Sabırlı Bir Gün

11 1 0
                                    

Ve lanetli birgüne daha uyandım. Harika hayat muhteşem. Tabiki değil .
Anneciğimin muhteşem  sesi beni biraz olsun etkiledi açıkçası.
" kızım  uyan artık. Iyice panda gibi oldun.Bu ne uyku ya .Okula kim gidecek ben mi?"ve birçok  sitem dolu sözler vesaire vesaire.Tabiki umrumda değil.
Her neyse zorda olsa yataktan kalkmayi becerebildim .Kahvaltıya indim demiyorum kahvaltı  yapmam.
Yüzümü  yıkayıp dişimi fırçaladım ve evden çıktım.
Çok sevgili servisciğimi beklemeye başladım. O da gelmek bilmedi. Yaklaşık 10 dk sonra gelebilince Tebrikler gelebildin diye tebrik  ettim tabiki.
Okula girdiğimde herkes bana baktı.
Hiç bi halt anlamadım. Nolmuştu yahu? Hemen üstüme  baktım. Siyah dar kazak ve siyah dar pantolonumla siyah botlarımı kombinlemiştim. Bence harika görünüyordum.Ki her zamanki tarzımdı bu. Hemen okula girdim.Herkes panonun önünde  toplanmıştı.Tabi ya dünkü deneme sonuçları ! Ah hemen gittim ve sonuçlara  baktım.
Imm Venüs  Venüs ...
Şaka şaka adım  Venüs  değil  :)
Nehir Nehir ...
Oha dur lan noluyo wuhuuu ohh bitch !
Bu tepkileri dışımdan vermeseydim harika olurdu  neyse.
2. olmuşum vay vay vay görüyomusun  sen  beni?
1. kim diye düşündüm.Ben genelde 1. oluyodum.Bu sefer  çalışmadım ama. Hmm ...
Berke Taş
Bu kim lan ?
Hiç  duymadım adını. Neyse öğreniriz.

Sınıfa  girdiğimde  Işılla konuştum.O da 3. olmuştu. Öncelikle  klasik salak sohbetler yaptık  sonra   sıraya  oturduk. Işıla şu  çocuğu sordum ama oda tanımıyorum  dedi. Biz konuşurken muhteşem  fizikçi  sınıfa girdi.
Arkasından da  bi çocuk. Begüm hemen kulağıma "Çocuğa  bak taş  mı  kaya mı  belli değil " dedi. Herzamanki Begüm  ne bekliyosunuz. Fizikçi  çocuğa kendini tanıt  dedi. Çocuk
"S.a gençler  ben  Berke Taş  bu okula dün  geldim niye geldim bilmiyorum sormayın  konuşmayı  sevmem "dedi. Herkes ağzı  açık  çocuğa  bakakaldı. Bende dahil . Sonra Işıl  "Seninki kaya değil  taşmış "dedi. Begümle gülmeye başladılar. "Sizi dövemeden susacak mısınız yoksa bu gereksiz espiriyi bidaha yapanın  ağzına smaç  mı  basayım ?" dedim. İkiside gülmeye devam ettiler. Begüm ün gülüşü  herkesin ilgisini çekti. Herkes bize döndü. Fizikçi  "Kızlar  çok  beğendiyseniz size vereyim ben sevmedim bu çocuğu ."dedi. Bu sefer bende güldüm. "Allah korusun hocam" dedim. Berke bana baktı. Bende ona hayırdır  sorun mu var bakışımdan  attım. "Hocam  nereye oturacağım? Şu  arkadaş beni yiyecek gibi duruyor oraya oturmam" dedi.
Şu  arkadaş  tam olarak Begüm  oluyordu. Durun durun trajedi bundan sonra başlıyor. Sevgili canım  fizikçi  ne dedi bilin bakalım.
"Işıl  Begümle otursun Berke Nehirin yanına  geç .O yemez merak etme erkek sevmiyor ."dedi.
Hay lanet seni derken birden yanımda bitti. "Erkek sevmiyo musun kızlar  daha mi çekici? "dedi gülmeye  başladı.
Ben "Allahım  sabır  ver , şunu öldürmemem için  bir neden göster "dedim. Anında "Bir neden çok  yakışıklıyım "dedi. "Vay a-"dedim küfür bitmeden  ağzımı kapattı.
Elini tutup fırlattım yani öyle  bişeyler  işte  anladınız  siz . "Biraz daha konuşursan olacaklardan sorumlu değilim " dedim.
Ders bitene kadar konuşmadı.
Teneffüs zili çaldığı  an sıradan kalktım.Yani kalktım  sandım  kalkmamla geri oturmam saliseler içinde gerçekleşti.  Kolumu tutmuştu Ne güçlü  lan öyle  düştüm  sıraya  resmen ÖKÜZ ."Ne var ?" diye böğürdüm. Cidden . "O tarafta ben oturacağım  bundan sonra" dedi.
Bak ya Allahım. "Emrin olur. Salak salak konuşma  bak gerçekten  sinirleniyorum.Sana bişey  yapmadan bence defol ."dedim. Hiçbir  şey  söylemedi kapıya doğru gitti.
Göz  kırptı ve sınıftan  çıktı. Hay Allahım  bide göz  kırpıyor. Sabır  ver Yarabbi diyerek kantine gittim ve kendime muhteşem  bir çikolata  aldım.Bu benim sabır  ödülüm kesinlikle hak ettim.
Oh no Bitch zil çaldı  teneffüs bitti.Tekrar sınıfa  gitmeliyim .
Lanet olsun !

Bu bölümüm bu kadar diğer  bölümler  daha uzun olur.Ilk deneyimim ama sizi seviyorum ballı  çörekçikler şaka be o ne hadi görüşürüz  gençler  🙋

Sen mi Ben mi  ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin