Emily (média)
Probudil mě budík jako každý den v týdnu, ale dnes bylo něco jinak.
Vstala jsem a vydala se do koupelny. Přišla jsem k umyvadlu, opláchla si obličej a podívala se do zrcadla. Pohled mi sjel ke spodní části obličeje.
,,Aaaaaa!" zaječela jsem.
V domě byl jenom brácha.
,,Co je zas??" odpověděl Nick.
,,Pojď sem prosím"
Když přišel, trochu se trochu zarazil při pohledu na mě.,,Co to je?" zeptala jsem se, i když mi to bylo jasné.
,,Tesáky..."...
,,Co budu dělat? Vypadám jak upír."
,,Vždyť to ani není vidět, kašli na to."odpověděl úplně v klidu.
,,To snad nemyslíš vážně"Nick odešel dřív a já byla úplně sama. Zavolala jsem mé nejlepší kamarádce Jessice, ať mě omluví, že nepřijdu do školy.
Začala jsem takový ten ufňukaný stream na instagramu jak je to prý cool.
Připojili se různí lidé, známí i neznámí. Za chvilku jich bylo asi 18 a někteří začali psát.Miki_sek_ : Co ty špičáky? 😂😂
Jdi.ven. : Jo no...Za chvilku se tam rozvinula diskuse o mých zubech a tak jsem stream se slzami v očích vypnula.
...
Když už přišli všichni z mé skvělé rodinky, Nick přišel ke mně do pokoje.
,,Čau" začal.
,,Ahoj"
,,Tak co škola? Stejně pochybuji, že si toho někdo všiml."
Moje slzné kanálky začali opět pomalu produkovat slané slzy.
,,Nebyla jsem tam" špitla jsem.
,,A to ti prošlo jak?"zeptal se, ale odpověď asi nečekal, protože se odešel.
Od dnešního rána v koupelně je na mě nějaký protivný.Už jsem nad tím nepřemýšlela a šla se dolů naobědvat.
Snažila jsem se, aby jsem na sebe neupoutala moc pozornosti a docela se mi to vydařilo.Co si myslíte, že se s Emily stane? :)
....
Po obědě jsem vyrazila do pokoje a rozhodla se jít si zaběhat. Neběhám, ale jednou bych to zkusit mohla. Vyčistí mi to hlavu.
Vzala jsem si sportovní podprsenku, na ní tričko s nápisem sweet vibes, mikinu a legíny.
Na uši sluchátka, do ruky mobil a vyrážím.Zaběhla jsem od našeho domu, po cestě vedle lesa k městu, přes které mám v plánu se vrátit.
Zastavila jsem se u zverimexu. Hrozně bych si přála zvířátko. Stačil by mi křeček ale z nějakého důvodu mi ho rodiče nechtějí dovolit.
Doběhla jsem domů a šla se rovnou vysprchovat.
Po sprše jsem si zapla YouTube na počítači a dívala se na videa až do noci.....
Nevím jak ale tři dny se mi zuby dařily skrývat, ale rozhodla jsem se se svěřit rodičům.
Sešla jsem opět dolů. Byla sobota, takže byli všichni doma.
Před tím, než jsem mohla vkročit do obýváku mě zastavil Nick a řekl, abych šla s ním do jeho pokoje.Neviděla jsem v tom problém, i když mě vyrušil v nevhodnou chvíli.
Šla jsem opět zpátky nahoru. V jeho pokoji zavřel dveře...
Omlouvám se, že dlouho nebyli kapitoly, ale doháním školu po dovolené..
ČTEŠ
Upíří životy
VampireJak to dopadá když si obyčejná holka myslí, že je upír? Patří mezi ně nebo se i mezi upíry najde někdo, kdo patří mezi lidi? Docela normální život vedla Emily asi od 7 let. Zapomněla na své upíří vlohy, začala normálně žít a smiřovat se s tím, že s...