Mana BTS ketganigayam 2 hafta bo'ldi bu vaqt ichida maktabimizda deyarli hech qanaqa voqea yuz bermadi. Darslar ham bir maromda xech qanday "TOMOSHA" larsiz o'tib borardi. Ochig'i maktabga keganimga ko'p bo'lmagan bo'lsa ham BTSga o'rganib qolgan ekanman. Bu o'rganishni nima deb atasa bo'ladi manimcha ko'nikish, xex biram ajoyibmanki ula borida qachon qutularkinman deb yurardim hozir bo'sa nma ularni sog'indimmi? O'ylab qarasam nmasini sog'inishim mumkin ustimdan kulishlarinimi yo hammani oldida mani haqorat qilib yerga urishlarinimi? Eh Kim Sohyun nmala haqida o'ylavossan charchabsan shekilli. Kech bo'p qoldi san bo'sa o'rningga yotvolib hayol surish bilan bandsan. Uhla qizaloq uhla, dam olsen bu bema'ni hayollar miyendan chiqib ketadi. Nima bo'gandayam tan olish kerak ulasiz maktabimiz juda zerikarli. To'ri ula ketgandan keyin ulani o'rnini egallashga harakat qivotgan bitta ikta olifta ahmoqlaram topildi. Lekin ulani urinishlari befoyda ,qancha harakat qilishmasin a'yonlar shox bo'lomidi. Mani fikrimcha BTS boshida toji bilan dunyoga kelgan. Eee yo'o'q Kim Sohyun bo'mag'ur gaplani gapirvossan, juddayaaam charchabsan. Charchaganinda mashoyixga aylanasan qolasan. Xex sog'inganmush xex shohmush xex tojmush.....
Telefoniga sms keladi
Kimakan shu paytta uyqusini topomayatgan arvoxmi- erinib o'rnidan turadi va telefonini oladi.
MrJimin: Salom )))
HappyGirl: Uhlavotudim uyg'atvordiz
MrJimin: Man yozganimmi yuregindan sezgansan shunga bitta sms ovoziga uyg'onib kettina
MrJimin: biram aqilli topag'on bolamanki)))))
HappyGirl: vay vay sekinro o'zizi maxten hozi mazam qochadi
MrJimin: seryoz uhlaganmidin?
HappyGirl: yo' endi ko'zimmi yumganimga bir soat bo'ludi ((((
MrJimin: kesatma
MrJimin: ♥♥Sog'indim♥♥
HappyGirl: manam♥♥
Avtor
Bu paytta Jimin Jhope va Jin bilan ovqatlanib o'tirishardi. Qizdan kelgan sms javobini o'qib ichayotgan ichimligiga tiqilib qoladi.
- hey Jimin nima bo'ldi hayajonlanib kettinmi- orqasiga urib qo'yadi Jhope
- manimcha kimdandir ehtirosli sms kegan shekilli- kuladi Jin. Bu paytta Jimin hali ham o'ziga kelmagan yo'talishda davom etardi.HappyGirl: diyshimmi kutganmidiz? Noto'ri adresga tushdiz. Bu sizzi o'ynashlarizdan bittasini nomerimas.
MrJimin: hozi nma bo'ganini bilasanmi?
HappyGirl: yo'q
MrJimin: mani o'ldirishingga sal qoldi nafasim tiqilip qoldi. Sal qosa birinchi potseluyimmi o'g'irlashardi))))
HappyGirl: gapizga chunmadim qanaqa potseluy
MrJimin: nega chunmisan sal qosa suniy nafas berishlariga to'g'ri kelardi. Birinchi potseluyimmi bo'sa sandan boshqasiga bermoxchimasman)))))♥♥♥
KimSohyun
Yaramas berib bo'gansankuuu- jahli chiqadiMrJimin: nega jimsan ♥♥♥hayotim♥♥♥
HappyGirl: ensammi qotirmen birinchimas yuzinchi disez to'ri bo'lardi. Nima sizzi tanimimanmi?
MrJimin: tanisan ushanchun etvommande o'sha yuzinchidan keyingi birinchisi bo'lasan dip))))
HappyGirl: mani umuman hisobga qo'shmen unaqa narsala tushizda bo'ladi(((
MrJimin: asabiylashma asalim san man uchun assobiysan umuman hisobda yo'san assobiy yuregimdasan. Shunaqa disam ko'nglin joyiga tushadimi? Keyin man narsala to'risida o'ylamadim mani hayolimmi buzma)))