The secrets 11

305 14 0
                                    

del 11

*næste dag*

Du var på vej i skole og du ser stella Ella og Bella (det er hendes veninder) og de glo'er bare på dig så du går hurtigt ind til dit skab og Da du åbner ser du en sedl der falder ned der står nail på *ham og hans sedler* siger du stille for dig selv. Stella og hendes veninder kommer stella tar sedlen ud af hånden på dig og hendes veninder holder dig imod skabet* nåå så du skal i parken med min nail?* hun går hen og giver dig en lussing og slår dig i maven og hendes veninder begynder at slå på dig. De har lagt dig ned og du kan ikke bevæge dig⚡️ Så kom nail og "STOP" råbte han "nail" sagde stella "jeg gider det ikke mere mig og D/N vil bare gå rundt i parken og vis du ikke vil have det så er det forbi!!" Sagde nail surt "FINT" og hun gik med tunge skridt 😃😂 "er du okay" spurgte han "ja det gjorde der ondt" sagde du *lad os gå* sagde han 😊😊 i gik hen til parken hen til et springvand og i sad på kanten og snakkede lige pludselig kommer der en hård vind og du falder ned i vandet nail griner og du tar ham med ned i så lege i vandkamp og så begynder det og regne i er ligeglade for i er våde i forvejen så i der face to face og langsomt ender jeres læber i et kys og nail trækker sig og siger * jeg har kunne lide dig lige fra start men ikke turde at sige det* sagde du han kikkede bare på dig så kom stella....

Forsættes 😊😊😊😍

Håber i kunne lide den 😀😀😃😄☺️😀

The secretsWhere stories live. Discover now