1.

607 31 9
                                    

Pro ty, kteří nečetli popis příběhu:

-Jedná se o vymyšlené události. Nepíšu podle konceptu.

-Je tady ship wolfstar

-Tento příběh bude bez Petera Pettigrewa. Může se však stát, že se zde objeví jeho jmeno.

-Tato fanfikce je věnována mým přátelům z Rpg (RolePlay) her.
Věnováno: Siriusovi, Remusovi a Jamesovi  (oni budou vědět kdo je kdo ^^)

-omluvte me chyby prosím xD

-Užijte si čtení <3

Naši známí Pobertové a jedna rudovlasá dívka právě seděli ve společenské místnosti a užívali si volnou chvilku.

James, který odešel do ložnice pro něj moc dobře známý nápoj, začal  vyšilovat jak malá holka.

,,Lilyano kde je má ohnivá whiskey?!" ozvalo se přes celou společenskou místnost.

,,Nevím, o jaké ohnivé whiskey mluvíš. Žádnou jsem neviděla!" začala se bránit.

,,Evansová, netvař se tak nevině. Víme, že jsi ji vzala ty!" vložil se do toho Sirius. Ten z toho měl srandu.

,,Lilyano nehraj to na mě! Kde jsi ji vylila!" začal hysterčit James.

,,Proč bych vám ji někam vylívala? Nemám to zapotřebí."

,,Moc dobře jsme tě včera viděli jak si se na nás dívala když jsme si cucli." zasmál se Sirius.

,,Vy jste si necucli. Chlastali jste z lahve!" opravila Siriuse.

,,My nechlastáme. My jen elegantně popíjíme!" uchechtne se James a jde si znova sednout k Lily. ,,A teď mi řekni, jde je ta whiskey."

Lily protočila očima. ,,Nevím kam jste si ji dali. Já ji každopádně nevzala."

,,Lily. Byla to Remova whiskey." řekl o něco klidněji James a všiml si jak Remus začal vnímat děj

,,Cože? Co bylo moje?" nechápavě se koukal po svých kamarádech.

Sirius, který seděl vedle něj se začal smát.
,,Ale nic Náměsičníku."

Remus jen pokrčil rameny.

Lily a James se pořád dohadovali kdo kam dal whiskey. Někdy prohodil nějakou tu poznámku Sirius.

,,Víte vy co? Hned jsem zpátky!" James vstal a odešel ze společenské místnosti.

,,Kam šel?" zeptala se Lily a otočila se na Siriuse.

,,Jak já to mám vědět?" uchechtl se.

Lily jen protočila očima.

Po nějaké době se James vrátil s plnou náručí whiskey. Siriusovi se rozzářili oči a okamžitě šel za svým kamarádem, aby mu pomohl.

,,Pojďte ke mně, lásky moje!" řekl Sirius nedočkavě a vzal si pár flašek

Lily a Remus se na ně koukali pohledem ,to snad nemyslíte vážně?!'

,,Nezajdem do knihovny si udělat úkol? Nechci totiž vidět ty dva jak to do sebe lijí." se zoufalostí v hlase promluvil na svou kamarádku.

,,S radostí. Taky nechci být svědkem tohohle." přeměřila si ty dva pohledem. Poté se vydala s Remusem do knihovny.

Nazdárek Potterheadi!
:D tady je něco jako prolog nové story :D
Snad se vám líbí :D
Pokusím se vydávat kapitoly co nejčastěji :33 noo... I když.. Radši neslibuju :D xD
Doufám,že vás to alespoň trošičku zaujalo! XD :'3
Tak zatím <3 <3 !
Lunaaaaaaa xD

POBERTI-Trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat