Capitolul 2

31 5 0
                                    

M-am asezat langa prietenele mele , Kim si Kate, pe bancheta din spate si dupa ce ne-am luat in brate de parca nu ne mai vazusem de un an Kim imi zambi pervers si imi spuse :

-Fato , ce sexy arati !se uita la mine cu admiratie cum numai ea putea cand vedea ceva provocator.-Iti iubesc rochia e . . . asa

Fluiera ca un baiat grosolan.

Doamne Kim nu poate fi mai perversa, zici ca era un golan de la coltul starzii care nu are ceva mai bun de facut decat sa fluiere fetele , dar ea e amuzanta , pe cand jegosii aia nu sunt . Atunci interveni Kate , care are o ura pt genul asta de golani mai mare decat oricine:

-Nu mai fluiera ca un golan , Kim! Spuse Kate , dand glas gandurilor mele , dar totusi amuzata. –Stiu ca a trecut f putin decand am terminat scoala , dar tu ce ai mai facut?rase scurt amuzata de propia intrebare si se uita la mine:

Am stat pe ganduri de parca ma-s gandi , desi nu am facut nimic si dupa un timp am zis :

-NIMIC ,inafara sa ma cert cu mama si sa stau degeaba in pat nu am facut mare lucru.M-am strambat de parca as fi suparata de propiul raspuns , si chiar eram dezamagita , dar apoi am izbugnit in ras amitindu-mi ca imi propusesem sa ma distrez nu sa fiu suparata si ca sa nu le stric celorlarti dispozitia.

-Lasa ca in noaptea asta iti faci de cap!zise Tony cu un ton pervers si se intoarse spre mine si ma ciupi de nas. Am ras si i-am scos limba si apoi am ras .

- Noapte asta o sa fie de pomina! Urla Tyler pe geam si toti am izbugnit in ras.

Singurul care era mai tacut era Aiden , dar am aflu ce a patit imediat ce ajungem la club.El oricum era mai tacut de felul lui , dar nu ca azi , oricum nu se stie poate a avut o zi mai proasta. . . se rezolva. Sau e atent la drum ca cu asemenea nebuni insetati de adrenalina , eu as fi.

Ma uit la ei si imi dau seama ce trebuie sa fiu atenta ca cine stie ce draci o sa facem si mai ales sa nu ma imbat asa rau. Trebuie sa ramn destul de lucida sa am grija de ei. Ca ei sigur nu o sa ia usor cu alcoolul.

Am iesit din masina si frigul ma luat in brate imediat.Am tremurat scurt si mi-am frecat mainile sperand sa ma incalzesc. In urmatoarea secunda am simtit cum o geaca de piele e pusa pe mine.M-am intors uimita si am dat de Aiden in spatele meu , dar din cauza miscarii mele bruste geaca a cazut . Ce indemanatica sunt. . . Aiden s-a aplecat sa ia geaca si o puse din nou pe mine.

-Mai bine ? zambi si incepu sa imi frece spatele cu o mana si cu cealata imi dadu niste suvite care imi veneu in fata.

-Mhm , mersi si scuze pt ca ti-am dat geaca pe jos.Am zambit vinovat.-Tie nu iti este frig ?Sigur nu vrei geaca inapoi?Am zambit aratand spre geaca ridicandu-mi sprancenele.

-Nu , si in plus tu ai mai multa nevoie de ea , nu eu sunt intr-o rochie scurta si racoroasa , ranji spre mine . M-am icruntat si mi-am coborat privirea spre rochie si apoi am inceput sa rad si l-am lovit in burta usor , dar destul de tare incat sa se dea un pas de furnica inapoi.Afisa o mutra de parca il ranisem si in secunda urmatoare ma aruca pe umarul lui si asa ma carat pana in club , chiar daca eu tot ii ziceam sa ma dea jos ca ne vede lumea.

- Sa ne vada , sa vada cat de bine ne distram!Nu am putut sa ii vad fata dar pun pariu ca radea.L-am lasat sa ma care pana la intrare in club , apoi m-a dat jos ca-sa platim la intrare. 15 de dolari nu e chiar asa mult .

Ceilalti intrasera mai repde si ne luat ceva sa ii gasim.Erau la o masa si fumau marihoana si deja pareau ametiti .Clar trebuie sa raman lucida ca astia mor aici. Ma asez langa Kim si cand ma pregatesc sa scot o tigara sa fumez , ea ma trage spre ringul de dans si o ia si pe Kate.

Cand am ajuns pe ring mi-am dat seama ca tinuta mea nu era deloc cum a zis Kim in masina , e banala pe langa celalalte rochii.O blonda dansa intr-o rochie negra extrem de scurta cu decupeuri care ii lasau la vedere aproape tot corpul.Decolteul ii era pana la buric si sanii ei ofereu o priveliste destul de detaliata.

Si asta era duar un exemplu, dar nici rochile prietenelor mele nu erau asa cuminti , dar nici asa extravagante ca altele. A lui Kim era de un rosu inchis mulata pe corp scotandu-i formrmele apetisante in evidenta. Avea o curea plina cu pietricele care semanau cu diamantele si parul ei roscat o faceu sa para ca vine din ,, tara Rosu" , dar ei ii statea bine.O facea sa para unica prin toate fetele , iti sarea in ochii .Nici Kate nu era mai prejos , ea purta o rochie negra desfacuta intr-o parte lasand la vedere picioarele ei superbe . E inalta si are niste piciore pe care unele femei le viseaza si pe barbati ii lasa salivand.Sus decolteul era destul de mare , dar era acoprit cu dantele neagra , iar mainile erau acoperite cu acelasi material.Parul ei negru si lung si drept ii ajungea aproape pana la fund , dar a jurat ca vara asta se tunde , nu mult dar pana la sanii sigur.Ma simteam banala pe langa ele si nu mai zic pe langa celalte, dar ele mi se pareu cam curve unele asa ca nu ma prea deranja ca nu sunt asa ca ele. Marog , in seara asta ma distrez asa ca am inceput sa dansez cum stiu eu mai bine.

Dupa ce am obosit ne-am intors la baieti care jucau poker pe provocari.Pe mine sincer ma inspaimanat mai mult acele provocari de cat sa pierzi bani , bine si asta e rau ,dar provocarile la o petrecere cu adolescenti beti si perversi , simcer mie nu imi surade ideea deloc .Asa ca am hotarat sa stau pe tusa jocul asta si m-am dus sa imi iau si eu o bere. O bere nu o sa ma omoare.

-O bere , va rog!i-am zis barmanului , iar acesta imi zambi si imi intinse o halba de bere.Am luat-o si m-am ridicat de pe scaunul de langa bar si m-am indreptet spre prietenii mei care erau deja manga.Numai Aiden nu era manga , dar si el se balanganea putin pe picioare , dar nu ca restul ei abea se putea tine pe picioare.Am ras cand am vazut ca eu nici macar nu eram ametita adica abea bausem vreo doua-trei guri de BERE ,adica as putea zice ca sunt cuminte fata de ce bauturi beau ei. M-am asezat langa Aiden care parea singura persoana cu care putei sa ai o conversatie cel putin normala.

-Am pierdut ceva interesant?am zambit spre el si se pare ca el nu se astepta sa ma vada pt ca la auzul vocei mele a tresarit si s-a uitat la mine de parca eram o stafie pana cand ma recunoscut si s-a relaxat.

-Neah, duar ne-am imbatat mai rau! Sughita ca un om beat ce era si eu ma tinem cu mainele de burta de la atat ras.Erau asa amuzani mai ales ca eu eram bine mersi.-Nu-i amuzant , simt ca mi se invarte capu , stiam ca atata bautura o sa imi vina de hac. Mormai suparat si eu nu mai puteam, simteam ca ma sufoc de la atata ras.

- Nu ati zis voi ca in seara asta o faceti lata ?zambeam cu gura pana la urechii si el se incrunta si zise mai mult pentru el ca fix lata trebuia sa o faca el .

- Nu vrei sa dansam?se intoarse spre mine cu ranjet .Am zis ca nu mai strica un dans asa ca m-am ridicat si am inceput sa ne indreptam spre ringul de dans.

Nu stiu cum dar in drum spre ringul de dans Aiden ma luat de mana si asa am continuat drumul nostru. Cand am ajus credem ca o sa imi dea drumul dar nu .A pornit o melodie mai lenta pe care au ramas mai mult cuplurile .

Am crezut ca o sa stam pe tusa dansul asta , dar el ma luat si mi-a cuprins spatele cu mana si eu din instinct mi-am pus mana pe umarul lui.Poate doar era obosit si prefera un dans lent . . .nu inseamana neaparat ceva , nu? Asa ca am continuat .Era asa frumos in lumina asta , parul lui blond era dezordonat , dar parca era mai dragut asa.Ochii lui verzi ma priveau cu curiozitate probabil din cauza ca ma tot holbam asa ca mi-am mutat privirea in jos.Ma simtem imcomod , dar parca se simtea si bine . . . ce sentiment ciudat.
Doua degete mi-au intrerupt gandurile care imi ridicau barbia.Am ajuns sa il privesc din nou pe Adien in ochii , parca totul se oprinse si numai eu si el mai eram , dar parca nu se simtea ca in filme , de parca el nu era ales...

Buzele lui Adien mi-au intrerupt gandurile pe care le-am uitat imediat cand buzele lui moi s-au lipit de ale mele si m-am lasat prada sarutului , desi in capul meu parea gresit am dat vina pe bera aia.Kristen , distreaza-te nu mai gandi asa mult!!!

Cum vi s-a parut acest capitol?

Sper ca v-a placut acest capitol!!!

VA ROG SA IMI LASATI COMENTARI!

CONTEAZA FOARTE MULT PAREREA VOSTRA!

Ce parere aveti de Aiden si Kristen?

VA PUP;)

De  ce eu? (H.S F.F)Where stories live. Discover now