1 BAY DENGESİZ (kaçın)~ TERAZİ~

1 0 0
                                    

AMAN ! Bu konu çok derin en beteride diyebilirim ,erkek tipleri arasından en gıcığıdır dengesiz olanlar ne yapsan olmaz sevsen suç , sevmesen suç değerde hiç bilmezler. ay bide bunların kendini beğenmeleri yok mu iyice gıcık bir şey bunlarda genelde terazi burcu oluyor .

terazi=dengesizlik zaten aşk bi adama hiç mi yakışmaz insanı hayattan soğutmak için bire birdir. bi adam düşünün dışardan bakınca tam bir aşk adamı gibi görünen romantik ,centilmen, anlayışlı ,sevecen, dürüst ama aslında hiç bir alakası olmayan tip sadece anlık görüntü bi tür fragman gibi reklam gibi sonradan aslını izledikçe insanı bunaltan tip . daha da kötüsü de seviyesiz biri olması bunlar nadir bulunsa da maalesef var ve içine girmeden kesinlikle kendilerini belli etmiyorlar .

her şey onlar için sorun hiç bir anı diğerinide tutmaz bi evet dedikleri sorunuza iki gün sonra ben öyle bişey demedim diyip tam ters tepkide verebilirler sözlerine güven olmamalı konuştuğunuz her kelime aslında boşa ..

Mesela hayır denilemeyecek bi teklifle gelsen adama buluşalım desen bile sen yanıma gel ben gelemem der öyle cins size her türlü hakareti ederler bunu da sözde sevdiğinden yaparlar asla buna fırsat vermeyin sizi çok üzecekler bide size sevdiğinizi niye söylemiyorsun bana niye aşkını söylemiyorsun diye hakarete başlarlar dedim ya ne yapsan yaranamazsın böylelerine. kızlar böyle adamlardan kesinlikle uzak durun !
Yoksa çok acı çekersiniz..

Ah tabi bide egoları var . Kaf dağı yanında halt etmiş burunları o kadar yüksekte ki önlerini görmekten acizler onları o halde bırakıp uzaklaşmaya bakın nede olsa zaten emeğiniz boşa gidecektir

Kısacası kocaman bir zaman kaybı terazi burcu olupta bide dengesiz olanlar !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAY DOĞRUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin