The secrets 19

251 10 0
                                    

Del 19

*næste dag*

Du kom hjem fra hospitalet og du skyndte dig at tage rent tøj på du tog også lige et hurtigt bad så børstede du tænde og redte hår og begyndte at tage sko og jakke på og så skyndte du dig i skole

*i skolen*

Da du kom så du at der var kommet et banner op der stod: SKOLEBAL

•er de allerede ved at pynte op• tænkte du nail kom hen til dig *hej jeg tænkte lige på om hvornår jeg skal hente dig imorgen* spurgte nail *kl. 6* og hele samtalen hørte stella *SERIØS dropper du mig for det der* siger hun og peger på dig *ja og det er bare på vennemåden* sagde nail hun sendte dig et dræber-blik og gik *nail der er noget jeg må bød til at fortælle dig* sagde du med en trist stemme *hva så?* *det er sådan at jeg så stella og min ekskæreste Jake stå og kysse* sagde du helt/næsten med tåre i øjne fordi du holdet så meget af nail *det ikke til at fatte* sagde han *ja jeg forstår dig godt* *nej det ikke det* *hvad er det så* spurgte du med et nervøst udtryk i ansigtet *det er ikke til at fatte at DU lyver over for mig bare fordi du er jaloux jeg henter dig ikke jeg tar stella med istedet* sagde han og gik...... Du løb •hvorfor sker det altid for mig mit liv er lort hvorfor har jeg ikke været død efter 2 gange på hospitalet• tænkte du og du kom til en bro med en masse vand *hvorfor sker det altid for mig* siger du for dig selv du løber ind på gaden der kommer en bil og du hopper ud foran den KAPOW og du ligger på jorden Louis kommer ud af bilen som kørte dig ned.......

Forsættes ☺️☺️😊😊

Synes i pigen har været for mange gange på hospitalet og at det snart skal være en anden😱😱😊😊

The secretsWhere stories live. Discover now