Kardesimdi.Taki o güne kadar , Onu sevdiğim kızla el ele kol kola görene kadar.Kardeşimdi düşmanım oldu bir anda.
İLK GÜN (SONUN BAŞLANGICI)
Yine bi elimde kahve diğer elimde Çikolata televizyona bakıyorum.Zil çaldı. Tam da umduğum gibi . Saat 17.00,can dostum Evans gelmişti.Yediğimiz ictigimiz ayri gitmeyen birisiydi Evans.Sanki bi elmanın iki yarısıydık.Kapıyı açtım , Bitkin bi haldeydi.O da ne !! Yanında 2 yıldır aşık olduğum Katie. Aklımdan bin bir türlü şey geçiyodu. Tam konuşacaktım , Araya girdi. Biz Katie ile 1 yıldır birlikteyiz dedi. Aslında Katie de biliyordu onu sevdiğimi. Yıllardır kardeş belledigim Evans arkamdan bıçaklamıştı.Sus dedim.Katie'nin gözlerinden yaş gelir gelmez kapıyı yüzlerine kapattım.İyiki kapatmışım yoksa füsursuzca küfür edicektim.
İKİNCİ GÜN
Yeni bi gün başlamıştı. N
iye başladıysa artık.Evans ve Katie'yi el ele görünce hayatım yıkılmıştı.Neyse işte ırlana ırlana kahvaltıya başladım.Bi anda uykuya dalmışım.Kalktığımda kahvem bile soğumuştu.Kahvaltımı yaptıktan sonra çarşıya çıkasım geldi. Kapıdan dışarı çıktığımda Katie ve Evans'ı el ele yürürlerken gördüm. Sanki onların mutluluğu , benim mutsuzluğumdu.Onları görmezden gelip yoluma devam ettim.Akşamın kararmasını izlemek için sahile gittim.Orada bi kızla tanıştım adı Emily'miş.Hoş ve sarışın.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Olaylar o kadar hızlı gelisti ki Dün gece ne olduğunu anlamadim.Emily ile öpüşmek falan.Ama Katie'yi unutamiyordum.Aslına Evans'la barismak da istiyordum.Yeter dedim ve Evans'ın evine gidecektim.Yemegimi yedikten sona Evans'ın evinin yolunu tuttum.Zili caldigimda Kapiya Evans cikti, Üstünü gizlemek icin havlu almisti.Arkasindan da Katie geldi.Anlamistim.Bugun aralarina birsey geçmişti.Kapının yaninda duran Çakıyı aldığım gibi Evans'ın karnına sapladım.Sonra Katie'yi çekip Vay be O*ospu dedim.Katie hakkında ne mi Düşünüyorum? CANI CEHENNEME!!
Arkadaslar ilk hikayem yorumlarinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşimdin , Sonra
De TodoKardeşimdin.Taki o güne kadar , Onu sevdiğim kızla el ele kol kola görene kadar.Kardeşimdi düşmanım oldu bi anda.