Unalom. Ebből áll az életem nap mint nap. Én itt gubbasztok a szobámban, mikőzben a bátyám megátkozza a többi Sárvérűt a Roxfrortban.
Elnézést még be se mutatkoztam Elisabeth Malfoy vagyok. Akik ismernek azok mind azt mondják,hogy az édesanyámra hasonlítok.
Haj színemA szemem viszont olyan acél szürke mint az apámnak és a bátyámnak.
Tudom,hogy mindenki csak a bátyámat ismerte meg, mivel én ki se mozdulhatok ebből a kúriából mert éppenséggel.....
-Mr.Malfoy hívatja a kisasszonyt a földszintre.-Hallottam egy nagyon vékony hangot a szobám ajtajánál.
-Nagyon sürgős Linky?- Kérdeztem a manótól miközben próbáltam felülni az ágyamon.
-Mr.Malfoy csak annyit mondott Linkynek,hogy legyen szíves lefáradni a földszíntre mert Mr. Malfoy szeretne egy kicsit beszélni a kisasszonnyal.(Tudom sok a szó ismétles de szretném közölni veletek ,hogy direkt csináltam :D )
-Rendben! Köszönöm Linky! Elmehetsz- Linky még utóljára meghajolt és már ment is a dolgára. Feltápászkodtam az ágyamból,megigazítottam a taláromat és indultam le édesapámhoz.
Miközben mentem le megnéztem a mardekár színeiben pompázó díszeket amiket a hazimanók raktak fel. Hiszen nemsokára itt a karácsony.
-Apám!-köszöntöttem
-Elisabeth- Biccentett miközben jöttem le a lépcsőn.
-Remélem már tudod,hogy a bátyád ma fog hazautazni téli szünetre a Roxfortból.
-Hát persze,hogy tudom!-Mondtam a kelleténél is gyorsabban. Ezt ő észrette és hümmögött egy sort.
-Hiányolod már Dráco-t. Igaz?
-Ő az ikertestvérem- vontam vállat - Ha nincs itt mindig hiányzik.Remélen tetszett nektek bogárkáim! Jegyezzétek meg: Nem utóljára láttatok! ;)
YOU ARE READING
Az eltitkolt testvér (HP.ff)
FanfictionMindig is akartam írni egy HP. sztorit csak sosem volt ihletem. De most végre van és ezt leszeretném írni nektek. A helyesírási hibákért előre is bocsánat mindenkinek. 🏆 #7 betegség