2.

516 22 9
                                    

Mojí milí Potterheadi, zapomněla jsem vám ještě říct, že tohle bude vlastně taková "povídková" story. Takže každá kapitola bude o jiném tématu :D. Už nebudu zdržovat a uživejte čtení:

,,Dvanácteráku?" promluvil tmavovlasý mladík na svého kamaráda.

,,Ano?"

,,Že jsme s Náměsíčníkem nejhezčí pár Bradavic?" řekl zasněně Sirius.

,,No.. Podle tvého mínění nejspíš. Ale všichni víme, že nejhezčí jsme já s Lily." narovnal se pyšně James.

,,Pff.. To určitě. Kdo by nemiloval mě a Remíka?" podíval se na oko uraženě mladý Black.

James se uchechtl. ,,Samozřejmě všichni vás milují. Ale i tak.."

,,Co tak?"

,,Jily je nejlepší pár ze všech!" křikl a co nejrychleji vyběhl z pokoje Pobertů. Mladý Black se vydal za ním.

,,No počkej! Já ti ukážu, Dvanacteráku!" Sirius se vratil do pokoje a vzal Jamesovi jeho největší a nejmilovanější zlatíčko. Dokonce pro něj vymyslel i přezdívku.
Sirius vzal Jamesovo koště a vletěl s ním na pozemky.

James byl právě se svojí rudovlasou dívkou, když v tom slyší jak na něj někdo volá.

,,Hej Dvanacteráku! Když neublížím tvému košťátku, přiznáš, že jsme s Naměsíčníkem nejhezčí pár?"

James se obával o své milované koště, ale na druhou stranu si chtěl stát za svým.

,,Okamžitě slez z mého miláčka!"

Sirius se zasmál a pak se pomalu blížil k Jamesovi.

,,Až to přiznáš!"

,,Nikdy!"

,,Jak chceš!" Siri začal na koštěti dělat různé přemety, kotrmelce...

,,TY KRETÉNE OKAMŽITĚ TOHO NECH!" Hysterčil James. Rudovlasá Lily jen s těží zadržovala smích.

,,Jamesi, klid. Vždyť ti s koštětem nic neudělá." uchechtávala se Lily.

James se na ni koukl.
,,Lilyanko. Ty to nechápeš. To koště je to nejlepší koště. A ten kretén mi ho chce poničit!"

James se rozzlobeně a zaroveň se strachem otočik zpět na létajicího Siriuse na Jamesově koštěti.

,,Nekoukej tam nebo budeš mít noční můry." zasmála se rudovláska.

,,To bych měl i tak!" řekl rozklepaně střapatý mladík.

,,A.. A i kdyby s tebou byla Lily?" šibalsky se usmála.

James se na ni otočil a ušklíbl se.
,,A co by tam Lily s Jamesem dělala?"

,,Učila se lektvary." Lily protočila očima. ,,Zkus alespoň jednou zapnout ten svuj mozeček."

James nahodil svůj obvyklý "Potterovský" výraz.
,,Takže si James muže vybrat?" špitl tak aby ho rudovlaska slyšela a začal se k ni naklánět.

Lily jen přikývla a políbila ho.

,,Necucejte se tam vy dva a raději věnujte pozornost mně!" skoro zapomněli na Siriuse.

James někam odběhl od Lily, ale po chvíli se vratil s nějakym jinym koštětem.

,,Ale, ale Dvanácteráku. Vidím, že sis našel nové koště!" zasmál se mu Black.

Střapatý mladík se co nejrychleji a s naštvaným výrazem blížil k Siriusovi.

Když to Sirius zaregistroval, okamžitě letěl co nejrychleji pryč.

Vzpomněl si, že maji otevřene okno v jejich ložnici, tak se pokusil co nejrychleji dostat tam.

,,OKAMŽITĚ MI VRAŤ MÉ KOŠTĚ!" tuhle větu slyšel celou dobu, co se naháněl s Jamesem ve vzduchu.

Sirius konečně viděl jejich okno. Přidal ještě více rychlosti.
Oknem vletěl do pokoje přímo na postel Remuse.
Rychle šel k oknu aby ho mohl zavřít.
Stihl to jen o vlásek.

Když zavřel okno, Nebelvírský chytač narazil do tlustého skla obrovskou silou.

Sirius se držel jen tak tak, aby se nepočůral smíchy.

Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti!

Ano! Zase jsem tady! :D
Doufám, že jste si druhou kapitolu užili :3
Chci se omluvit za chyby které zde najdete x)
Psaní tohohle si vážně užívám:D
A doufám, že vy si užíváte to číst ^.^
Mám vás moc ráda Potterheadi a Poberti moji <3
Uvidime se zase příště! Tak zatím!
Lunaaaaaa

Neplecha ukončena!

POBERTI-Trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat