Evet arkadaşlar ilk bölüm :D umarım hoşunuza gider siz nasıl bölümler istersiniz? Yorumlara yazın lütfen.
1) Yanınıza çok birşey alacağınızı sanmam. İlle de okul çantasıyla gitmek zorunda değilsiniz ama kitapları okul başlamadan alıyorsanız ve okula kendiniz götürüyorsanız okul çantası daha mantıklı;) Tabi poşet de kullanabilirsiniz.
2) Serbest gidecekseniz kot üstüne de tişört en güzeli. (biliyorum klasik ama demek ki herkes aynı fikirde) He eğer serbest değilse zaten çok diyecek birşey yok formanızı giyip gideceksiniz. Ama etek giyiyorsanız havanın sıcak olduğu zamanlar okul formanıza uygun renkte dize kadar çorap öneririm. Yasak değilse yine formaya uygun bir iki rozet takabilirsiniz. (Ben çantama takıyordum çok güzel oluyor şahsen)
3) Saçınıza mısır örgüsü yapabilirsiniz çok beğendiğim bir saç modeli ve okulun ilk günü gerçekten güzel durur. Onun dışında yasak yoksa salık da durabilir.
4) Bizim okulda makyaj yasak diye biliyorum. Yasak olmasa da kimsenin yapacağını sanmam. Şahsen ortaokulda makyaj çok itici. (Lise için bi yorum yapamayacağım)
5) Okul kitapları dışında yanınıza şunları alabilirsiniz:
~Not defteri(ilk gün ödev veren hocalar da yok değil)(ya da öğretmen nasıl defter alacağınızı söylerse) bunlar olmasa da her ihtimale karşı alın yanınıza derim.
~Kalem kutusu. Bi kalem bi silgi falan diye hiç uğraşmayın, koyun kalem kutusunu bitsin.
~Roll on, deodorant
~Lip balm alabilirsiniz. Nivea'nın renksiz olanları falan. "Vişneliye Noldu?" Derseniz o da olur ama okula giderken o pırıltısı ve rengi bana çok geliyor:D
~Okuma kitabı. Bir hoca çıkar da "açın kitap okuyun" der mi der valla. Bir de çok mümkünatı yok zaten ilk gün tenefüste boş vaktiniz olmaz ama olur da yalnız takılmak isterseniz en iyisi;)
~Parfüm. İsterseniz alabilirsiniz yani.
Aklıma başka gelmedi yine isteğe bağlı başka şeyler de alabilirsiniz.Başlangıç için bu yeter dedim. Umarım hoşunuza gitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL TAVSİYELERİ
Non-FictionMerhaba, ben 7. sınıf öğrencisi olacağım için kalkıp size lise ile ilgili tavsiyeler veremem ama kendi tecrübelerimle eğlenmek ve vakit geçirmek için bu kitabı yazıyorum. Bu tarz kitapları sevdiğim için "ben neden yapmayayım?" dedim ve okul tavsiyel...