#2

57 5 0
                                    

Sarah        (media)
00:00
Vstávat! Zakřičel Max, můj sluha, který mě neskutečně štve. Já jeho ale očividně taky.
Upíři totiž zajímají některé lidi, jako osobní sluhy. Myslíme si, že jsme něco víc než lidé..teda většina z nás.

Šla jsem ze své komory přes dlouhé chodby s vysokými okny, které bývají většinu dne zakryté černými záclonami do jídelny.

Byla jsem docela zvláštní upírek (dítě), nechutnala mi krev, nemohla se dlouhou dobu přeměňovat, ale docela jsem si už zvykla.

Na snídani byla ryba (každodenní rutina) a kdyby jste se ptali, tak ano, jíme ryby i ostatní maso.
K rybě byla první dnešní dávka krve, v mém džusu krevní skupiny A.

Nastala druhá hodina ráno a mně přesně ve dvě měla začít hodina praxe ve zpracovávání krve. Sakra.
Přeměnila jsem se a letěla rychle do staré, ale přesto krásné budovy, jménem škola.

Když jsem se dozvěděla co se ve škole učí lidé, nezáviděla jsem jim.

Škola utekla rychle. Já si o přestávkách četla, nemám moc kamarádů a hodiny byly docela zajímavé.

V pět hodin jsem se vrátila domů a přemýšlela, proč moc nezapadám mezi ostatní.

Do pokoje vstoupila mamka s tím, že je večeře. Před večeří bývá noční lov (krve), takže ho moje maličkost očividně propásla.

Po večeři už bylo půl sedmé a začalo svítat, což byl už dávno čas jít spát.

Dobrou noc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dobrou noc

Příští kapitola bude snad o něco zajímavější, chtěla jsem vám jen přiblížit jejich život. Můžete dávat hlasy a psát komentáře a dobrou noc... 😘

Upíří životy Kde žijí příběhy. Začni objevovat