Justin: Selena buluşabilir miyiz?
Justin: Seninle konuşmam gerekiyor
Selena: Tabi nerede? Paparazi olacak mı?
Justin: Her zaman ki yerimizde
Selena: Tamamdır
Selena çok heyecanlıydı 1 yıldan sonra ilk kez onu karşısında görecekti. Abel'la ayrılmışlardı. Çünkü Abel'da hala Bella'yı seviyordu. Bunun farkındaydı.
Abel, Bella ile barışınca Selena yalnız kalmıştı. Justin'de Hailey'den ayrılmıştı. Önlerinde bir engel yoktu artık.
Bir an önce hazırlanıp çıktı.
Sabırsızlanıyordu.Justin'de hemen sıradan birşeyler giyip hemen çıktı.
Ardından buluşacakları yere vardılar.
Hemen bir yere oturup konuşmaya başladılar.
"Açıkcası Sel ben buraya sadece bir soru için seni çağırdım." Dedi Justin.
Selena sadece dinliyordu. Belkide geleceğinin kararını yapacaktı.
"İlk olarak benimle bir yola devam edecek misin? Bunu bilmem gerekiyor." Dedi hemen.
Selena bu sorunun cevabını gerçekten bilmiyordu ama sadece kafasını aşağı yukarı sallamakla yetindi.
"Selena bana emin bir şekilde cevap ver." Dedi Justin.
Selena korkmadan "Evet. Birbirimize tekrar şans vermemiz en doğru karar benim için." Dedi. Justin'e çok güveniyordu. Ve bu kararından pişman olacağınıda biliyordu. Herşeyi önceden düşünmüştü.
"İyi o zaman. Hazır mısın?" Dedi Justin.
"Neye hazır mıyım?" Dedi Selena. Artık heyecanı iki katı artıyordu.
"İşte buna"
Diyerek Selena'nın yanına gelerek bir kutu çıkartmıştı.Diz çökerek "Benimle evlenir misin güzelim?" Demişti.
Yüzükte gerçekten çok güzeldi.
"EVET!" Diye haykırarak bağırmıştı.
Herkes onlara bakıyordu. Ve kimisi alkışlıyordu kimisi de bağırıyordu.
Ayağa kalkan Selena, Justin'le uzun bir bakışmadan sonra güzelce öpüşmüşlerdi. İkiside birbirini gerçekten çok özlemişlerdi. 1 yıldan uzun zaman sadece mesajlaşmış ve sadece magazinlerden birbirlerini görmüşlerdi.
"Seni Seviyorum Sel, gerçekten seni çok seviyorum."
"Biliyorum bebeğim. Bende seni çok seviyorum."