⚫Κονορς POV
Έφυγε από το σπίτι χωρίς να μου πει ούτε ένα γεια. Άι στο καλό τι δηλαδή την πείραξε που γελάσαμε; Πολύ μυγιάγγιχτη μας βγήκε.
Αλλά έχω να παραδεχτώ ότι είναι ωραία...Όμως έχω δει και καλύτερες.
(....)
Έλλης POV
Οι μέρες πέρναγαν αδιάφορα σχολείο-σπίτι-φροντηστιριο-σπιτι..κατι περίεργο μου συμβαινει όταν δεν έκανα κάτι συνεχώς σκεφτόμουν τον ενοχλητικό κολλητό του Ζακ αλλά λογικά θα είναι παρενέργεια του μίσους ναι αυτό θα είναι είμαι σίγουρη στην Τζες δεν είπα κάτι γιατί θα με έπρηζε. Τέλος πάντων είχε φτάσει πλέον Παρασκευή και μετά το σχολείο θα πήγαινα κατευθείαν σπίτι της κολλητής μου γιατί θα κοιμόμουν εκεί σήμερα...Γεεεεεεεεηηη.
(Που να ξερα τι με περίμενε)
(...)
Τελευταία ώρα αρχαία τέλειο? (ελπίζω να διακρίνεται η ειρωνεία -.-)
Καθηγήτρια: Και για πες μας Έλλη την μέση φωνή του λυω.
Έλλη:Εεεε...η μέση φωνή του λυω....εεεε...
Καθηγήτρια:Τι Ε Έλλη από την 2α γυμνασίου έπρεπε να τα ξέρεις αίσχος νόμιζα πως ήσουν και καλή μαθήτρια.
Έλλη: Συγνώμη....ένιωσα τόσο χάλια εκείνη την στιγμή για το μόνο πράγμα που είμαι περήφανη για τον εαυτό μου είναι οι επιδόσεις μου στο σχολείο όμως αυτήν την εβδομάδα είμαι αλλού δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα...
Γαμωτο τι μου συμβαίνει.
Χωρίς να το καταλάβω είχα βουρκώσει και δάκρυα ξεκίνησαν να τρέχουν από τα μάτια μου μην μπορώντας να το ελέγξω...
Η τζες με το που το συνειδητοποίησε με κοίταξε σοκαρισμένη.
-Αγάπη μου είσαι καλά; πριν όμως απαντήσω χτύπησε το κουδούνι για έξω.
-Τίποτα απλά μπορούμε να πάμε σπίτι σου; την ρώτησα γλυκά και εκείνη κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.
(....)
Φτάσαμε έξω από το σπίτι της και ανοίξαμε την πόρτα και στο σαλόνι ήταν ο ζακ και ο.....ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ ήταν ο κονορ...πφφφφ.
-Γεια σας κορίτσια. Μας είπε ο ζακ, και ο κονορ με κοίταζε πονηρά...οχ τι θέλει;
-Γεια σου τζες...γεια σου..(έκανε μία παύση)..τιγράκι. Είπε και με κοίταξε ακόμα πιο πονηρά από πριν.
-Πως με είπες; απάντησα σοκαρισμένη
-Αφου είσαι άγρια....τιγράκι..ειπε με σαρκασμό
-Δεν θα με λες έτσι αλλιώς...δεν με άφησε να τελειώσω την πρόταση μου.
-Αλλιώς τι; Τιγράκι..
Θα τον σκοτώσω παιδιά εκεί που ήμουν έτοιμη να τον χώσω στο χώμα με σταμάτησε η τζες.
-Καλύτερα να πάμε πάνω εμείς. Είπε και πήγαμε να φύγουμε ενώ εγώ μέσα μου εβραζα από τον θυμό.
-Αααα κορίτσια να ξέρετε θα κοιμηθεί και ο κονορ εδώ σήμερα μας είπε ο Ζακ.
Τι ακριβώς μόλις ξεστόμισε...ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΊ ΤΟ ΑΝΏΜΑΛΟ ΓΟΥΡΟΎΝΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΊΤΙ ΜΕ ΕΜΈΝΑ...; Αυτή προβλέπεται μεγάλη νύχτα..
Hi guys σορρυ που δεν ανέβαζα απλά απολάμβανα τις τελευταίες μέρες πριν αρχίσουν κανονικά τα μάθημα και πάλι σορρυ..
Ερώτηση 1η: Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο❤;
Ερώτηση 2η:Τι λέτε να γίνει στο επόμενο 😏;
❌ Spoil Alert ❌
Προβλέπεται μια ατέλειωτη νύχτα😎Αντίο μέχρι την επόμενη φορά πατήστε το αστεράκι 🌟 αν σας άρεσε και αφήστε σχόλιο αν μπορείτε λουβ για 💕💕
BẠN ĐANG ĐỌC
◾Keep Me Alive◾
Teen FictionShe is cold as ice but in the right hands she melts❤😏 Τι γίνεται όταν η φωτιά συναντάει το νερό..💦🔥 Έλλη μια φυσιολογική έφηβη που πηγαίνει 2α λυκείου ζει την δικιά της ρουτίνα που το μόνο άτομο που συμπεριλαμβάνεται σε αυτήν είναι η κολλητή της...