Două linii paralele și prefect verticale, nu se ating, nu se vor atinge vreodată in toată existența lor. Eventual ele se despart și mai mult, linea dreaptă curbată in dreapta, iar cealaltă în stânga până când cele două sunt horizontale. Mai merg puțin și se opresc din nou, mergând în jos.
Între linii este o culoare plăcută, rozalie cu mici puncte aproape transparente maronii. Totul este în contur cu o perfecțiune inimaginabilă. În fundal se văd milioane de fire cafenii, ușor electrizate și cârlionțate, curgând și pierdându-se după coloarea trandafirie.
Dedesuptul linilor se afla din nou alte două lini, neancorate, plutind în marea ușor roz care devine din ce în ce mai palidă. Fără un punct the oprire sau pornire, ele se împing ușor tridimensional, mișcându-se ritmic în sus și apoi în jos, rapiditatea mișcării crescând abrupt.
Respiră. Respiră. Respiră.
Spațiul dintre linile verticale este brusc acoperit de un alt corp de culoarea trandafirilor, mult mai închis, mai deformat, în bucăți de câte cinci conectate de un fel de cerc. Fire scurte și negre acopera o suprafață largă al mâinii de bărbat care se infășuară în jurul linilor, ascunzând culoarea acum palidă ca și zăpada.
Apăsând cu presiune pe o parte până când lina cea dreaptă se curbă, formând un unghi de douăzeci de grade. Sunete de protest încep să infunde încăperea, ca un clopoțel chinezesc care este mângâiat de vânt. El continuă, expirând profund și lent.
Rezistă. Rezistă.
Unghiul începe să se micească până când linea dreaptă și verticală o atinge pe cea horizontală, latura stângă verticală rupânduse, formând o fisură care lasă culoarea pură de dinainte să fie infectată cu un roșu inchis, acoperind toată zona, toate bulinene ușor maroni. După încă câteva mișcări brutale și apăsătoare și linea dreaptă se desprinse de trupul fragil as femeii, lăsând lichidul cald să se prelingă pe claviculele ei.
Sânge.
-----------------------------------
Doi ani mai târziu idea aceasta me-a venit în timpul primei ore de stiințe înapoi în țară. Greșeli de gramatica s-ar putea să fie. Un pic mai brutal decât de obicei dar simt nevoia să scriu idea aceasta pentru un motiv sau altul.
CITEȘTI
Culorile nebuniei
Short StoryCapitole scrise în luni sau chiar ani diferiți, gânduri întâmplătoare care au ajuns puse pe hârtie și mai apoi pe ecran.