Baran: Martwica Marianka, polega na braku możliwości zgięcia rąk. Służą wam one jak GPS szukający dolnej części Marianka. Kiedy już ją widzicie, rzucacie się na nią i obmacujecie.
Byk: Boczkoza. Cały czas widzicie Boczka w stroju króliczka.
Bliźnięta: NaFerdynanda - masz ochotę na Ferdka przez cały czas. Wyobrażasz sobie jego nagie ciało i planujesz noc poślubną.
Rak: Luzusowa - Podlizujesz się dyrektorowi, niemal wchodzisz mu w dupę bez wazeliny.
Lew: Gacie Waldka - marzysz aby je powąchać, nie możesz przestać o nich myśleć. Czasem masz marzenie aby podwinąć tą jego pelerynę i zatracić się w tym cudownym zapachu.
Panna: Topielica Cyca - masz ochotę wrzucić go do jeziora z przywiązanymi kamieniami. Pragniesz utopić swojego cycka, ponieważ był dotykany przez Edzia.
Waga: Badura ma rura - Masz ochotę zatańczyć na Badurze jak na rurze.
Skorpion: Kibel Halinki - pragniesz myć kibel Halinki po każdym posiedzeniu.
Strzelec: Jesteś w pełni zdrowy i możesz śmiało udawać którą z chorób, którą wybierzesz?
Koziorożec: Śmiecionośna bakteria - wyjmujesz śmieci ze wszystkich koszy i wkładasz je ludziom w dupę.
Wodnik: Helena style - pragniesz ubierać się jak Helena. Zakładać jej brudną bieliznę i nosić przez cały tydzień
Ryby: Sexy Stasiu - pragniesz być jak sexy Stasiu! Prowadzić swój sklep i tańczyć nago makarenę!