Eu sunt Kristen Vellway si tocmai am terminat liceul Grim Whey si ma pregatesc de facultate.Planuiesc sa ma inscriu la o facultate buna ,Yale , dar ca sa ajung acolo imi trebuie multa munca.Acum sunt in vacanta de vara si planuiesc sa o folosesc la maxim , adica sa stau si sa imi pregatesc viitorul.
Am intrat in casa cu pelerina mea albastra care arata clar ca am absolvit si ca am scapat de al doilea chin si acum urmeza al treilea (facultatea :p )Mama mea era extem de mandra si fericita si imi facea poze incontinuu , pe cand tata era calm si isi arata fericirea prin privirile care mi le arata si imi dadea de inteles ca e mandru , nu ca mama. Mama ma sufoca cu imbratisari si poze , deja incepea sa ma enerveze.M-am uitat la mama cu o privire care sa ii dea de inteles sa termine dracului o data cu pozele si imbratisarile de urs.Ea s-a uitat la mine zabmind dragastos si a spus:
-Draga , scuze , nu am vrut sa te supar , dar sunt foarte feicita pentru tine.Ma lua in brate si imi plasa un pupic pe frunte. –Acum hai sa sarbatorim!! Pleca in bucatarie cu zambetul pe buze sa aduca niste prajiturele pe care le cumparase de pe drum.
Abea astept sa se termine ziua asta , si sa intru in vacanta , sa imi pregatesc viitorul perfect . . . sau asa sper sa fie.
A doua zi de dimineata m-am sculat cu un vibe nemaipomenit , ma simiteam de parca putem sa fac orice , orice problema de mate de exemplu , asa ca mi-am dat jos pijamalele colorate cu buline albastre si m-am dus sa fac o baie si sa ma apuc de traeba.Cand am iesit mi-am ales niste haine perfecte pentru o zi relaxanta de stat in casa , un maieu gri foarte comfortabil si niste pantaloni scurti din trening.Am luat feonul sa imi usuc parul saten inchis care batea spre roscat si l-am prins intr-o coda de cal sus .Am ascuns putin cearcanele cu fond de ten si m-am dat putin de tot cu dermatogarf pentru ca imi placea cum imi contura ochii caprui spre galben.Am incaltat papucii si am coborat sa imi fac micul dejun.
Mama si tata nu se sculasera inca si ma putem apuca in liniste de o cafea si un bol cu fructe.Incerc sa mananc cat mai sanatos si sa imi mentin o silueta cat de cat aceptabila.Dupa micul de jun ar trebui sa fac niste exercitii sa ma inviorez de-a binelea.
Am auzit o usa deschizunduse si am presupus ca e tata , asa ca mi-am vazut de cafea. El de obicei se scoala mai devreme ca sa manance in liniste si sa nu fie deranjat de nimeni , adica mama. Simcer nu intelg cum s-au gasit ei doi pentru ca sunt asa diferiti:mama e asa zambareata si plina de viata , tot timpul e vesela , pe cand tata e calm si la locul lui.Oricum ei se iubesc mult chiar daca sunt asa de opusi , deci totul e bine.Cine stie poate chiar e adevarat ca extremele se atrag.
-Buna dimineata , scumpo!tata trecu pe langa mine si imi zambi .
-Neata , tata !i-am intors zambetul-Vrei si tu o cafea?
-Sigur ,multumes Kristen!imi raspunse si se aseza la masa si isi scoase telefonul si incepu sa il butoneze,ca un adolescent...
Asa sunt meru cnversatitile dintre mine si tata cand nu e vorba de scoala, in rest e duar un schimb de cuvinte.Deci vara nu prea vorbesc cu tata.Am terminat de facut cafeaua si i-am intins-o lui tata.Imi multumi si se duse in sufragerie si porni televizorul.
Terminasem deja miculdejun deja cand mama isi facu aparitia in bucatarie . Ea era inca adormita si in pijamalele ei cu ursulet , daca nu te uitai atent la ea si ii vedeai putinele ei riduri ai zice ca e sora mea.Avea un coc dezordonat si unele din suvitele ei blonde ii cadeau si ii inconjurau fata ei alba ca laptele.Ochii ei negri analizau camera de parca nu mai fusese niciodata in ea pana ma fixa cu privirea si imi zambi automat , ca un robotel programat .Simcer nu seman deloc cu ea,adica de loc , nici macar putin.Seman cu tata.
-Neata , draga!zambi mama spre mine, apoi se uita la casca mea cu cafea-Poti sa imi faci si mie o cafea?
-Scuze , mama , dar tocmai am terminat de mancat si vreau sa ma duc sus sa mai invat putin sa nu uit tot dupa ce incepe vacanta.Roaga-l pe tata sa iti faca , scuze!m-am intors spre scari ca sa nu mai vad fata uimita a lui mama dupa tot ce am spus si cand am pus piciorul pe prima treapta am auzit-o pe mama bufnind si strigandu-ma:
-Kristen , draga abea a inceput vacanta du-te si tu si distreazate cu prieteni , nu sta inchisa in casa !vocea mamei parea suparata asa ca am coborat singura treapta urcata si cand eram pregatita sa protestez mama zice ca nu vrea sa auda si ca azi ies afara cu prieteni.
Am intrat in camera mea furioasa si m-am aruncat in patul meu.
De ce treabuia ea sa se bage in viata mea nu poate sa stea deoparte ca tata , nu ea , ea se baga in viata si imi strica totul , viitorul .Viitorul meu perfect , dar lasa ca in seara asta ies cu prietenii si imi fac de cap asa de rau incat sa nu ma mai lase vreodata sa ies din casa.Stiu asta suna absurd pentru unii care abea asteapta sa vina vara si sa iasa afara cu prietenii si sa se distreze , dar eu nu , eu vreu un viitor bun , sa nu ajung pe starda. Asta e cel mai mare cosmar al meu.
Deci in seara asta ,Kristen iti iei cele mai sexy haine pe care le ai si te duci sa te distrezi.Si asa s-a dus ziua mea relaxanta.
Mi-am pus o rochie negara scurta din piele, transparenta sus cu mici pietricele din loc in loc si un sutien negru care se vedea foarte biene prin materialul asta.Parul mi l-am ondulat si mi-am aplicat un machiaj strident .Ochii mi-am inconjurat cu dermatrograf si pleoaple le-am acoperit cu un gri spre alb. Buzele mi le-am dat cu un ruj rosu foarte inchis aproape visiniu.In picioare mi-am luat niste chizme inalte cu toc.Ma rog la Dumnezeu sa rezist pe ele .Cred ca eram gata , acum sa imi sun prieteni si sa vad la ce club mergem . . .
Eram in camera cand am auzit un calxon , semn ca prieteni mei au ajuns. Am coborat la parter si mi-am luat o apa si catva bani sa am la mine , in caz de orice , desi in noapte asta cred ca o sa ajunga pe bautura , dar marog.
Kristen in noaptea asta te distrezi , mi-am impus in minte. Am iesit pe usa si am tras aer in pipt si mi-am salutat prietenii si am intrat cu ei in masina . Sa inceapa distractia!!!
Sper ca v-a placut acest capitol!!!
VA ROG SA IMI LASATI COMENTARI!
CONTEAZA FOARTE MULT PAREREA VOSTRA!
Va pup! ;)
YOU ARE READING
De ce eu? (H.S F.F)
RomanceEu sunt Kristen Vellway si tocmai am terminat liceul Grim Whey si ma pregatesc de facultate.Planuiesc sa ma inscriu la o facultate buna ,Yale , dar ca sa ajung acolo imi trebuie multa munca.Acum sunt in vacanta de vara si planuiesc sa o folosesc la...