Cevapsız Arama

4 2 0
                                    

Sınıfa  girdiğimde gördüğüm manzara karşısında  şok  oldum.Birden öksürmeye başladım. Bilerek yapmadım  gerçekten birden oldu. Anında  Begümle Berke bana döndü. Berke pis pis sırıtmaya başladı. Nerden gelmişti  bu öksürük ya . Hiçbir şey  olmamış  gibi Işıl ın yanına  gittim. Işılla konuşmaya  başladık." Begüm napıyor orda?" dedim. Işıl  da" bilmiyorum tanışmaya gidiyorum dedi gitti yanımdan  bende ne gerek var falan dedim sen karışma dedi yine bi işler  çeviriyor ama kesin aşık  oldu " dedi. Ben çaktırmadan  Begüme bakarken Begüm  telefonunu Berkeye verdi numarasını kaydetti sanırım.
Neyse ya beni ilgilendirmiyor zaten. Begüm nihayet sıradan  kalkınca  yerime oturdum. Aferin yerime geçmemiş  tebrik ettim şuan en azından  laf dinliy-
--Senden korkmuyorum.Seni dinleyeceğimi düşünmüyodun umarım.
--Yoo düşünmüyorum. Çünkü zaten öyle  bişey  olmayacak.
--Öyle  mi dersin ?
Çantamı kalemlerimi aldı  yan tarafa koydu.
--Onları  aldın  da ben kalmayınca hiçbir şey olmayacak farkındasın herhalde.
--Farkındayım.
Dedi ve en sevdiğim kalemimi eline aldı  ayağa  kalktı. Havaya kaldırdı.
--Çöpe  gidiyooooor .
--Hayır  gitmiyor  o çöpe  giderse sende mezara gidersin .
--Hmm .Güzel  fikir ben varım.
Ayağa  kalktım. Kalemi almaya çalıştım. Ama ne çare öküz  demiştim  ya size boyu da öküz  gibi .Yetişemedim boyuna tam zıplayıp kalemi aldım ki o an ayaklarım  yerden kesildi.
--Lan noluyo?
Beni kucağına  aldı  ve havadayım
--Napıyon lan sen ? Bırakasana .Hay se-
Yere bıraktı. Geçip  benim yerime oturdu.
Allahım  deliriyorum.
--Allahım bende müebbet  yemek istemezdim ama Üzgünüm  ben daha fazla dayanamıyorum. Zaten diğer  tarafta ödeşiriz bu salakla .Sen affet
--Begüm  bu sürekli  kendi kendine mi konuşur?
Begüme  öyle  bir bakmışım ki sınıftan  çıktı  tuvalete koştu. Sinirlenince sadece biraz sert olabiliyorum.
Tam ben "Taşlık" a sövecektim ki fizikçi  sınıfa girdi." Taşlık" Ona bu lakabı  taktım  şimdilik  bence güzel.
Sakinliğimi korumaya karar verdim.Ve ders boyunca hiç  konuşmadım . Sanırım konuşmamam onun moralini bozdu.Ders boyunca suratı  asıktı .Madem konuşmayınca sinir oluyo o zaman bende inadına  konuşmam.

Muhteşem zil çaldı  ."Tanrıya  şükür bugün  de bitti."dedim gülmeye  başladım.
Tam adım  attım  ama ilerleyemedim.Biri beni tutuyordu.Hemde çantamdan .Anında arkama döndüm. "Sen kimsin lan it" dedim ki, kimi göreyim. ""Taşlık "
"Tanrı değil  Allah."dedi.Ben durur muyum?
Size soruyorum durur muyum ? ASLA.
"O Taşlık  çok  zekisin. Maşallah  da sen beni mi takip ediyosun ?" dedim." Seni takip etmek mi?" dedi ve histerik bi kahkaha attı.
"Ayrıca  Taşlık dediğini  unutmadım. Şuan  önemli  bi işim var akşam  görüşücez bunu " dedi. Hızlı  hızlı  yanımdan  geçti. Bi dakika bi dakika durun o akşam  görüşücez  mi dedi? Yok devenin şeyi akşam  görüşücez  ne be? Arkasından  bağırsam da duymadı.
Ne işler dönüyor yakında anlarız. Neyse daha önemli işlerim  var bunu düşünecek  değilim dedim ve kendi kendimi teselli ettim. Servise bindim. Bugün  çarşıda  inecektim canım  gezmek istiyordu. Bugün  Işılla gezmeye karar  vermiştik. Servisten indik. Hemen bir cafeye oturup bir şeyler atıştırdık. Daha sonra kalkıp  bi kaç  mağaza  gezdik.Sonra bi mağazaya  girdik. Oha o ne?
Oha cidden orda Allahım  yaşasın çok  mutluyum. Merak ettiniz demi? Iste orda Berke'nin kazağı hemde siyah aynısı çok  güzel. Bugün  bundan gitmişti  ve ben çok  begenmiştim.Ben genelde koyu renk ve bol şeyler  severim.Erkek reyonu olduğu  için  hemen en küçük  bedeni denedim. Işıl  her ne kadar bana imalı bakışlar  atsada çok  takmadım kafaya. Çok  güzel  olmuştu. Kesinlikle alacaktım. Hemen kasaya gittim ve parasını  ödedim. Annem kesin "Sen şizofrenik psikopat mısın  kızım  niye siyah bu " tarzı  cümleler  kursa da umrumda değildi. -Bu tür  hastalıkları  bilmez ama kesinlikle cümle  içinde  kullanır. -
Işıl  da birkaç  parça  bişey  denedi.Daha sonra ayrıldık. Ben bir otobüse  binip eve geldim. Hemen odama gittim. Tam üstümü değiştirdim. Yatağıma  atladım  ki telefon  çaldı. Bilmediğim  bi numara? Kim acaba dedim. O sırada  annem seslendi. Annemin yanına  gittim. Geldiğimde 13 cevapsız  arama vardı  aynı  numaradan .Yuh eben ? Annem bile beni 13 kere aramıyo. Sen kimsin be ? Tam yatağa  tekrar atladım  tekrar çaldı  telefon .



Bu bölümde  böyle  olsun gençler. Umarım  beğenirsiniz. Sizi  çok seviyorum  .Şaka  be kimse okumuyo hikayeyi zaten .Ben iyice delirdim.Neyse hadi görüşürüz  😂


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen mi Ben mi  ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin