Part~9

987 77 7
                                    

"ဘာ"

"လူႀကီးကလဲ...vivi ကအရြယ္ေရာက္ပီေလ... သီးခ်ိန္တန္သီး ပြင့္ခ်ိန္တန္ပြင့္ေပါ့... Toben ေလးကလဲသူ႔ကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္ရွာတာ..."

"Toben?" 

"omm..က်န္းတ႐ုတ္ႀကီးတို႔အတြဲရဲ႕သားေလ... လူႀကီးသိတယ္ဟုတ္?"

"ဟိုမဲမဲနဲ႔ မလား"

"omm.. ခ်စ္စရာေလးပါေနာ္... Toben ေလးက ViVi ကိုလာလာေခ်ာင္းတာ... အဲ့တာကေလးက ေအာင္သြယ္တဲ့အေနနဲ႔ သူတ္ို႔ကိုေပးေဆာ့လိုက္တာ ... သူတို႔ ၂ ေကာင္ကခ်စ္သြားေရာ္...ဟီးးးး"

"Ugh!!!"

လူႀကီး... သူတို႔ခ်စ္ခ်င္းကိုမခြဲပါနဲ႔ေနာ္ေနာ္လို႔...

က်ေတာ့ကို agiyo ေတြထုတ္သံုးေနတဲ့သူမေၾကာင့္ဆြဲဖက္နမ္းခ်င္စိတ္ကိုမနည္းထိန္းေနရတာ သူမကေလးေတာ့ သိမယ္ မထင္....

" ထားပါေတာ့ ... အခု သမီးေလးက ဘယ္မွာလဲ??"

" လူႀကီးရဲ႕ ခမည္းခမက္အိမ္မွာ ... ကေလးေတြခ်စ္ခ်င္းကိုမခြဲနဲ႔ေနာ္"

" ကေလးေတြ ခ်စ္ခ်င္းကိုက် မခြဲခိုင္ဘူး... လူႀကီ အသည္းကိုက် ခြဲတယ္ ခင္ဗ်ားေလးက"

" soo က?? မခြဲပါဘူး..."

အသံေလးတိမ္သြားလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကေလးငယ္က ဝမ္းနည္းပီး ငိုေတာ့မလို...

" soo က လူႀကီးက စဥ္းစားထားပါတယ္"

" တကယ္ႀကီး??? "

" imm.. soo ျပန္လာရင္ ေျပာျပမယ္ေလေနာ္... ViVi တို႔ကိုမခြဲပါနဲ႔"

Thanks ပါေဖ့ ViVi ေရ... vivi ေက်းဇူးေၾကာင့္ အေျဖျပန္ရေတာ့မယ္ ... ဟန္ေဆာင္ဦးမွ

" အင္းပါ... ကေလးက မခြဲေစခ်င္ရင္လဲ မခြဲေတာ့ပါဘူး..."

" တကယ္??"

"အင္းးး...ကိုယ္ သတင္းေကာင္းကိုေမွ်ာ္ေနလို႔ရတယ္မလား... ကိုယ္က က ဒီက ကေလးကိုအရမ္းခ်စ္တဲ့သူဆိုေတာ့ "

" အာ... mola... soo ဆင္းေတာ့မယ္... ေကာင္းေကာင္းျပန္ပါ.., ေက်းဇူးတငိပါတယ္..."

ရွက္ပီးကားေပၚကလံုးတံုးတံုး ေျပးဆင္းသြားတဲ့ သူမေၾကာင့္ အခ်စ္ပိုရျပန္ ❤️

My Naughty Princess Where stories live. Discover now