Aii

107 13 8
                                    

Kisha harruar qe isha ne rruge , seriozisht derisa ne momentin kur me terhoqi Ana nga krahu.  

  "Eda ti je cmenduar apo cfare, nuk e shikon qe per pak po te shtypte makina,!"

 " Me fal nuk e kisha mendjen fare ."

 "Sigurisht qe nuk e kishe perndryshe nuk do kaloje me drite te kuqe ne semafor ."

"Si ???" 

"Varja eja tashi , me thuja cfare po mendoje , fjalet e Stivit ."

 "Jo po mendoja shikim e tij prej vraseri .!!" 

Aty ia plasem te qeshures te dyja ,nuk e di pse por Ana eshte personi qe me ben te ndihem ndryshe , eshte ajo qe gjithemon me sjell ne forme me batutat e saja por eshte edhe ajo e cila ka qendruar krah meje ne cdo periudh te jetes sime . Eshte shoqja , motra ime .Nuk mund te rrija dot pa i treguar te vertet asaj , nuk mund tja fshehja me , dicka me brente perbrenda duhej tja tregoja duhej te isha e sinqerte me te .E pashe ne sy e ndalove dhe i thashe . 

" Ana me duhet te them dicka qe nuk ta kam thene me pare ." 

"Aaa... Ti do te me thuash dicka qe nuk ma ke thene me pare, prit te lutem me lere ta gjej vete .Hmmmm ke te dashur , dthm e ke pas me pare. "

 Une tundja koken ne shenje mohimi.Nderkohe qe ajo po perpiqej te gjente edhe pse nuk do e gjente kurre . Nderkohe qe ankthi kishte filluar procesin tek une . Kembet edhe duart po me dridheshin , nuk doja ta shikoja reagimin e Anes pasi sec kisha nje medyshje qe do reagonte ne nje menyre acaruese . 

 "Aha e gjeta.!" 

Aty ngeca , ngela plotesisht si nje statuj por arrita te nxjerrja nje fjale me gjysme zeri

 "He me thuaj." 

"Mos te lutem ....Me thuja qe s eshte e vertet . Mos me thuaj qe e ke bere , si munde , ti je akoma. E vogel , abobo a s te  pritej ty , mos cfare ke bere ."

Wft per ca po flet kjo . 

"Cfare kam bere se me vdiqe prz." 

"Nuk je me,o zot , pse si the mend kesaj goce pse se ndalove. Eda ti nuk je .... Dmth .N.U.K je me e virgjer.(dhe ja plasi te qeshures)" 

Aaaaa . 

S besoj qe e ka seriozisht kjo. 

"Ti po qe je idiote perfundimisht , budallaqe me ngrive zemer thashe cfare kam bere .idiote femer. Une ketu po perpiqem te them dicka serioze dhe shif ca thu ti , hey zot ."(Akoma duke qeshur)

 "Okay me fal vazhdo cfare doje te me thoje ."

 "Nuk dua te ta them tashi ."

  "Come on po beja shaka he me thuaj se po plas nga kureshtja."

 "Me thuj te lutemmmm" 

"Okay meqe po me lutesh , a e kujtohet pyetja qe me bere kur ishim perball shtepise tende ."

 "Aha po me kujtohet, eeee???"

 "Epo..."

 Ra zilja e telefonit te Anes . Ishte mamaja e saj . Zeri i vinte shume cuditeshme ne fakt , dukej se ishte e shqetesuar . 

"Okay ma po vij menjehere.( mbylli telefonin .)" 

"C ndodhi ." 

"Eda me duhet te iki , flasim pastaj okay."

 "Okay por me lajmero te lutemmm mos te behem merakkk!!" 

Dhe u largua . Tashme isha vetem , ecja rruges si nje qen i cili tashme ishte braktisur nga prinderit dhe shoqeria e tij.Isha kaq konfuze nuk dija per ke te mendoja me pare , per Anen , Stivin apo Aldon . Ja tek na doli edhe Aldo ne skene . Kisha pothuajse dy dite qe nuk e shikoja , falenderoj zotin per kete sepse sa here shkoja diku pa rastisur te shikoja ate fytyre te vrazhdet nuk kalonte koha ime e vuer. 

Betohem (Shqip)Where stories live. Discover now