Sobota, 27 grudnia

26 2 1
                                    

Zajrzyjcie do informacji pod rozdziałem. Ważne informacje się tam znajdują.

____________________________________

8:00
Blanka mnie obudziła, bo zrobiła śniadanie. Moje ulubione. Jajecznica z szyneczką, bagietka z masłem i herbatka Lipton owoce tropikalne.

9:00
Zjadłam śniadanie, wzięłam prysznic i założyłam ogrodniczki i koszulkę w czerwoną kratę.

9:30
Rodzice oznajmili mi, że będę mieć remont w pokoju. Ale się cieszę.
Wcześniej miałam ściany koloru fiolet i róż. Naklejki w księżniczki. I zabawki.

10:30
Wyjechaliśmy z domu. Kierunek galeria Victoria.

10:45
Jesteśmy. Idziemy do Home&You
wybierać dodatki.
Matko ile tu jest pięknych rzeczy.
ZAKOCHAŁAM SIĘ.

11:20
Wybrałam gadżety. Teraz idziemy do Ikei oglądać meble i farby.
O jejku za dużo tych kolorów.
A myślałam, że to będzie przyjemność.

11:50
Poszliśmy do Maka zrobiłam się głodna. Zmeczylam się tymi zakupami.
Jak wrócę do domu pomyślałam, że może wkońcu założę kanał na YT.

12:24
Rodzice poszli kupić coś do jedzenia. Typu owoce, chleb, warzywa itp.
A ja z Blanką poszłam do sklepów m.in ZARA, H&M, House i Cropp.

13:00
Wracamy do domu. Kupiłam tyle rzeczy, że chyba szafa będzie za mała.

13:25
Mama ugotowała spaghetti. Było pycha.

13:40
Z Blanką założyłam kanał Modne Siostry . Nabralyśmy pierwszy film powitalny oraz HAUL.

A tak w ogóle to kupiłam:
Bluzkę z napisem YOU ARE THE BEST
Spodnie czerwone rurki
Buty trapery
Skarpety z kotami
Czapkę
Szalik
I mój ulubiony zakup PIDŻAMA JEDNOROŻEC

A Blanka kupiła sobie:
Spodnie jeansy z dziurami
Bluzę Adidas
Szalik
Czapkę
Kolczyki
Zegarek

14:30
Bo nagraniu filmu poszłyśmy na dwór. Jak za dawnych czasów. Biłyśmy się śnieżkami, lepiłyśmy bałwana i zjeżdżałyśmy na sankach. Było świetnie. Jutro idziemy na narty.

Kocham Blankę. Jest dla mnie najważniejsza. Posiadanie takiej siostry to skarb. Nie wiem co bym bez niej zrobiła. Chyba nic. Wspiera mnie. Pomaga. I przede wszystkim kocha mnie.
Za niedługo ok. 2 tygodni są urodziny Blanki. Kupię jej najlepszy prezent na świecie. Jeszcze nie wiem co, ale będzie od serca.

16:54
Dopiero wróciłyśmy do domu. Zabawa była świetna. Całe mokre i zamarznięte poszłyśmy się przebrać. Chyba będziemy chore. Mam jest na nas zła. Ale jak zobaczyła, jakie jesteśmy szczęśliwe trochę się uspokoiła. Zanotowała nam napój rozgrzewający i kazała wypić.
Śmiałyśmy się jak głupie. Ja, Blanka i mama. Oglądając zdjęcia z dzieciństwa. Najlepsze były zdjęcia na łonie natury.


Czy one nie są słodkie.

18:00
Oglądałam z Blanką jakieś filmy.

21:30
Podczas filmu zasnąłeś my. Mama przykryła nas kocykiem i pocalowała w czoło. I tak spałyśmy przez cały czas do rana. A co się stało rano. Napiszę jutro.

____________________________________

Hejka. Jak wam się podoba nowy rozdział ?? Mi się nawet podoba.

Mam dla was informacje:

☆Przepraszam, że długo nie pisałam, ale zrozumcie. Szkoła, nauka, sprawdziany. Jest tego bardzo dużo. Jak przyjdę ze szkoły do najczęściej. Obiad, nauka, czasami zajęcia dodatkowe, ok. 20 idę ze myć, pakowanie do szkoły i spać.

☆Rozdziały będą pojawiać się może częściej. A dlaczego ?? Po pierwsze jestem chora i nie mam co robić. A po drugie mamy w szkole wolne więc mam więcej czasu.

☆A teraz parę pytań:
Chcecie, abym dodawała parę zdjęć do każdego rozdiału??

Mam zmienić okładkę, czyż taka może zostać??

☆ Pozdrawiam. Pa pa.

☆Moja przyjaciółka zaczęła pisać książkę. Wpadajcie do niej.
ZuziaWrzoskiewicz

Polecam też:
amisiabella
PolskaKicia

Piszą super książki

☆Dzisiaj pobiłam swój rekord.
Z informacjami 553
Bez informacji 415

Pamiętnik EmmyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz