Alec !! Vedeam din depărtare mașina în flăcări ,dar cu cât mă apropiam mai mult cu atât mai puțin o vedeam .Mă simțeam așa singură și pierdută .Nu trebuia să fie el în mașina aia ,eu trebuia ,eu l-am omorât .Nu ,nu e adevărat ,nu ..
M-am trezit din același vis pe care îl am de ceva timp încoace.E parcă în fiecare noapte mai rau...
-Haide odată Kira ,m-am plictisit să te aștept de fiecare dată.
-O mai taci ,de fiecare dată te plângi și de fiecare dată întârziem din cauza ta .Enervanți mai sunt unii oameni .
M-am ridicat leneșă din pat ,gândindu-mă că azi e o nouă zi ,la fel de monotonă și retrasă ca celelate.
-Kira ....Simțeam privirea lui Alec pe mine ,dar nu m-am sinchisit să mă întorc .În fiecare dimineață mă uitam la aceași poză ,iar prin mintea mea îmi treceau aceleași amintiri ,gânduri .Mă uram pe zi ce trece tot mai mult.
-E vina mea ..Nu vorbeam mult ,nu vorbeam cu nimeni altcineva în afară de Alec. Din ziua aceea singura persoană cu care am vorbit a fost Alec ,el mă găsit și mi-a oferit un sprijin ,e singurul în care pot avea ceea mai mare încredere .
Am fost distrasă de gândurile mele când am simțit mâna lui odihnidu-se pe umărul meu și privind melancolic la poză .
-Nu a fost vina ta Kira ,așa a fost să se întâmple ,nu te poți învinovăți toată viață pentru asta.
Mă simțeam bine să discut cu Alec despre asta ,dar uneori îmi era dificil și să discut cu mine însămi.
-Haide ,băieții de așteaptă la garaj ,am o surpriză pentru tine .
Da ,am renunțat la școală acum mult timp ,mi-am dat seama că nu își are rost ,sau mai degrabă nu îmi permiteam să merg la ea . Așa am ajuns să îmi descopăr pasiunea pentru mașini.Pur și simplu le iubeam .
Simțeam că atunci când conduc ,puteam fi eu însumi ,puteam să las trecutul în spate fiind doar eu și mașina . Nu pot spune că locuiesc undeva ,mereu ne mutăm dintr-un loc în altul cu echipa.Nu aveam un punct stabil .Nu am familie ,îi am doar pe ei .Ei sunt familia mea și sunt tot ce am nevoie .
-Hei Ra,te simți bine ?Jason era primul care mă întâmpină.
Am aprobat ușor din cap,oferindu-i un mic zâmbet.Nu vorbeam mai deloc cu ei ,ne înțelegeam doar din priviri.
-Am o nouă mașină pentru tine ,am adus-o azi dimineață ,cred că o să îți placă.
Din afară părea o simplă casă ,care nu atrăgea prea mult atenția .Însă ,văzută dinăuntru era extrem de mare ,avea 2 etaje și subsolul care era gigantic și aveam ceea mai performantă tehnologie și era în același timp perfectă pentru a ne ascunde prețioasele mașini.Ce nu știa lumea ,era faptul că eram cei mai buni mecanici din lume .Reparăm mașini care erau distruse complet ,le refăceam de la 0 ,creând o mașină de două ori mai bună decât originala.Desigur ,participam la orice cursă se ivea .Nu am ratat nici una și nu pierdeam nici una .Aveam doar 16 ani când am ajuns printre ei. Alec a fost singurul pe care l-am cunoscut înainte să ajung aici,el mă adus în locul în care știa că o să îmi fie cel mai bine.
Jason se ocupă cu afacerile .De la noi pleacă cele mai puternice și mai rare mașini văzute vreodată în lumea curselor .Andreas și Leo se ocupă cu partea tehnică ,sunt cei mai buni mecanici din lume .Iar Matteo el este capul întregii echipe .El ne găsește cursele ,clienții și este cel mai bun hacker din lume .Toți venim dintr-un colț diferit al lumii ,am devenit că o familie aici.Iar nu în ultimul rând eu și Alec ,noi ne ocupăm de curse.Alec este un șofer desăvârșit ,nu l-am văzut să piardă vreo cursă ,până acum.
Acum,am 19 ani și fac parte din tot ce ține de curse ,în timp devenid ceea mai bună.Deși nimeni nu îmi poate știi indentiatea ,particip la curse cu numele Ra .Am întrecut cei mai buni șoferi.
Am rămas blocată văzând feblețea de mașină pe care a adus-o Jason ,era un Pagani Huayra nou nouț ,perfect pentru cursele ce vor urma ,deși trebuia modificat doar puțin.
Am învățat să repar mașini de la vârsta de 11 ani ,deși pe atunci nu eram chiar atât de interesată de ele..pe atunci totul era perfect ,într-un fel ..
-În seara asta am o cursă pentru voi ,zise Matteo.
-Ce cursă ?întrebă Alec ,apărându-i un mic zâmbet pe față.
-Una din cele mai mari curse din istorie ,câștigătorul ia totul sau nimic .
-Adică ?toți păream puțini cam confuzi.
-Mă refer la faptul că câștigătorul pe lângă o sumă enormă de bani ,o să câștige și mașinile celorlați concurenți.E totul sau nimic.
-Trebuie să particip,m-am trezit șoptind mai mult pentru mine .
-Ești sigură Kira ?
Am aprobat încrezătoare din cap,nu am cum să pierd ,trebuie să fac asta ,atât pentru echipă cât și în memoria lui ...O să câștig cursa aia ...
CITEȘTI
~Şoseaua morţii~
General FictionTotul incepe printr-o simpla gluma ,devenid mai apoi o realitate frumoasa.Pana cand un accident sfarma absolut orice speranta. Kira se adanceste tot mai mult in lumea curselor ,in incercarea de a nu se lasa prada intunericului si vinei care o cupr...