Bu ne lan böyle şaka falan mı her tarafım ıp ıslak oldu be hemen yüzümü ellerim ile sildim ve bana karşıda sırıtarak bakan 5 yaşlarında bir çocuk gördüm’’hahahaa tipsiz suratın iyice tipsizleşti ‘’sinir küpüne dönmüştüm ‘’canım bu bakıcılık yapacağın çocuk biraz haylazdır’’ biraz mı? Biraz mı? Boğarım lan ben bunu, çocuğun üzerine doğru koşmaya başladım oda koşuyordu ve bir yandan gülüyordu ‘’Seni küçük şeytan seni geberteceğim’ ’daha da fazla gülemeye başladı ve o koltuğun diğer tarafına geçti bende karşısındaydım hemen bir hamle yapıp koltuğun üstünden atladım ve onu yakaladım ‘’Anneeee’’ne ses varmış be kulağımı siktin be çocuk ‘’şimdiden kaynaşmışsınız’’ ayağa kalktığımda genç ve alımlı bir kadın merdivenlerin başında bize bakıyordu’’ anne bu kız öküz gibi ya üzerime çıktı ‘’kadın ona baktı ve kafasıyla bir yeri işaret etti çocuk oflayarak yukarıya çıktı ‘’Sen Nuri beylerin bize önerdiği bakıcı olmalısın, bizim oğlumuz fazla yaramaz ve şimdiye kadar hiçbir bakıcı ona dayanamadı şimdiden seni uyarayım çünkü kendisi tam bir şeytandır.’’ Vay be insanın malını bilmesi güzel bir şey evet teyze tam bir şeytan gelir gelmez su attı yüzüme hemde acıdı yani ‘’ o zaman çok iyi anlaşacağız çünkü bende şeytanımdır ‘’ gülümsedim ve sanki neden alttan almıyorum diye düşündüm.Kadın evin sahibi ve feci zenginler anlaşılan kesin bunlar götünü bile parayla siliyodur lan diye düşündüm.’’Canım efe daha 6 yaşında ve fazla hiperaktif geçen sene kreşe verdik ama orada hep uyumsuzluk sağladı psikoloğa götürüyoruz ve bize bu sene okula başlamasın fazla hareketli dedi yani 1. Sınıfı seneye okuyacak bizde seneye kadar ona bakıcı tutmaya karar verdik ama dayanabilecek misin bilmem umarım iyi anlaşırsınız.Maaşın 2000 tl bir sorun olursa benimle konuşmaktan çekinme ‘’ kadın gülümseyip dışarı çıktı benimse ağzım açık kalmıştı ağzını yerim senin kadın ne güzel 2000 tl diyorsun sen öyle ben askeri maaş falan verirler sanıyordum ama tabi şeytana bakıcılık yapmanın kolay olmıyacağını biliyorlardır zaten ben bu paranın yarısını psikoloğa veririm gibime geliyor.
Akşam olmuştu ve amcam yengem ve aşçı olduğunu öğrendiğim kadın ile yemek yiyorduk gerçektende güzel yemek yapıyormuş doğrusu biz en alt katta çalışanlar için ayrılan bölgedeydik yani fakirler bölgeside diyebiliriz oh valla hayat hiç adil değil. ‘’Amcaların en yakışıklısı ben yukarıya çıkıyorum size afiyet olsun’’ dedim ve yanaklarını öpüp çıktım. Evde sanırsam kimse yoktu öğrendiğime göre yıldızlar ailesindeki bütün ebeveyler çalışıyorlarmış yani holdingleri varmış ve acayip zenginlermiş tahmin ettiğim gibi, Efenin odasına girdim yengem uyuduğunu söylemişti kafamı uzattığında Playstation oynadığını gördüm. Ohmygod odaya bak be oyun salonu gibi küçük bir basket potası film projektörü oyun konsolları vardı ve efe Pes oynuyordu aha bayılırım pes’e İzmirdeki çok yakın arkadaşım olan Doğukan ile birlikte hep oynardık. Hemen koltukta yanına gittim ve diğer kumandayıda taktım ‘’Pes oynamayı biliyormusun?’’şaşkınlıkla bana baktı ‘’Ne sandın tabiki de evet hemde seni çok güzel ezerim ‘’ dedim ve tabi tabi der gibi kafasını salladı , yaklaşık yarım saat sonra oyun bitmişti ve ben kazanmıştım sevinçten çığlık atıp dans etmeye başladım Efe ise kollarını bağlamıştı ve ‘’ Çirkin şansı ‘’ demişti bu yaşta bu kadar bilmişlik fazla yani ‘’ hadi canım hadi yenilgiyi kabul et senden daha iyiyim ‘’ tam yerime oturmuştum ve arkamdan birinin sesini duyunca olduğum yerden sıçradım’’Efe senin bir kıza yenildiğini görmek gerçekten acı verici ‘’ arkama baktığımda kollarını bağlamış ve duvara yaşlanmış bizi izleyen taşımsı varlığa baktım. Buda kimdi böyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Bakıcı
Teen FictionLiseyi bitirmiş ve hayallerini gerçekleştirmek için paraya ihtiyacı olan bir kız bakıcılık yapmaya başlarsa ne olur?