim? '.. Ce vap vereemdim. direk Tunayı aradım.Söyledim.Anlatma istersen biraz meraklansın,hee bu arada seni kıskanmıış:)) dedi. Bende biraz tebessüm ettikten sonra telefonu kapattım. ' Ada bu kapıyı açıp anlatana kadar burdayım' dedi. Gerçejtende yapardı.Geçen yaptığı gibi. SOnra açmadım. 3 saat geçti. Hala ordaydı. Açıp anlatsamıydım. Karar verememiştim. Mutfağa çıkıp sepet hazırladım. Acıkmış olmalıydı ve sepetin içine not yazıp attım. ' Şuan olmaz lütfen evine git' Odama çıkıp sepeti önüne ip bağlayıp saldım. Direk içeri girdim. Sonra 'gitmiyceem' dedi.
Sepeti salalı 4 saatgeçmişti. Saat gece 1di. Dayanamadım. Kapıyı açtım...
Eve arkadaşlar sonunda yeni bölüm geldi.Okunma eskisine göre arttı. Hepinize teşşekkür ediyorruuum. Beğenenler yorum yapmayı ve votelemeyi unutmasın. Sizleri seviyorum :)