1. לקרוא באנגלית או בעברית?
גם וגם האמת... 🤔2. מילה שאת משתמשת בה הרבה?
אומייגאד. כן, זו המילה.3. שיר אחרון ששמעת?
Like i would של זאיין היום בבוקר4. משהו אחד שבחיים לא תוותרי עליו?
וואו... יש הרבה דברים. משפחה, אוכל, בית, בריאות, החבר הכי טוב שלי NetiEsposito והחברה הכי טובה שלי שאין לה וואטפד (פחחח)5. מוטו?
אין דבר כזה אנושות.
אנחנו כולנו חייזרים אחי.6.ספר אחרון שקראת? (בוואטפד וגם אמיתי)
בוואטפד - הספר חפירות של זאת שתייגה אותי(אומייגאד אני ככ מובכת שאני לא יודעת את שמך אפילו)
במציאות - אחרי ש... - אנה טוד (#1)7. סרט אהוב?
לא רואה הרבה סרטים אבל נראה לי שסרטי דיסני הכי מועדפים עליי.8. דבר אחרון שאכלת?
ביסקוויט שוקולט טבול בחלב 😋9. אם היית מחליפה שם, לאיזה שם היית מחליפה?
מלודי...10. כמה אחוז יש לך?
45% הצילני נא 😭11. מה הדבר האחרון שקנית?
בגט עם חזה עוף וחומוס וסלט וכרוב סגול מהמזנון של בצפר 😅12. מה אתה מכחיש שעשית?
אעמ.... נקסט?13. נגיד שיש לך שלוש משאלות בלבד, מה היית מבקשת?
בריאות אין סופית, גוף חלק פוראבר, ואספקה בלתי נגמרת של נעליים (כן... יצאתי אגואיסטית :/)14. תארי את עצמך בשלוש מילים!
תקנו לי אוכלללללללללל15. פיצה/המבורגר?
המבורגר מדיום עם חסה עם חמוצים בתוספת של הום פרייז בלי קטשופ עם לימונדה בלי הלימון על הזכוכית, ושיהיה בלי מלפפון16. הדבר הכי מעצבן בוואטפד?
אין ספרים איכותיים כמו של אנה טוד!! (יש ספרים ספציפיים שממש טובים וצריכים לצאת לחנויות וכאלה)17. הדבר הכי מופלא(ניסוח של במבה) בוואטפד?
שאחות של רומי פההה יאי18. הדבר הכי טוב שקרה לך בוואטפד?
סופסוף אתר נורמלי של ספרים19. הדבר הכי נורא שקרה לך בוואטפד?
NetiEsposito גם לפה הזבל הגיע ❤20. את מי היית לוקחת איתך לטיול בירח(זה אפשריי?!!!?)?
אוכל? ואחד חתיך 😍טוב אז אנשימוס, שימו לב שזהו לא הפרק האחרון אלא להפךךךך
אתם
הולכים
למות
.ועכשיוווווו
תיוגיםםםםםםפצאופצאו
nae-new
liam_payne_my_love
Someone__girl
tyjishtop24
NetiEspositoוזהו כי אינלי פה חברים בכיבכי
ניי שמת לב שתייגתי אותך ראשונה? 😅ביוסססססס
YOU ARE READING
חפירות בלתי פוסקות להנאתכם😂
De Todoחפירות😂😂 תאמת זה רק בגלל שאין לי למי לחפור יותר וגם בגללה @someone_girl תייגתי נכון? לא? נעע לא משנה.