" Babe ေစာင့္ဦးေလ ... Xiu Xiu shi ေနာက္မွေတြ႕မယ္ေနာ္ " ဆိုပီး Park Chan yeol တစ္ေယာက္ babe ေနာက္ကိုအေျပးလိုက္ေလေတာ့တယ္ ...
ဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ကေလးရဲ႕ေျခလွမ္းေတြရပ္သြားလို႔ ကၽြန္ေတာ္ လဲ ကေလးနဲ႔ ၄ လက္မအကြာမွာရပ္ေနလိုက္တယ္
" ဒီမွာ"
ဆိုပီး သူကိုျပန္လွည့္ေခၚတဲ့ကေလးေၾကာင့္ သူ႔မွာေၾကာင္အမ္းအမ္းနဲ႔" Bae ေျပာေလ"
"ဘာ Bae လဲ.. ရွင္ႀကီးဟာေလ သူမ်ားသားသမီးကို သိပ္ပီး ပိုင္စိုးပိုင္နင္းလုပ္တာပဲ.... အဲ့တာေတြမႀကိဳက္တာ...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxcxxxxxxxxxxxxxxxx
ကားေသာ့ေပး""အမ္" ပြစိပြစိလုပ္ေနတဲ့ကေလးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့ အံ့အားသင့္မိသည္။ ထိုအႏွီကေလးက ေပါက္ေပါက္ေဖာက္သလိုေျပာသြားတာေလ...
" ကားေသာ့ေပးဆို.... တကယ္တည္း ဒါေလးေျပာတာေတာင္မၾကားဖူး အဖိုးႀကီးေတာင္ျဖစ္ေနပီ Appa တို႔ကလဲ ဒီလူကိုဘာၾကည့္သေဘာက်ပီး ကိုယ့္သမီးေခ်ာေခ်ာ လွလွ ငယ္ငယ္ေလးနဲ႔ သေဘာေတြစြတ္တူ ေနလဲမသိဘူးးးးးး"
" ကားေသာ့... ဘာလုပ္မလို႔လဲ ကေလးရ"
" ရွည္ကိုရွည္တယ္... မေပးလဲ ကားတံခါးဖြင့္မွာျဖင့္ဖြ႕င္"
"အိုေခ bae"
ကေလး အလိုက် ကားတံခါးဖြင့္ေပးေတာ့ ေကာ့ေတာ့ေတာ့ lover seat မွာထိုင္ေနေလရဲ႕... ကားေပၚတက္တည္းက ကၽြန္ေတာ့ ကို သူစိတ္မၾကည္ဖူး ေျပာကာ မွန္တံခါးကေန အျပင္ကိုပဲေငးၾကည့္ေနတာ.... ဒီကလူကို အဖတ္ေတာင္ မလုပ္!!!
ဒါနဲ႔ တစ္ခုသတိရသြာတာ.... ကေလးသူငယ္ခ်င္းေျပာ့ သူခိုးဆိုတာႀကီး ေမးၾကည့္ဦးမွ...."Bae"
ငင့္ ကေလးက လွည့္ေတာင္မၾကည့္ မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနေလရဲ႕
"ကေလး... ကိုကို ေခၚေနတယ္ေလ"
"ဘာလဲ"
"ဟို... ကေလးသူငယ္ခ်င္းေျပာတဲ့ သူခိုးဆ္ိုတာ က???
ကိုယ္ ကေလးဆီက ဘာမွ မယူမိပါဖူး... အဲ့တာ ဘာကိုေျပာတာလဲ?"ေပါက္စီမ အစုတ္ပလုတ္မ အာၿပဲေကာင္ စားတာ ခံရပါေစ.. ဒင္းပါးစပ္ အၿငိမ္မေနတာ အေရးမႀကီးဖူး ... ဒီလူႀကီးကို ဘယ္လိုျပန္ေျဖရပါ့?? ေျပာရင္လဲ ေရာင့္တက္ဦးမွာ...
ဟုတ္ပီ ေရာခ်တာ အေကာင္းဆံုး ပဲ