Pov Johnnie
After our date and kissing scene, I haven't talked to her in 2 days. I was worried. What if she had an accident? No, her mom probably would've said it to me. That was what I thought the first day, but the next day I saw her. She did go to school, and I wanted to talk to her earlier today, but didn't had the balls to do it. So today, I told myself that I would talk to her. There she was, beautiful as always. She had something I needed. So, after overthinking what I was gonna do, I walked up to her. From the back, her hair hung nicely over her shoulders. I tapped her on the back and putted my hands in front of her eyes. 'Guess who?'
'Hi, Johnnie! Please, remove the hands so I can see that beautiful face of you.' And so I did. She turned around and pullee me in a little hug. 'I missed you.'
'I missed you too, silly girl', I whispered in her ear. She hugged me a while and after I let go, she looked at me. I knew she wanted to tell me something. 'I need to tell you something.. it's really important.' I knew it. 'Oh, uhh... I actually need to tell you something too. It's also important. Meet me with the noon break, at the parking. We'll go drink something then.' The bell ringed and we both left to the classes. I had another music lesson to teach kids from the first year. Hope they speak English, I thought.Pov Lena
Net toen Johnnie zei dat hij mij ook wpu spreken, ging de bel. Hij liep naar rechts en ik links. Ik had fysica. Man, wat haatte ik dat vak toch! De leraar kwam binnen en zei dat we mochten gaan zitten. Ik was er niet bij. In mijn gedachten was ik ver weg. Terug naar die ene avond na Bobbejaanland. Man, Johnnie kan goed kussen. 'Juffrouw Sangster, blijf je even bij me na de les?' Het klonk ver, maar ik weet dat het meneer Zagraad was. (Egyptenaar, vandaar de achternaam). 'Ja, ja, tuurlijk meneer.' 5 minuten later ging de bel en liep ik naar het bureau van Zagraad. 'U wilde me spreken?'
'Ja, voor fysica zijn je punten erg slecht... Haal deze tests in, studeer goed, en alsjeblieft, doe je best. Het is geen makkelijk vak, dat weet ik. Ik zal mijn best doen om het voor jou iets duidelijker te maken en lies maar wanneer je deze test inhaalt. Gewoon, rustig. Maar doe alsjeblieft je best.' Ik knikte wat, liep weg en sloot de deur. Daar stond hij dan. Jack. Mijn vriendje. 'Hey lieverd!' zei hij en liep op me af. Ik drukte mijn lippen op de zijne en legde mijn armen rond zijn nek. Hij legde zijn handen op mijn heupen en kuste me terug. Daarna liepen we samen naar de speelplaats. 'Lieverd, ik zou je graag meenemen naar de McDo. Ik, ik wil je iets vragen.' Voor ik iets kon zeggen, trok hij me mee naar zijn grijze Range Rover en deed het portier open. Ik stapte in en hij liep naar de andere kant en stapte zelf ook in. Hij startte de auto en reed weg naar de McDo. Eenmaal daar bestelden we iets om te eten en drinken en gingen we zitten. Het was mooi zonnig weer dus zaten we lekker buiten. Hij begon met praten. 'Dus... Je weet dat het Herfstbal eraan komt, toch?' Hij ging op zijn knie zitten en opende een doosje. Daarin lag een mooie corsage met een licht-roze bloem erop. Ernaast lag een corsage voor de bruidegom. Ook een licht-roze bloem erop. Ik kon niks uitbrengen behalve tranen.Hey guys, sorry dat dit zo'n kort hoofdstuk is, maar ik had geen verdere inspiratie meer... Laat vooral een reactie achter en verheet niet te stemmen!
Lavv jullie!!
Xx Maud
JE LEEST
Famous?!?!
FanfictionDit gaat over een meisje, Lena, die een "beroemdheid" ontmoet. Hij is niet echt beroemdheid, maar heeft wel veel fans en zingt. Ze ontmoetten elkaar voor het eerst aan het verkeerslicht en zien elkaar nog eens op school. Na een aantal dates, vinden...