3.Bölüm- Korku

198 13 19
                                    

‘’Sende kimsin be ‘’ tamam yani çok yakışıklı olabilirdi ama hemen salyalarımı akıtacakta değildim.Efe hemen  yabancının boynuna atladı ‘’Abicann geliceğini neden söylemedin ‘’ Ahh demek yabancı değilmiş abisiymiş ‘’Sana sürpriz yapmak istedim ve gelirken sana en çok istediğin şeyi aldım ‘’ Efe  hemen koşarak odadan çıktı ve tahminimce en çok istediği şeyi almaya gitti ‘’ Bu soruyu benim sana sormam lazım asıl sen kimsin? ‘’ suratıma ukalaca bakıyordu o güzel suratına yumruk atmak istedim bir an ‘’ Ben burada bugün işe  başladım Efeye bakıcılık yapacağım ve adımda Irmak ‘’ umrunda olmadığı çok belliydi umursamaz bir tavırla ‘’ Efe seni delirtmeden kaçsan iyi olur yoksa tımarhaneyi boylarsın ayrıca  ayak altında fazla dolaşma bu eve arkadaşlarım geliyor ve senin etrafta görünmeni istemiyorum’’ what canım başka derdin gebertirim lan seni tamam yakışıklı  ,kaslı, gülümsemesi güzel falan ama  buda bana parazitmişim gibi davranmasını gerektirmiyor yani sonuçta bakıcıyım ‘’Başka derdin bay kendini bir bok sanan ama hiçbir şey olmayan ‘’ kollarımı kollarımda birleştirdim ve onun bana baktığı gibi bende  ona bakmaya  başladım yani küçümseyici ama karşımda  böyle birisi varken bu hiçte  kolay olmuyor.’’ Eğer sen benim zıttıma gidersen derdimi görürsün, şimdi  git ne halin varsa gör ben kardeşimin odasında takılmayı  planlıyorum ‘’  ne bok yersen ye zındık herif hiç birşey demeden kapıyı çarpıp çıktım. Ne yani o kadar mı utanç vericiyim aşağı kata gelince evin  giriş bölümünde ki ayna gözüme çarptı ve kendime baktım   yani dişlerim düzgün saçlarımda hep  bakımlıydı yüzüm belki fazla güzel değildi ama paspal ve kimsenin bakmıyacağı biri  değildim yani amaan şu salak yüzünden burda kendimi eleştiriyorum ya bravo bana bırak kızım ne derse desin onumu takıcaksın sen şimdiye kadar herkese laf yetiştirmiş kimsenin altında ezilmemişsin bee onun altındamı kalıcaksın yani, ben kendimi gaza getirirken  yine o ukala ses yüzünden kendime  geldim ‘’ Aynayı çatlatacaksın’’ ne bu gıcıklık be olum sanki anasını siktik tam birşey söylemek için ağzımı açmıştım ki evin kapısı açıldı ve içeriye sabah  gördüğüm Efenin annesi olan Aylin Hanım ve Faruk Bey girdi , yengemden ev halkı hakkında bilgi edinmiştim ve öğrendiğim kadarıyla Aylin, Faruk beyin 2. karısıymış ve Efede ikisine aitmiş yani birlikte yapmışlar. Ne zaman birinin hamile olduğunu öğrensem aklıma direk şey yaptıkları gelir :)

İçim Fesat benim, zaten eski karısıyla neden boşandıklarına dair kafamda bir sürü senaryo kurmuştum. Ama her zamanki gibi fesatlığımı konuşturmuştum tabi ki ve yengen tarafından ayıplanmıştım. 

Çokta sikimde aq 

Ben saf  bir şekilde onlara bakarken onlar Faruk bey ''Sen Irmak olmalısın amcan senden bahsettiğinde tereddütlerimiz vardı açıkçası hala var ama Efe ile umarım anlaşırsınız o biraz... Zor bir çocuk yani sana sabır diliyorum'' dedi. Ya ben bu aileyi  çok sevdim lan o şeytanın nasıl biri olduğunu biliyorlar en azından ''şöyle geç oturalım biraz muhabbet edelim senide tanımış oluruz '' eliyle kanepeyi gösterdi bense sevimli olmaya çalışarak kafa salladım ve geçip oturduk '' Berk ile tanıştınız mı?'' ah evet çok iyi tanıştık kendisi beni çapulcu olarak görüyor heralde '' Sayılır'' dedim ve isminin Berk olduğunu öğrendiğim Taşa baktım evet şuan oda beni inceler gibi ama aynı zamanda umursamaz bir şekilde bakıyordu ona Ne bakıyon bakışımı gönderdim evet bakışma konusunda çok iyiyimdir. O  ise yine umursamaz ve sülalem rahat bir şekilde oturuyordu ve tepki vermiyordu aq tepkisizi demek istedim ama tabi ki sustum '' Baba ben bu küçük kızın çocuk bakabileceğini sanmıyorum'' What dedin idiot?

Ne biliyon yarram müneccimmisin ? Geri zekalı ilk günden beni kanser etti

''Faruk bey...'' sözümü kesen Faruk bey oldu '' Bana Faruk abi diyebilirsin sonuçta aynı evde yaşayacağız ve resmiliğe gerek yok'' Bu adamın yüzünden nur ağzından bal akıyo yemin ederim. Zaten bende kendimi  kasmak istemiyordum bu resmi şeylerden hiç anlamam zaten ''Hiç şüpheniz olmasın ben çocukla çocuk olmasını bilirim '' YALAN koca bi YALAN çocuklardan kesinlikler haz etmem hele cici cici konuşan çocuklardan hiç haz etmem, hatta bir keresinde 5 yaşındaki kuzenim ağzını geve geve konuşuyor diye bi tekme atmıştım seke seke kapıyı bulmuştu

Pisikolojim bozuk olum   benim 

''Amcan senden bahsetmişti,liseyi yeni bitirmişsin ve  hayallerin varmış galiba onları gerçekleştirmek için paraya ihtiyacın varmış doğru mu?'' Ah evet ben ve hayalperestliğim duyulmuş demek''Doğru hep Amerikaya gidip orada okumak istemişimdir ama maddi durumumuz olmadığı için çalışıp para kazanmak istedim'' Aylin hanım memnuniyetle gülümsüyordu heraldi beni çok mülayim sandı kadıncağız böyle oturaklı falan ah ablacım sen benim  ne saf siken olduğumu bilsen, hatta şeytan bile geceleri gelip benden fikir istiyo ''Canım bu çok güzel birşey okumak için çalışıyorsun  kendi ayakların üzerinde durmak çok güzel birşey '' hemen ukala piç atladı '' Baba tanımadığımız etmediğimiz birini neden eve alıyoruz ki güvenilir olduğunu nereden bilcez '' ibneye bak sen benimle alıp veremediği ne bilmem '' Berk oğlum Irmağı yeterince tanıyoruz  zaten gelmeden önce hakkında bilgi aldım ve hiç açığını bulamadım sizde iyi anlaşmaya çalışın üzme kızı '' ahaha ben mi üzülcem amca ya bu dengalin dediklerine üzülürsem beynimi çıkarır çöpe atarım be '' Neyse, Biz bu akşam iş için Ankaraya gidiyoruz 1 hafta sürecek ve geldiğimizde lütfen evi yerinde bulalım BERK '' üstüne basa basa söylemişti gözleride Berk'e dikiliydi kesin bu çocuk ailesi evde yokken Party Hard yapıyo yada kız atıyo yada Party Hard yapıp kızları düzüyo Yoksa gurup mu yapıyolar lan ?

Töbe allahım çok töbe 

böyle bi adamdan böyle bi çocuk? 

çok garip lan, '' Biz şimdi şirkete gidiyoruz birkaç işimiz var ordanda hava alanına geçiceğiz hepiniz kendinize dikkat edin '' Aylin hanım Ve Faruk bey hepimize teker teker sarılmıştı o sırada Efede geldi '' Anne yine mi gidiyorsunuz'' yavru kedi  bakışlı bir şeytan ''Evet canım 1 hafta yokuz ve Irmak ablanı  üzme tamam mı? '' Efe bana dönüp dil çıkardıktan sonra annesine dönüp '' Hiç üzermiyim annecim Hadi siz geç kalmayın bay bay ''  gitmeyin be gitmeyin a dostlar beni yalnız bırakmayın bu ikisiyle ah ''Hoşçakal annee '' ben yine saf saf bakınırken evden çıkıyorlardı bile '' Yuh be bu ses ne olum kulak zarım patladı yediklerin hep ses tellerine gitmiş senin '' Efe beni duyduktan sonra bana döndü ve '' Sende keşke bişeyler yeseydinde bir yerlerine gitseydi çırpı bacaklı '' Boya bak birde dile bak veletteki amk ya Berk'e baktığımda çoktan merdivenlerden çıkıyordu bile bende aklıma gelen fikirle Efe'ye  lunapark'a gidelim dedim  hemen kabul etti aslında onun için değil kendim için istiyordum çünkü lunaparlara bayılırım. '' Ben abime söyliyim oda gelsin yoksa gitmem''  tam itiraz etmek için ağzımı açmıştım ki Efe çoktan ceylan gibi seke seke merdivenleri tırmanıyodu.

Evet şuan Efenin ısrarlarına dayanamayan Berk ile birklikte lunapark'a geldik ve beni korku tüneline bindirmek için uğraşıyorlar. Kapalı yer korkum olduğu için binmek istemiyorum anlasanıza defalarca söylememe rağmen Efe ve Berk beni çekiştirmeye devam ediyolardı.'' Eğer binmezsen annem ile babama bana vurduğunu söylerim '' of Allahım suçum ne benim  ya içerde bayılırsam, zaten olucak o ama beni dinlemiyorlar sonunda pes edip gelen arabaya oturdum Berk'te yanıma oturdum suratında piçimsi bir ifade vardı ve bunun anlamı seninle çok dalga geçicem neyse ya bana bişey olursa o uğraşıcak sonuçta olmayan sikimde değil. '' Gerçekten mutlumusun şimdi birazdan başına bela olunca bu kadar mutlu olucakmısın acaba ?'' 

'' Sana bişey olsa umrumda bile olmaz sadece canım biraz eğlenmek istedi '' Benim de canım eğlence istiyo ve en güzel aktiviteyi senin suratına yumruk atarak yapabilirim. 

'' Gerçekten odunsun bunu biliyorsun değil mi ? '' kafasını salladı ve o sıradada şu alet çalışmaya başladı işte başlıyoruz. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acemi BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin