Ai parfumi i rende dhe joshes , ato floke te mendafshta qe valviteshin ne anen e djathet te kokes , ato duar te ngrohta qe ishin te shtrenguara fort pas belit tim dhe mbanin gjithe peshen e trupit tim .
Ai ze .
Ato sy .
Ishte ai .
Aldo !!!
Kisha kohe pa e e pare dhe tashi qe e pashe ndodhem ne nje situat shume komplekse .
Situat .
Fuck.
Harrova fare qe isha perplasur me te . Direkt erdha ne vete dhe e shtyva tutje.Ai beri nje hap mbrapsht duke larguar duart nga beli im dhe une sic isha e perkulur ne krahet e tij mora forme dhe fillova te rregullohem .Nderkohe qe ai , pff ai uli koken dhe nenqeshu .
Zot se kuptoj kete njeri . Nenqeshi dhe u drejtua drejt meje , une ngela e shtangur ne vend , duke e shikuar drejt e ne sy te njejten gje beri edhe ai derisa vetem pak cm na ndanin nga njeri tjetri por buzqeshja e tij ironike nuk u largua kurre nga fytyra e tij madje as kur kaloi reze meje duke prekur shpatullen time te majt me shpatullen e tij te djadhe aq fort me goditi sa trupi im i ngrire krejtesisht u detyruar te kthehej dhe te shikonte teksa ai merrte shkallte e hyrjes ne katin e dyte te ambientit te shkolles .
Nderkohe qe largohej avash avash ai kthehet pas duke me shikuar me ate buzeqeshje e tij sikur donte te thonte ."te zura perseri"
Aty e kuptova dhe u ktheva drejt deres gjithe nerva dhe vazhdova rrugen por.. .
"Mos ,Ana"
U ktheva dhe pashe qe Ana kishte ngel tek dera si satuj me goje hap .
"Ana ca ke moj."
Tundi koken levizi floket dhe foli.
"Me thuja qe jam ne enderr"
"Ahaha e shikon cfare s ndodh ne enderr."
"Po pra ti me Aldon siper njeri -tjeteit."
"Hee ??"
Dhe i thashe nje te shtyre gje qe e beri te levizte nga vendi.
"Aucc you hurt me ."
"Mire ta bera . Nese vazhdon perseri te thush keto budalliqe do te te shtyj me fort heren tjeter."
"Okay , okay po cfare ishte ajo se nuk e kuptova seriozisht."
"Asgje , mund te vazhdojm tashi se per fajin tend u detyrova te vija mbrapsht."
"Aha , vazhdojme ."
Gjate gjithe rruges pothuajse nuk folem fare , Ana me shikonte mua dhe nenqeshte nderkohe qe une e kisha humbur fare , nuk dija as nga isha , mendja kishte ngelur vetem tek ai fragment dukej sikur gjithecka kishte te bente me ate situat . Une ne krahet e atij per te dyten here .
"Si mund te jem kaq budallaqe!!"
Thashe nen ze dhe me njeren dore i rashe lehtesiht kokes sime .
"C ndodhi , fillove ti biesh vetes pasi re siper kushos ."
Mu kthye Ana me nje buzeqeshje ironike ne fytyre.
"C thua pare zotin, une nuk rashe siper tij, e para e punes .E dyta u pengova dhe kjo me detyroi te bija ne krahet e tij."
"Mire , po pse flet me nerva se kuptoj."
Sic isha gjithe nerva fillova te ecja para Anes por kur me foli ashtu ju ktheva gjite inat.
"Po flas me nerva pasi u lodha , nga ti qe me ngacmon me pyetje , nga ai i cili nuk le asnje rast pa shfrytezuar dhe nga te gjithe . U lodha .Me erdhi ne maje te hundes . U lodh-"
"Po nga une a u lodhe "
Dhe ja ,edhe kete kishim manget . Ja tek del Stivi ne skene . U ktheva nga ana tjeter e rruges dhe u ndesha me portretin e Stivi i cili tashme ndodhej perball meje , me nje fytyre pyetese. Sigurisht qe pyetese pasi me pyeti. Sa idiote jam . Pfff
"Po ti nga mbive ."
"Nga hici jo , rastesisht po ."
"Stivi te lutem nuk kam nerva te merrem edhe me ty tashi ."
Dhe u ktheva nga Ana , e cila tashme nuk ndodhej aty por ndodhej disa metra larg meje duke hipur ne nje taski .Dhe une vrapova pas saj . Por ishte e kot pasi taksia u largua menjehere ."Anaaaaa."
"Eda , ajo iku tashme . "
"Por , por une e lendova ate ."
"Eja ketu ."
Me terhoqi per krahu dhe me mbeshteti ne kraharorin e tij . Nderkohe qe ne syte e mi rridhnin lotet si shi i rrembyer.
"Te lutem , qetesohu . Shikom ne sy te lutem."
Me kapi nga krahet dhe tashme ishim face to face por une nuk doja ta shikoja ne sy . Nun doja qe ai te me shikonte duke qare, nuk doja qe te mi shihte syte me lot por ai me kapi fytyren me dy duart e tij gje qe me detyroi ta shikoja drejt e ne sy .
"Te lutem mos qaj me , nuk dua te shikoj duke qare . Ana eshte vajze e zgjuar ajo e di qe i the ato fjale ne nerva e siper por lej pak hapesire ti bien nervat edhe asaj dhe me beso do jeni si ne fillim."
"Por ...."
"Mjaft tashi ."
Dhe me fshiu lotet nga syte . Kur ai filloi te me fshij lotet me duart e tij , mu duk sikur kisha flutura ne stomak nuk e kuptova dot deri pak sekondash nuk ndihesha mire . Nuk e doja veten pasi e lendova Anen , por kur ai me fshiu lotet dhe me puthi ne balle pastaj me shtregoi fort ne kraharorin e tij duke me ledhatuar floket , me dukej vetja komplet ndryshe , ndihesha kaq e cliruar ne krahet e tij saqe instiktivisht edhe une e perfaqova ate . Por ky cast nuk zgjati shume.
U prish nga Andi.
I cili ishte mbrapa Stivit dhe po duartrokiste.
"Bravo,bravo paska shperthyer romanca ketu."
Direkt duart tona u shketupten nga njeri tjetri . Stivi tashme ndodhej perballe Andit nderkohe qe une ktheva shpinen duke fshire lotet por shashtisa pasi aty ndodhej edhe ai . I cili mi kishte ngulur syte dhe dukej sikur me thoshte "pse ma bere kete , pse ".
Andi dhe Stivi po ziheshin me fjale por une dukej sikur nuk isha aty .Pothuajse gjithe kohes isha fokusur duke pare Aldon dhe ai duke me pare mua derisa ndjeva nje dore teksa kapi doren time . Ishte Stivi i cili me kapi doren dhe e shtrengoi bashke me time duke me pare ne sy dhe duke qeshur pastaj iu drejtua , Andit.
"E shikon jemi bashke , dhe te litem shume mos na dil me perpara sepse edhe pse je kusheriri i saj po te paralajmeroi rradhen tjeter nuk do te perbahem."
Hee ca thote ky . Zot i madh .
"Stiv , cfare po th-.."
"Eja zemer ikim ."
Me terhoqi gje qe me detyroi te largohesha me te, e dija qe duhet ta ndaloja por nuk doja doja te largohesha sa me lare nga aty , nuk ndiesha mire , pasi pashe edhe menyren si me shikonte Aldo seriozisht nuk e doja me veten . Doja te ikja prandaj nuk veprova fare vetem ndoqa Stivin.E ndiqja nga pas por per nji moment ktheva koken te shikoja nese tashme kishin filluar te largoheshin por Aldo po qendronte aty duke me pare nderkohe qe Andi po vazhdonte rrugen . Ai po qendronte aty duke me pare sy me sy deri ne momentin qe Andi i thirri dhe ai uli koken duke e tundur ne shenje mohimi e pashe edhe njehere ne sy dhe ai me pa mua dhe vazhdoi rrugen , te njejten gje bera edhe une vetem se une akoma isha dore per dore ne Stivin i cili me shikonte dhe buzeqeshte.
Por une nuk mundesha thjesht vazhdoja rrugen pa thene asgje .
Vetem ecja .
Mendoja .
Well cupcakes i'm back .
Hope you like chapter 10.
Please vote and comment.
Me shume dashuri!!! <3
A.B
KAMU SEDANG MEMBACA
Betohem (Shqip)
Fiksi RemajaB E T O H E M Gjithecka fillon aty...high-school...vendi i prapesirave,budalliqeve,sfidave te reja,njohja e vetes,njohja me te tjeret por edhe vendi ku shume zemera jane thyer por edhe bashkuar... por jo ne rastin konkret ,jo ne rastin e Edes...