După două luni.
Mi-am început, deci, munca la R&H, în Creta. Mi-am căpătat deja un loc în top 5 și linia mea de haine continuă să urce. Nu mi-a trebuit mult, având în vedere că lumea deja mă cunoștea și aveam o experiență de aproape 5 ani. Să văd zâmbetele pe fețele oamenilor a fost un sentiment pe care îl așteptam cu nerăbdare să apară. Într-un final, Glam Clothes a fost descoperită când încerca să păcălească în același mod o altă firmă cunoscută - ghinionul lor că nu au plătit pe cine trebuia - și închisă pentru înșelăciunile sale.
Părinții mei au fost de acord să mă mut definitiv aici, să stau la bunica până aveam să strâng banii necesari pentru a mă întreține singură. Bunica a tot insistat că nu e nevoie să-mi fac rost de propria casă și că pot rămâne definitiv la ea, dar i-am explicat că nu puteam pentru că voiam să fiu independentă în viitor - și cine știe ce i-ar fi făcut eventualului meu soț.
Dar, lăsând gluma la o parte, în ultima perioadă m-am tot gândit cum aveam să-mi iau rămas bun de la Chris care avea să plece și să nu-l mai văd poate niciodată. Ne vedem zilnic și ne simțim bine împreună. Până acum nu a adus vorba de plecarea lui, și nici eu nu voiam să-i amintesc. Poate că în adâncul meu încă speram să mai rămână, deși la exterior nu voiam să arăt că îmi va lipsi enorm.
Într-o zi a venit la croitorie, îmbrăcat elegant, rugându-mă să-mi fac timp să ies cu el la cină.
- Unde mă duci de data asta?
- Același loc, aceleași paste.
Am început să râd și i-am spus că voi fi liberă. Când am ajuns acolo, pastele erau preparate mai sofisticat, iar pe masă lângă ele era o sticlă de vin și două pahare. De data asta, un ospătar mi-a tras scaunul să mă așez. Mi-am dat seama imediat că totul fusese aranjat cu mult mai multă eleganță, probabil pentru un eveniment mult mai important decât a mă învăța să înot.
- Te-ai străduit un pic. am spus.
- Bineînțeles. Tot ce-i mai bun pentru o fată așa ca tine. îi făcu apoi semn ospătarului că poate pleca.
În ultimul timp, Chris devenise mult mai romantic. De fapt, ne comportam aproape ca un cuplu, sărutându-ne de fiecare dată când ne vedeam și spunându-ne „Te iubesc" ori de câte ori era cazul. Reușisem să învăț să înot într-un final, cu ajutorul lui, și mi-arătam recunoștința pentru faptele sale pline de dragoste mereu. Mă atașasem mult de el și chiar îi făcusem cunoștință cu părinții mei. Cât despre media, lumea a părut tare bucuroasă de relația noastră ( pff, de parcă le-ar fi păsat cu adevărat), iar Chris reușise să se lanseze cu melodia.
- Dar cu ce ocazie?
- Voiam să petrec timp cu tine într-un loc liniștit.
- Te-ai hotărât când pleci, așa-i? M-ai chemat aici ca să-mi spui că pleci și că n-o să ne mai vedem niciodată...
- Liniștește-te! Nu e adevărat.
- Ba da... știu asta. Mai bine nu te mai oboseai să faci asta să pară un eveniment fericit...
- P.G. , te rog ! zise el râzând.
- Ce e așa amuzant? E serios!
- Tu nu ești serioasă. Mereu un copil.
- Atunci de ce râzi?
- Nu plec, Alexandra!
- Cum adică? am întrebat total confuză.
- Adică rămân aici, cu tine.
- Cât timp?
- Mereu. Mă mut aici.
- Tu vorbești serios?! am spus zâmbind.
- Foarte serios! De asta te-am chemat aici.
- Doamne, ce mă bucur!
L-am luat în brațe și l-am sărutat. Vestea venise ca un potop peste flăcările din sufletul meu. Mă simțeam mai împlinită ca niciodată. S-a oprit apoi și m-a întrebat:
- P.G.? Ai vrea să te muți cu mine?
- Să mă mut cu tine? Unde?
- Vezi vila aceea din spate de pe dealul de acolo? și-mi indicase o casă albă superbă.
- Da?
- Am cumpărat-o săptămâna trecută. E numai a noastră acum.
- Nu pot să cred... Când ai mai decis și asta?
- Am avut destul timp. Deci, ce zici?
- Da! Mi-ar plăcea la nebunie.
- Cu o condiție, totuși! Bunica ta rămâne la ea acasă.
Am început amândoi să râdem.
Viața nu fusese în veci mai frumoasă decât acum. Eram mai împlinită ca niciodată. Și totul într-o singură vară: Vara dorințelor mele!
Sfârșit.
YOU ARE READING
Vara dorinţelor mele
Ficción GeneralTe-ai întrebat vreodată care este visul tău și ce faci pentru a-l realiza? Dar pentru obstacole te-ai pregătit? Crezi că ai tot ce este necesar? Alexandra Erbod nu s-a gândit la toate. Cunoscutul designer vestimentar la nivel european, Alexandra...